Moc

0 wyświetleń

DIM10

nieprzeczytany,
13 maj 2003, 09:05:1313.05.2003
do
Jak wy postrzegacie Moc ?? Czy jest to dodatek do swoich umiejetnosci,
narzedzie walki, czy cala prawda o kazdej istocie i niezmiernie czysta i
prawdziwa rzecz ??

--
DIM10 di...@interia.pl
D>emon I>n M>achine
"May The Force Be With You, always" Obi-Wan Kenobi ANH

Feagorn

nieprzeczytany,
13 maj 2003, 09:38:5513.05.2003
do
DIM10, 13-05-2003 15:05 SWGT:

> Jak wy postrzegacie Moc ?? Czy jest to dodatek do swoich umiejetnosci,
> narzedzie walki, czy cala prawda o kazdej istocie i niezmiernie czysta i
> prawdziwa rzecz ??

Widzę że się ostro wziąłeś do roboty. :-)
A co do Mocy... To ja ją postrzegam mniej więcej tak jak wodę.
Jest, dającym się użyć, elementem (wszech)świata. Ale sama w sobie o
niczym nie przesądza. Nie jest niczym poza źródłem energii.

--
CPT Wojciech 'Feagorn' Moch
ISD "PaceMaker" T/A Squadron Delta

DIM10

nieprzeczytany,
13 maj 2003, 09:48:4413.05.2003
do
Użytkownik "Feagorn" <fea...@poczta.SPAM.wp.BLOCKER.pl> napisał w
wiadomości news:b9qsit$k1l$1...@atlantis.news.tpi.pl...

> DIM10, 13-05-2003 15:05 SWGT:
>

> Widzę że się ostro wziąłeś do roboty. :-)

A jak ! :-)

> A co do Mocy... To ja ją postrzegam mniej więcej tak jak wodę.
> Jest, dającym się użyć, elementem (wszech)świata. Ale sama w sobie o
> niczym nie przesądza. Nie jest niczym poza źródłem energii.

energi i niewyobrazalnej mocy, ktora moze byc w rozny sposob uzyta

--
DIM10 di...@interia.pl
D>emon I>n M>achine

Dowódca - "eXtreme sQuadron"
"Procect The Galactic is our duty"
___May The Force Steer You, always___

Feagorn

nieprzeczytany,
13 maj 2003, 09:50:4013.05.2003
do
DIM10, 13-05-2003 15:48 SWGT:

> A jak ! :-)

Tylko nie przesadź, bo Cię modemowcy żywcem zjedzą :-)

> energi i niewyobrazalnej mocy, ktora moze byc w rozny sposob uzyta

Czy ja wiem czy niewyobrażalnej? Jest źródłem energii, która może być
przez niektóre żywe istoty dość skutecznie przerworzona.

DIM10

nieprzeczytany,
13 maj 2003, 10:03:3813.05.2003
wiadomości news:b9qt83$qkh$1...@atlantis.news.tpi.pl...

> DIM10, 13-05-2003 15:48 SWGT:

> Czy ja wiem czy niewyobrażalnej? Jest źródłem energii, która może być
> przez niektóre żywe istoty dość skutecznie przerworzona.

Jak to ?? Wątpisz w to ?? To dlaczego Rycerze Jedi przy pomocy Mocy są
trudnymi do pokonania obrońcami Galaktyki a Sithci potrafia manipulowac
wladzami i jednostaki ktore nie uzywaja Mocy ??

--
<< DIM10 di...@interia.pl >>
<< D. emon I. n M. achine >>

Axe

nieprzeczytany,
13 maj 2003, 10:59:2713.05.2003
do
Użytkownik "DIM10" <di...@interia.pl> napisał w wiadomości
<ciach>

> Jak to ?? Wątpisz w to ?? To dlaczego Rycerze Jedi przy pomocy Mocy są
> trudnymi do pokonania obrońcami Galaktyki a Sithci potrafia manipulowac
> wladzami i jednostaki ktore nie uzywaja Mocy ??

Sithowie.
Mój Ty elokwentny Jedi ;-)

D.A.

Arianrod

nieprzeczytany,
13 maj 2003, 11:20:0813.05.2003
do
"Axe" <a...@inet.pl> wrote in message news:3ec107b4$1...@news.inet.com.pl...

