tak przy okazji swiat

sylw...@gmail.com

Dec 24, 2015, 12:41:13 PM12/24/15
moze byscie powiedzieli co ciekawego robicie w zyciu? ostatni raz was widzialem w katowicach ponad 10 lat temu :D

ja mieszkam w uk od lat. dzieci juz duze. zona ta sama:D

Wodzu a wodz ma moze padawanow?
grand moff ?
nifhelm
theczyk to chyba umarl
co z wami sie dzieje?

DIM10

Dec 26, 2015, 7:20:01 AM12/26/15
W dniu 2015-12-24 o 18:41, sylw...@gmail.com pisze:

> moze byscie powiedzieli co ciekawego robicie w zyciu? ostatni raz was widzialem w katowicach ponad 10 lat temu :D

No jak to co robimy, dalej zwalczamy pozostałości Impów i siedzimy na FW
z tym że teraz XQ lata na patrole i go ciągle nie ma w pełnym składzie.

> ja mieszkam w uk od lat. dzieci juz duze. zona ta sama:D

Czyli teraz do UK eksportujesz i tam rozprowadzasz destylat? ;)

> Wodzu a wodz ma moze padawanow?

Jeszcze Padawanów nie mam, ale za to poznałem i mam już bardzo Mocną,
fajną i przepiękną Jedajke :D
Widocznie w galaktyce nie tylko skrywa się Mara Jade i Rey :P

--
---- V-wing "Sentinel" z R4-X1 #eX1 ----
<< DIM10 ::: [D].emon-[I].n-[M].achine ver.[10].0 >>

MrG

Dec 26, 2015, 4:38:53 PM12/26/15
On Sat, 26 Dec 2015 13:19:58 +0100, DIM10 <di...@o2.pl> wrote:
> Widocznie w galaktyce nie tylko skrywa się Mara Jade i Rey :P

Zapomniales o Mirax Terrik

--
NC700XD

--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: ne...@netfront.net ---

Grand Moff Jackie

Dec 27, 2015, 9:09:25 AM12/27/15
Żyję jeszcze, ciągle w Rzeczypospolitej i nie planuję zmian :)

A kto pyta? Kanguromucha? :) Bo adres mi kropkuje a podpisu brak :)
Message has been deleted

Morton

Jan 17, 2016, 5:04:17 PM1/17/16
Kangurro cos tam wystukał:
:
Zahibernowało się towarzystwo w codzienności. Milo widzieć stare mordki

--
pozdro
Luminous... etc

GRTH

Feb 21, 2017, 9:39:27 AM2/21/17
Ja zaglądam raz na 2 lata sprawdzić czy żyjecie, ale widzę że słabiutko.

--
GRTH

DIM10

Feb 22, 2017, 5:19:58 AM2/22/17
W dniu 2017-02-21 o 15:39, GRTH pisze:

> Ja zaglądam raz na 2 lata sprawdzić czy żyjecie, ale widzę że słabiutko.

Ja żyję! :D

Z XQ to muchabzz aka Kanguro czasem się odezwie, Nifhelm podróżuje swoim
FW ale też jest obecny tak jak ja ;)

Z pozostałych to Morton i GMJ jeszcze sobie przesiadują :)

I czasami Glootech oraz Lady Ant która zaglądnie z odległych rubieży... ;)

Ale generalnie to cichutko baaaardzo.... Oby to była cisza przed burzą! ;)

Nifhelm

Feb 22, 2017, 2:51:03 PM2/22/17
W dniu 22.02.2017 o 11:19, DIM10 pisze:
[.
> Ale generalnie to cichutko baaaardzo.... Oby to była cisza przed burzą! ;)

A no cisza. Ja sobie krążę po wszechświecie wykonując najważniejszą
misję i obserwując jak w chaosie po upadku tyranii kontratakują nowe
mikroimperia, jak rozbłyskują i przemijają nowe nadzieje, jak powracają
i znikają Jedi... E... Żeby mieć tyle czasu co 13 lat temu... :).

