Łotr Jeden. Gwiezdne wojny - historie

Nifhelm

Apr 7, 2016, 5:02:36 PM4/7/16
Witam wszelkie strony płota i tych siedzących okrakiem (oraz truchła
zwisające smętnie i powiewające na wietrze historii).
Pojawił się dziś trailer do (tadam!) "Łotr Jeden. Gwiezdne wojny -
historie" Ciekaw jestem Waszych wrażeń, bo jak dla mnie to zapowiada się
na coś innego. I z jednej strony ciekawym bardzo i nadzieję mam, z
drugiej obawiam się co z tego wypełznie. Ale wrażenia ogólnie pozytywne.
Pozdrawiam.
Nifhelm.

MrG

Apr 10, 2016, 3:56:08 PM4/10/16
Pożyjemy, zobaczymy...

--
NC700XD

--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: ne...@netfront.net ---

DIM10

Apr 11, 2016, 11:34:44 AM4/11/16
W dniu 2016-04-07 o 23:02, Nifhelm pisze:
Właśnie, niezły trailer! :D

Widać powstaje jakiś nowy film, a nie tylko książki jak do tej pory, z
Expanded Universe... I to film który kręci (albo nadzoruje) sam
Lucasfilm (Lucas też czy nie?).

Jest co obejrzeć czekając na E8 ;)

--
---- V-wing "Sentinel" z R4-X1 #eX1 ----
<< DIM10 ::: [D].emon-[I].n-[M].achine ver.[10].0 >>

---