> Użytkownik "DIM10" <di...@interia.pl> napisał w wiadomości

> Sithowie.
> Mój Ty elokwentny Jedi ;-)

Powialo groza ;)

--
Arian
"Dark beyond twilight...crimson beyond blood..."

alt.alien.vampire FAQ: http://arianrod.batcave.net

DIM10

nieprzeczytany,
13 maj 2003, 11:43:3813.05.2003
do
Użytkownik "Axe" <a...@inet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Przepraszam, ale pisalem to w pospiechu moj ty baczny Sithie ;-)

Glootech

nieprzeczytany,
13 maj 2003, 14:26:5313.05.2003
do
DIM10 napisał(a):

> Jak wy postrzegacie Moc ?? Czy jest to dodatek do swoich
> umiejetnosci, narzedzie walki, czy cala prawda o kazdej istocie i
> niezmiernie czysta i prawdziwa rzecz ??

Tutaj to sam Lucas gubi sie w zeznaniach. W epIV mowi, ze jak tasma
klejaca (spaja galaktyke), w epV jak promieniowanie roentgena (przenika
wszystko), a w epI, ze to tylko jakies midizyjatka na nas
pasozytuja ;).

--
[pozdr Glootech GG#1300843]__________________________
[ Gave it all that I got and started to knock (...) ]

Kot Teofil

nieprzeczytany,
14 maj 2003, 02:32:2614.05.2003
do

Użytkownik DIM10 <di...@interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b9r3m7$2m8$1...@news.lublin.pl...

> Przepraszam, ale pisalem to w pospiechu moj ty baczny Sithie ;-)

Jeśli macie problemy z odmianą słowa "sith", to można zamieścić w fakju,
jako kanon.
Czarownico nadobna, zechciałabyś czynić honor? ;)

--
Pozdro
Kotek Teofil

Kot Teofil

nieprzeczytany,
14 maj 2003, 02:30:4414.05.2003
do

Użytkownik Axe <a...@inet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3ec107b4$1...@news.inet.com.pl...

> Sithowie.
> Mój Ty elokwentny Jedi ;-)

Buehehehe... ;)
A narzekasz, kiedy ja wertuję słowniki? Ech, życie ;)

Feagorn

nieprzeczytany,
14 maj 2003, 02:54:1514.05.2003
do
DIM10, 13-05-2003 16:03 SWGT:

> Jak to ?? Wątpisz w to ??

Owszem wątpię.

> To dlaczego Rycerze Jedi przy pomocy Mocy są
> trudnymi do pokonania obrońcami Galaktyki a Sithci potrafia manipulowac
> wladzami i jednostaki ktore nie uzywaja Mocy ??

Mniej więcej z tego samego powodu z którego istnieje jedynie niewielka
ilość gatunków któe są w stanie przeżyć w oceanach na głębokości
większej niż 1000m. Przystosowali się do tego.

DIM10

nieprzeczytany,
14 maj 2003, 03:36:1314.05.2003
wiadomości news:b9spld$5i5$6...@nemesis.news.tpi.pl...

> DIM10, 13-05-2003 16:03 SWGT:

> Owszem wątpię.

Oj chyba nie !

> Mniej więcej z tego samego powodu z którego istnieje jedynie niewielka
> ilość gatunków któe są w stanie przeżyć w oceanach na głębokości
> większej niż 1000m. Przystosowali się do tego.

Ale każda istota w kosmisie posiada troche Mocy !! Tylko nie umie ja
wykorzystac ! Moc spaja wszechswiat i laczy Rycerzy Jedi !
Jak mowi Yoda "Moc jest wielkim sprzymierzencem !"

--
<< DIM10 di...@interia.pl >>
<< D. emon I. n M. achine >>

-=-Rycerz Jedi i Dowódca "eXtreme sQuadron"-=-
"Protect The Galactic is our duty"
___May The Force Direct You, always___

Axe

nieprzeczytany,
14 maj 2003, 03:57:0314.05.2003
do
Użytkownik "Kot Teofil" <ink...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

A życie życie
Kot,
Kota,
Kotu,
Kotem,
o Kocie

A teraz poproszę to samo ze słowem "Sith" ;-)
Podejmie ktoś wyzwanie ? ;-)

D.A.

DIM10

nieprzeczytany,
14 maj 2003, 04:14:3214.05.2003

> Użytkownik "Kot Teofil" <ink...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Sith
Sitha
Sithu
( kim zucam ? ) Sithem ;-)
o Sithie

> A teraz poproszę to samo ze słowem "Sith" ;-)
> Podejmie ktoś wyzwanie ? ;-)

A teraz prosze to samo tylko ze slowem "Jedi" ;-)

--
[...]