Nifhelm w melancholicznym nastroju (i w destylatorni jednocześnie).

Wojciech "Feagorn" Moch

Feb 27, 2017, 1:42:23 AM2/27/17
No pacz pan, a mnie też tak jakoś wzięło, żeby po latach tutaj zajrzeć. ;-)
I co, i okazuje się, że ze starej ekipy nawet jeszcze ktoś tam przy życiu się trzyma! Jak miło czasem takie wiadomości zobaczyć.
No i prawda. Czasu człowiekowi jakoś tak chronicznie brakuje, ale może od czasu do czasu uda się coś wygospodarować. A może nawet trzeba, bo w końcu... sam nie wiem co, ale trzeba.

Howgh!
Feagorn
ISD Pacemaker (jak ja dawno nie stałem na mostku!) ;-)

Morton

Mar 3, 2017, 3:20:10 PM3/3/17
W dniu 2017-02-27 o 07:42, Wojciech "Feagorn" Moch pisze:
> [...]
> No i prawda. Czasu człowiekowi jakoś tak chronicznie brakuje, ale może od czasu do czasu uda się coś wygospodarować. A może nawet trzeba, bo w końcu... sam nie wiem co, ale trzeba.

Najciężej jest poradzić sobie z własnym lenistwem :)

--
pozdrowionka
Morton

Wojciech "Feagorn" Moch

Mar 6, 2017, 2:52:27 AM3/6/17
No! W końcu ktoś powiedział prawdę o rebelii! Lenie patentowane ;-)
Kto to widział, żeby na odpowiedź trzeba było czekać 5 dni roboczych?! Gdzie się podziały stare dobre czasy? ;-)

CPT Feagorn
ISD Pacemaker

Morton

Mar 7, 2017, 3:20:15 PM3/7/17
W dniu 2017-03-06 o 08:52, Wojciech "Feagorn" Moch pisze:

> No! W końcu ktoś powiedział prawdę o rebelii! Lenie patentowane ;-)

Wojenki znowu chcesz? :)

> Kto to widział, żeby na odpowiedź trzeba było czekać 5 dni roboczych?! Gdzie się podziały stare dobre czasy? ;-)

Dobrodzieju, zaczniesz prowadzić znowu statystyki to raz dwa liczba
postów się zwiększy :)

--
Morton
"Gdzie te korzeniuszka...?"

Wojciech "Feagorn" Moch

Mar 8, 2017, 12:30:50 AM3/8/17
On Tuesday, March 7, 2017 at 9:20:15 PM UTC+1, Morton wrote:

> Wojenki znowu chcesz? :)

Znowu? Jakie znowu? To kiedyś się ona skończyła? ;-)

> Dobrodzieju, zaczniesz prowadzić znowu statystyki to raz dwa liczba
> postów się zwiększy :)

Taaa... Na razie z prowadzeniem statystyki to jedną ręką poradzi sobie drwal po ciężkim wypadku. Nie ma sprawy. Mogę zacząć robić te statystyki. Nawet jak się liczba postów podwoi, to nie powinna mnie ta robota przygnieść ;-)

CPT Feagorn
ISD Pacemaker

DIM10

Mar 8, 2017, 4:40:44 AM3/8/17
W dniu 2017-03-08 o 06:30, Wojciech "Feagorn" Moch pisze:

> Znowu? Jakie znowu? To kiedyś się ona skończyła? ;-)

Skończyła i znowu zaczęła, i tak w kółko... ;)
To dlatego że Wy Impy uciekacie i się gdzieś chowacie po kątach i
stamtąd chcecie wprowadzać swoje imperialne rządy... i głosicie że
Imperium nie zostało pokonane i jeszcze żyje! :P

> Taaa... Na razie z prowadzeniem statystyki to jedną ręką poradzi sobie drwal po ciężkim wypadku. Nie ma sprawy. Mogę zacząć robić te statystyki. Nawet jak się liczba postów podwoi, to nie powinna mnie ta robota przygnieść ;-)

