???

DIM10

Hej !!!

Grupa znowu wymarła??

Przed premierą E7 widać było odrodzenie i udaną reinkarnacja Grupy ale
teraz gdy już trochę od premiery minęło widać że Grupa znowu umarła... :/

Także co to za cisza w Galaktyce?!

--
---- V-wing "Sentinel" z R4-X1 #eX1 ----
<< DIM10 ::: [D].emon-[I].n-[M].achine ver.[10].0 >>

Ghost

Użytkownik "DIM10" napisał w wiadomości grup

>Hej !!!

>Grupa znowu wymarła??

Grupa skończyła się po kill'em all.

Nifhelm

W dniu 02.02.2016 o 09:12, DIM10 pisze:
> Hej !!!
>
> Grupa znowu wymarła??
>
> Przed premierą E7 widać było odrodzenie i udaną reinkarnacja Grupy ale
> teraz gdy już trochę od premiery minęło widać że Grupa znowu umarła... :/

E... tam. Udana... Udana to by była gdyby dziennie pojawiało się tyle
postów co za cały grudzień. A były takie czasy. I te statystyki, kto
więcej postów naprodukował ;)...

> Także co to za cisza w Galaktyce?!

Do roboty trza było wracać. Destylat pędzić, planety wysadzać,
pacyfikować, rebelować, impować, piracić i szmuglować. Zwykła, nudna,
codzienna praca ;).

Pozdrawiam

Nifhelm.

DIM10

W dniu 2016-02-07 o 18:26, Nifhelm pisze:

> E... tam. Udana... Udana to by była gdyby dziennie pojawiało się tyle
> postów co za cały grudzień. A były takie czasy. I te statystyki, kto
> więcej postów naprodukował ;)...

Ech... były... to były piękne czasy...! Aż się łezka w oku kręci jak je
się wspomina... ;)

> Do roboty trza było wracać. Destylat pędzić, planety wysadzać,
> pacyfikować, rebelować, impować, piracić i szmuglować. Zwykła, nudna,
> codzienna praca ;).

Kiedyś też to się robiło i nie było takiej ciszy, a nawet się robiło to
wszystko i pisało o tym non stop :P

DIM10

W dniu 2016-02-09 o 12:00, DIM10 pisze:

> W dniu 2016-02-07 o 18:26, Nifhelm pisze:

[...]

Chyba nawet Nifhelm już przepadł... :/

Nifhelm

W dniu 27.02.2016 o 10:44, DIM10 pisze:

> [...]
>
> Chyba nawet Nifhelm już przepadł... :/

No... Parę razy przepadłem. Przez kamień, korzeń a nawet własną stopę.
Ale ostatnio mi się nie zdarzyło ;)

Pozdrawiam

Nifhelm.

DIM10

W dniu 2016-02-27 o 14:27, Nifhelm pisze:

> No... Parę razy przepadłem. Przez kamień, korzeń a nawet własną stopę.
> Ale ostatnio mi się nie zdarzyło ;)

A nie przez Pająki? :P
To co było powodem że straszna i długotrwała cisza w Twoim
komunikatorze? I nic nie nadawałeś...

Nifhelm

W dniu 02.03.2016 o 10:33, DIM10 pisze:

> A nie przez Pająki? :P

O nie. One mają bardzo rozwinięty instynkt przetrwania i pod nogi mi nie
wchodzą ;).

> To co było powodem że straszna i długotrwała cisza w Twoim
> komunikatorze? I nic nie nadawałeś...

Po prostu trzeba pamiętać, żeby podczas zwiedzania Bespin nie wynajmować
przewodników w białych uniformach u ubranego na czarno faceta z astmą.
Bo potem człowiek ani się obejrzy a już robi za mało gustowny element
wystroju jakiegoś podejrzanego wnętrza na zapyziałym odludziu...

Pozdrawiam

Nifhelm.

DIM10

W dniu 2016-03-02 o 23:35, Nifhelm pisze:

> O nie. One mają bardzo rozwinięty instynkt przetrwania i pod nogi mi nie
> wchodzą ;).

Coś im się widać zmieniło, jak to zawsze na FW się plątały i były tam
gdzie nie trzeba :P

> [...]
> Bo potem człowiek ani się obejrzy a już robi za mało gustowny element
> wystroju jakiegoś podejrzanego wnętrza na zapyziałym odludziu...

Czyli co Ci się niby stało? ;)
Bo to co piszesz to chyba nie stało się naprawdę bo nie sądzę że
zbłądziłeś FW aż tak daleko i potem zostałeś zahibernowany... :P

Nifhelm

W dniu 11.03.2016 o 11:05, DIM10 pisze:

> Coś im się widać zmieniło, jak to zawsze na FW się plątały i były tam
> gdzie nie trzeba :P

Wodzu! One zawsze były tam gdzie było trzeba (mnie lub im) :).

> Czyli co Ci się niby stało? ;)

A tam... Dostawa destylatu była... ;) A swoją drogą, destylat to
panaceum na hibernację ;D.

> Bo to co piszesz to chyba nie stało się naprawdę bo nie sądzę że
> zbłądziłeś FW aż tak daleko i potem zostałeś zahibernowany... :P

Gdzie ja nie byłem, co ja nie widziałem i czego nie narobiłem przez
ostatnie lata ;). Można by nową potrójną trylogie o tym zrobić ;).

Pozdrawiam

Nifhelm.

sylw...@gmail.com

W dniu sobota, 12 marca 2016 17:53:19 UTC użytkownik Nifhelm napisał:

> Gdzie ja nie byłem, co ja nie widziałem i czego nie narobiłem przez
> ostatnie lata ;). Można by nową potrójną trylogie o tym zrobić ;).
>
> Pozdrawiam
>
> Nifhelm.

dajesz.... popcorna juz kupilem ;d

kanguro albo muchabzz