14 maj 2003, 04:45:2814.05.2003
do
Axe, 14-05-2003 09:57 SWGT:

> A życie życie
> Kot,
> Kota,
> Kotu,
> Kotem,
> o Kocie
>
> A teraz poproszę to samo ze słowem "Sith" ;-)
> Podejmie ktoś wyzwanie ? ;-)

Może tak:
Sith,
Sitha,
Sithowi,
Sithem
o Sithu

nie gwarantuję poprawności ;-)

Feagorn

nieprzeczytany,
14 maj 2003, 04:54:0614.05.2003
do
DIM10, 14-05-2003 09:36 SWGT:

> Oj chyba nie !

Chcesz powiedzieć, że lepiej ode mnie wiesz czy wątpię? ;-)

> Ale każda istota w kosmisie posiada troche Mocy !! Tylko nie umie ja
> wykorzystac ! Moc spaja wszechswiat i laczy Rycerzy Jedi !
> Jak mowi Yoda "Moc jest wielkim sprzymierzencem !"

Ale i każda istota na naszej planecie jest w stanie dać odpór
zwiększonemu ciśnieniu. Tylko że niektóre radzą sobie z tym lepiej.
Lepiej się do tego przystosowały. Tak jak mocarze są lepiej
przystosowani do wykorzystania Mocy.

DIM10

nieprzeczytany,
14 maj 2003, 05:09:2514.05.2003

wiadomości news:b9t0ed$4uo$5...@atlantis.news.tpi.pl...

> DIM10, 14-05-2003 09:36 SWGT:

> Chcesz powiedzieć, że lepiej ode mnie wiesz czy wątpię? ;-)

To jest sztuczka Jedi. Nazywa sie Mind Trick i działa na slabe umysly ;-)

> [...]
> zwiększonemu ciśnieniu. Tylko że niektóre radzą sobie z tym lepiej.
> Lepiej się do tego przystosowały. Tak jak mocarze są lepiej

Nie. W kazdej istocie drzemie Moc tylko ta istota tego nie chce ( tak jak
ty )albo jeszcze nie odkryla. A pozniej to juz tylko trenig w Jedi Academy
aby sprawnie poslugiwac sie Mocą i zrozumiec ją.

DIM10

nieprzeczytany,
14 maj 2003, 05:10:0014.05.2003
wiadomości news:b9svtd$pq4$1...@atlantis.news.tpi.pl...

> Axe, 14-05-2003 09:57 SWGT:

> Może tak:
> Sith,
> Sitha,
> Sithowi,
> Sithem
> o Sithu

Ha. Ja bylem pierwszy :-)

--
[...]

14 maj 2003, 05:16:5814.05.2003
do
DIM10, 14-05-2003 11:09 SWGT:

> To jest sztuczka Jedi. Nazywa sie Mind Trick i działa na slabe umysly ;-)

No to albo ty marny w te klocki jesteś, albo ja nie jestem słabym
umysłem. Nadal wątpię ;-P

> Nie. W kazdej istocie drzemie Moc tylko ta istota tego nie chce ( tak jak
> ty )albo jeszcze nie odkryla. A pozniej to juz tylko trenig w Jedi Academy
> aby sprawnie poslugiwac sie Mocą i zrozumiec ją.

No to ciekawą teorię wysnuwasz. Pomijając jej niezgodność z Dżordżowymi
midipaskudztwami, to znaczy że w czasach starej republiki 99,999%
społeczeństwa nie chciała mieć z Mocą nic wspólnego :-)

Axe

nieprzeczytany,
14 maj 2003, 05:52:1914.05.2003
do
Użytkownik "DIM10" <di...@interia.pl> napisał w wiadomości
<ciach>

> Ha. Ja bylem pierwszy :-)

Ale jak na razie to the winner is... Feagorn ;-)

A na widok Sitha woła się raczej "o cholera"
i albo się wieje, albo umiera, albo okazuje szacunek ;-)

D.A.

Janusz Jurczak

nieprzeczytany,
14 maj 2003, 07:43:1614.05.2003
do
DIM10 wrote:

> Jak wy postrzegacie Moc ?? Czy jest to dodatek do swoich umiejetnosci,
> narzedzie walki, czy cala prawda o kazdej istocie i niezmiernie czysta i
> prawdziwa rzecz ??