Napewno tego chcesz? :D

To ma być jakieś wyzwanie dla nas, dla całej Rebelii i dla mnie? :>

Wojciech "Feagorn" Moch

Mar 8, 2017, 8:02:47 AM3/8/17
On Wednesday, March 8, 2017 at 10:40:44 AM UTC+1, DIM10 wrote:

> [...]
> stamtąd chcecie wprowadzać swoje imperialne rządy... i głosicie że
> Imperium nie zostało pokonane i jeszcze żyje! :P

Ależ "wodzu", co "wódz"!? ;-)
Jakie chowanie się po kątach? Jakie wprowadzać? Żeby coś wprowadzić, musiałoby to najpierw zostać wyprowadzone. Widać jak to rebelia znowu próbuje fake news szerzyć.

> Napewno tego chcesz? :D
> To ma być jakieś wyzwanie dla nas, dla całej Rebelii i dla mnie? :>

Dawaj, wyzwanie jest dla każdego kto poczuje się wywołany do tablicy. Najwyżej znowu starego chomika będę musiał odkurzyć. ;-)

CPT Feagorn
ISD Pacemaker

DIM10

Mar 8, 2017, 10:42:48 AM3/8/17
W dniu 2017-03-08 o 14:02, Wojciech "Feagorn" Moch pisze:

> Ależ "wodzu", co "wódz"!? ;-)
> Jakie chowanie się po kątach? Jakie wprowadzać? Żeby coś wprowadzić, musiałoby to najpierw zostać wyprowadzone. Widać jak to rebelia znowu próbuje fake news szerzyć.

Ech... nawet w E7 było pokazane że po zgładzeniu a dosłownie po upadku
Imperatora i śmierci Vadera czasy Imperium się skończyły i nastała Nowa
Republika, tylko niestety jakieś niedobitki i ostatki Impów jeszcze coś
tam kombinują i próbują posiąść całą władzę w Galaktyce... ;)

> Dawaj, wyzwanie jest dla każdego kto poczuje się wywołany do tablicy. Najwyżej znowu starego chomika będę musiał odkurzyć. ;-)

Hmmm, no ja jestem obecny i Nifhelm także, i coś działamy! Reszta XQ
patroluje sobie Odległe Rubieże i tylko czasami ktoś się pojawi na
chwilkę (Glootech, kanguro itd) ale jesteśmy obecni!
Tylko Impy coś milczały do tego czasu... :>

Ale już się widać poprawiają i przebudzają! :P

Wojciech "Feagorn" Moch

Mar 9, 2017, 3:33:37 AM3/9/17
On Wednesday, March 8, 2017 at 4:42:48 PM UTC+1, DIM10 wrote:

> [...]
> Republika, tylko niestety jakieś niedobitki i ostatki Impów jeszcze coś
> tam kombinują i próbują posiąść całą władzę w Galaktyce... ;)

Odnosisz się do tej mizernej propagandówki z myszką Miki w tle?
Zresztą nawet w tej bajeczce dla rebel-dzieci ta "Nowa Republika" dostaje mocno po łbie. :-)

> [...]
> chwilkę (Glootech, kanguro itd) ale jesteśmy obecni!
> Tylko Impy coś milczały do tego czasu... :>
> Ale już się widać poprawiają i przebudzają! :P

Przebudza to się podobno mocz... czy jakoś tak. A siły imperialne po prostu od czasu do czasu w ramach rutynowych patroli zaglądają również w ten nieco zapuszczony region galaktyki.

CPT Feagorn
ISD Pacemaker

Morton

Mar 14, 2017, 4:11:05 PM3/14/17

> Znowu? Jakie znowu? To kiedyś się ona skończyła? ;-)

War never changes...

