Trylogia Thrawna ebook

Wojciech "Feagorn" Moch

Czołgiem ekipa!

Naszło mnie ostatnio na zbieranie ebooków tych starych książek, które już kiedyś przeczytałem. Wiem, dziwny jestem.
Tutaj jednak zaskoczył mnie fakt, że nigdzie nie mogę znaleźć oficjalnych elektronicznych wydań trylogii Thrawna. Niby książki pojawiają się na listach, ale zawsze jako niedostępne. Ktoś wie z czego to wynika? Znowu jakieś gierki z prawami autorskimi? Bo komiks i audiobooka można dostać bez żadnego problemu. Strange...

Feagorn
ISD Pacemaker

Goomich

Wojciech "Feagorn" Moch

On Tuesday, March 7, 2017 at 10:29:50 PM UTC+1, Goomich wrote:
> http://www.penguinrandomhouse.com/books/195416/star-wars-the-thrawn-trilogy-heir-to-the-empire-by-timothy-zahn-read-by-denis-lawson/9780553296129/
>
> https://www.kobo.com/ww/en/ebook/heir-to-the-empire-star-wars-legends-the-thrawn-trilogy

Pękju wery Moch!
Niestety Pingwin przekierowuje mnie na Amazona, gdzie ebook jest niedostępny. Jeszcze ciekawiej jest na Kobo, bo okazuje się, że ebooka można sobie kupić, ale... nie w przypadku gdy jesteś z Niemiec. Jakieś embargo wprowadzili, czy coś?

CPT Feagorn
ISD Pacemaker

Goomich

Use the normal browser Luke. http://imgur.com/a/NbgQA

http://www.booksamillion.com/p/9780553296129?AID=10876509&PID=2665379&SID=PRHEFFDF5A7F1--9780553296129

http://www.indiebound.org/book/9780553296129?aff=penguinrandom

http://www.powells.com/book/-9780553296129?utm_source=randomhouse&utm_campaign=randomhouse&utm_content=PRHEFFDF5A7F1--9780553296129

Szturmowcy za bardzo przypominają nazistów. http://www.thegatewaypundit.com/2017/02/princeton-group-bans-star-wars-costume-stormtroopers-remind-much-nazi-brownshirts/

Wojciech "Feagorn" Moch

On Saturday, March 11, 2017 at 9:57:25 AM UTC+1, Goomich wrote:
> Use the normal browser Luke. http://imgur.com/a/NbgQA
> [ciach inne sznurki]

No i znowu wracamy do tego samego. Owszem, ebooki istnieją i nawet można je zakupowywać, ale jedynie z wielką kałużą. Informacja o tym, że nabywca pochodzi z jewropy powoduje natychmiastowe pojawienie nie komunikatu "to se kup papier".

I to jest sedno mojego pytania: skąd się wzięło w Europie embargo na Thrawnowe (a może i jeszcze jakieś inne) ebooki? Bo nie na same książki.

CPT Feagorn
ISD Pacemaker