Dla mnie to Eter, ten sam ktory zwalnia staki w przestrzeni,
ten ktory 'dociska' materie do cial materialnych (zawazyliscie,
ze w ESB na aateroidzie panowal normalna grawitacja).
Pewnie on tez przenosi i dzwieki.

DIM10

nieprzeczytany,
14 maj 2003, 12:39:1414.05.2003

> Użytkownik "DIM10" <di...@interia.pl> napisał w wiadomości
> <ciach>

> Ale jak na razie to the winner is... Feagorn ;-)

Jak to ?? Przeciez ja bylem pierwszy i dobrze zrobilem ! ;-)

> A na widok Sitha woła się raczej "o cholera"
> i albo się wieje, albo umiera, albo okazuje szacunek ;-)

Albo sie z nim walczy lub wusyla Jedi na odsithianie ;-)

DIM10

nieprzeczytany,
14 maj 2003, 12:43:0514.05.2003
do

Użytkownik "Feagorn" <fea...@poczta.SPAM.wp.BLOCKER.pl> napisał w
wiadomości news:b9t1m1$h1d$2...@atlantis.news.tpi.pl...

Dlaczego tak sądzisz ??
Ty po prostu nie chcesz odkryc w sobie Mocy. Midichloriany to tylko
organizmy ktore zaopatruja nasz organizm w Moc. No i tym sposobem kazda
istota w kosmosie posiada Moc ( wyjatkiem sa Youzahn Vong istoty z innej
galaktyki ) tylko jeszcze jej nie odkryla albo nie chce miec z nia nic
wspolnego ( np.Feagorn ;-) )

Glootech

nieprzeczytany,
14 maj 2003, 16:00:5714.05.2003
do
DIM10 napisał(a):

> Ale każda istota w kosmisie posiada troche Mocy !! Tylko nie umie
> ja wykorzystac ! Moc spaja wszechswiat i laczy Rycerzy Jedi !

TeleMocyzacja Galaktyczna - laczy nas coraz wiecej ;).

kadet Janusz Wu

nieprzeczytany,
14 maj 2003, 03:03:5814.05.2003
do
"DIM10" :

> Jak wy postrzegacie Moc ?? Czy jest to dodatek do swoich umiejetnosci,
> narzedzie walki, czy cala prawda o kazdej istocie i niezmiernie czysta i
> prawdziwa rzecz ??

Ja jej nie postrzegam, ja ją czuję i daję się jej nieść,
jak nakazują nauki Jedi. Wyostrza zmysły, daje czadu,
daje miażdżącą przewagę nad przeciwnikiem :-)

--
smeg out *** kadet Jedi Ja'Nusz Wu
##>> Make Peace - Kill Spamers !!!

Kot Teofil

nieprzeczytany,
15 maj 2003, 02:15:0615.05.2003

napisał:

> Jak to ?? Przeciez ja bylem pierwszy i dobrze zrobilem ! ;-)

Twoje forme "sithie" była dosć... nowatorska. I przez to - niepoprawna ;)
Jest pewna zasada, mówiąca, że obcą pisownię dostosowuje się (w miarę
możliwości) do polskiej. Toteż jak domyślam się, Twoja odmiana mogłaby
zawierać słowo "Sicie". Najzwyczajniej. Choć już słyszę głosy sprzeciwu
(tak, Axe, nie oburzaj się) ;)
No to może by tak jeszcze w pluralis, skoro już tak dobrze nam idzie? ;)))

lesny...@op.pl

nieprzeczytany,
15 maj 2003, 11:05:1315.05.2003
do

> [...]
> (tak, Axe, nie oburzaj się) ;)
> No to może by tak jeszcze w pluralis, skoro już tak dobrze nam idzie? ;)))

sithowie
sithów
sithom
sithami
sithach
.
.
.
.
.
dobrze?
A.

Feagorn

nieprzeczytany,
16 maj 2003, 03:29:3116.05.2003
do
DIM10, 14-05-2003 18:43 SWGT:

> Dlaczego tak sądzisz ??

Bo taką sobie wyrobiłem opinię :-)

> [...]
> istota w kosmosie posiada Moc ( wyjatkiem sa Youzahn Vong istoty z innej
> galaktyki ) tylko jeszcze jej nie odkryla albo nie chce miec z nia nic

No to znów przeczysz słowom mistrzów Jedi.
Według OB1 Moc generowana jest przez wszelkie żywe organizmy.
Według Yody tworzy pole przenikające każdy kawałek galaktyki.
Według QGJ midichloriany pozwalają na interakcję z Mocą.
I wiadomym jest że nie każdy ma w sobie tę samą ilość midipaskudów,
czyli nie każdy _jest w stanie_ używać Mocy. Nie jest to zalezne od
jakiegoś widzi_mi_się osobnika.