> Taaa... Na razie z prowadzeniem statystyki to jedną ręką poradzi sobie drwal po ciężkim wypadku. Nie ma sprawy. Mogę zacząć robić te statystyki. Nawet jak się liczba postów podwoi, to nie powinna mnie ta robota przygnieść ;-)

Obyś nie został jednorękim bandytą :)

Morton

DIM10

Mar 15, 2017, 9:59:18 AM3/15/17
W dniu 2017-03-09 o 09:33, Wojciech "Feagorn" Moch pisze:

> Odnosisz się do tej mizernej propagandówki z myszką Miki w tle?
> Zresztą nawet w tej bajeczce dla rebel-dzieci ta "Nowa Republika" dostaje mocno po łbie. :-)

Aha, czyli twórca tej "propagandówki" to też rebel? Tylko dlaczego był i
jest wpierany przez samego "boga" Georga Lucasa? :P

> Przebudza to się podobno mocz... czy jakoś tak. A siły imperialne po prostu od czasu do czasu w ramach rutynowych patroli zaglądają również w ten nieco zapuszczony region galaktyki.

Raczej siły imperialne (których prawie już nie ma) podczas rutynowego
patrolu zgubiły się i długo szukali drogi? :P

Wojciech "Feagorn" Moch

Mar 17, 2017, 9:30:36 AM3/17/17
On Tuesday, March 14, 2017 at 9:11:05 PM UTC+1, Morton wrote:

> War never changes...

And in our galaxy... it never ends...

> Obyś nie został jednorękim bandytą :)

Jednorękim, niechętnie. Bandytą - nigdy. W Imperium takie sytuacje nie zachodzą. Not on my watch! ;-)

CPT Feagorn
ISD Pacemaker

Wojciech "Feagorn" Moch

Mar 17, 2017, 9:34:01 AM3/17/17
On Wednesday, March 15, 2017 at 2:59:18 PM UTC+1, DIM10 wrote:

> Aha, czyli twórca tej "propagandówki" to też rebel? Tylko dlaczego był i
> jest wpierany przez samego "boga" Georga Lucasa? :P

A co w tym dziwnego, że jeden rebel jest wspierany prze uber-rebela?
W końcu wcześniejsze filmy to również doskonały pokaz rebel-propagandy. DIM, gdzie ty bywałeś jak te tematy były tu wałkowane? Po takim wałkowaniu są już płaskie jak naleśniki! ;-)

> Raczej siły imperialne (których prawie już nie ma) podczas rutynowego
> patrolu zgubiły się i długo szukali drogi? :P

TTST. Wolność interpretacji panuje. Do czasu trafienia z turbolasera! ;-)

CPT Feagorn
ISD Pacemaker

Nifhelm

Mar 19, 2017, 6:09:52 AM3/19/17
W dniu 17.03.2017 o 14:30, Wojciech "Feagorn" Moch pisze:
Vader też karierę zaczynał od pozbycia się jednej rączki. Nie chcesz iść
śladami Szefuncia? (no... właściwie to pomagiera Szefuncia, czyli
lokalnego Toudiego) ;)

Salut, Kapitanie.
Nifhelm

DIM10

Mar 23, 2017, 7:13:05 AM3/23/17
W dniu 2017-03-17 o 14:34, Wojciech "Feagorn" Moch pisze:

> [...]
> W końcu wcześniejsze filmy to również doskonały pokaz rebel-propagandy. DIM, gdzie ty bywałeś jak te tematy były tu wałkowane? Po takim wałkowaniu są już płaskie jak naleśniki! ;-)

Ja nie słucham jak "wałkujecie tematy" czyli rozsiewacie swoją
imperialną propagandę :P
I potem myślicie że cała galaktyka (i rebele :/) to przyjęła i uwierzyła...

> TTST. Wolność interpretacji panuje. Do czasu trafienia z turbolasera! ;-)

Aha, jeszcze chcecie? Myślałem że już się znudziły Wam nasze turbolasery
bo za dużo dziur Wam porobiły... :P