E7 Przebudzenie Mocy - wersja Blu Ray, DVD

DIM10

Z mojej strony krótka recenzja wersji kolekcjonerskiej E7 zakupionej
przeze mnie na Blu Ray (ale tyczy się pewnie tego samego co jest w
zwykłej wersji Blu Ray i na DVD)

To minusy są takie że nie ma na płycie z dodatkami, sekcji gdzie
znajduje się cały zbiór trailerów i teaserów...
I nie ma niestety też ładnego początku "Star Wars" i wejścia w jedno z
trzech losowych ciekawych menu...
I na tym troszkę się zawiodłem...

To teraz czas na plusy :)
Podstawowym plusem jest to że dostajemy aż 3 płyty Blu Ray zapakowane w
duże ładne pudełka, gdzie jedno jest w 3D (w wersji kolekcjonerskiej).
Następnym plusem występujący tylko w wersji kolekcjonerskiej jest to że
trzecia płyta Blu Ray jest z filmem w wersji 3D! Ale do tego niestety
potrzebujemy telewizora z funkcją wyświetlania 3D, dobrego kabla HDMI,
odtwarzacz Blu Ray 3D i specjalne okulary w których ogląda się takie
filmy :)
Plusem także jest to że dostajemy płytę z dodatkami gdzie mamy bardzo
dużo ciekawych materiałów i dokumentów z powstawania i kręcenia E7 :)
Jak np. Wymyślanie i budowa BB8.
Jest to niestety pewnie zaleta płyt Blu Ray gdyż takie płyty są 4-5 razy
większe i bardziej pojemne od zwykłych DVD :)

--
---- V-wing "Sentinel" z R4-X1 #eX1 ----
<< DIM10 ::: [D].emon-[I].n-[M].achine ver.[10].0 >>