DIM10

nieprzeczytany,
16 maj 2003, 04:31:0016.05.2003

wiadomości news:ba24ar$689$4...@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> I wiadomym jest że nie każdy ma w sobie tę samą ilość midipaskudów,
> czyli nie każdy _jest w stanie_ używać Mocy. Nie jest to zalezne od

No tak dobrze mowisz. Ale kazda istota posiada troche Mocy, niektorzy wiecej
inni mniej. Wazne aby ta Moc rozwijac. QGJ tez w TPM powiedzial ze Moc daje
życie.

--

Z kabiny V-winga "Destructor"
wraz z R6-X2:

Feagorn

nieprzeczytany,
16 maj 2003, 05:48:4916.05.2003
do
DIM10, 16-05-2003 10:31 SWGT:

> No tak dobrze mowisz. Ale kazda istota posiada troche Mocy, niektorzy wiecej
> inni mniej. Wazne aby ta Moc rozwijac. QGJ tez w TPM powiedzial ze Moc daje
> życie.

Ale jedynie nieliczni są w stanie na tyle poczuć Moc żeby móc się nią
posługiwać. Ja też mogę próbować zostać Mozartem, ale poza próbowaniem
najpewniej nic z tego nie będzie.

Mikołaj 'Feroz' Kamiński

nieprzeczytany,
16 maj 2003, 10:45:0816.05.2003
do
Feagorn:

> Mniej więcej z tego samego powodu z którego istnieje jedynie niewielka
> ilość gatunków któe są w stanie przeżyć w oceanach na głębokości
> większej niż 1000m. Przystosowali się do tego.

Czekaj, mówisz o tym mchu, co to niby rośnie w podwodnych
jaskiniach na Hoth? ;->

P,NNMSP ;-)))

--
Feroz
Security Officer on ISD "Emperor's Mercy"

kadet Janusz Wu

nieprzeczytany,
16 maj 2003, 14:22:1016.05.2003
do
"Axe" :

> A na widok Sitha woła się raczej "o cholera"
> i albo się wieje, albo umiera, albo okazuje szacunek ;-)

Żeby w ogóle pomy¶leć, czy można tak pomy¶leć, to przydałoby się
by chociaż jeden Sithek wyszedł z tego ukrycia :-)
A wtedy to powinno brzmieć: o nareszcie wylazł, trzeba zsyp otworzyć ;-)

--
smeg out *** kadet Ja'Nusz Wu

kadet Janusz Wu

nieprzeczytany,
16 maj 2003, 14:27:3816.05.2003
do
"DIM10" :

> [...]

> istota w kosmosie posiada Moc ( wyjatkiem sa Youzahn Vong istoty z innej
> galaktyki ) tylko jeszcze jej nie odkryla albo nie chce miec z nia nic

Niestety masz nie pełne dane. Zgodnie z informacjami
zawartymi w TPM, by być Mocarzem trzeba mieć wysoki poziom
midicholerstwa. Dlatego Dżedajkiem i Sithakiem mogą zostać nieliczni.

DIM10

nieprzeczytany,
17 maj 2003, 08:13:5917.05.2003
do

Użytkownik "kadet Janusz Wu" <janwar_anty@spam_@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ba4unk$7b$3...@news.onet.pl...
> "DIM10" :

> Niestety masz nie pełne dane. Zgodnie z informacjami
> zawartymi w TPM, by być Mocarzem trzeba mieć wysoki poziom
> midicholerstwa. Dlatego Dżedajkiem i Sithakiem mogą zostać nieliczni.

Ja nie mowie ze kazdy moze zostac rycerzem Jedi, tylko ze kazdy ma w sobie
Moc. A po drugie az tak srasznie duzego poziomu Mocy nie trzeba miec zeby
wstapic do Zakonu, tam dopiero rozwijamy i poszerzamy w sobie Moc.

--

Z kabiny V-winga "Destructor"
wraz z R6-X2:

<< DIM10 di...@interia.pl >>

kanguro

nieprzeczytany,
19 maj 2003, 05:02:0019.05.2003

> Ja nie mowie ze kazdy moze zostac rycerzem Jedi, tylko ze kazdy ma w sobie
> Moc. A po drugie az tak srasznie duzego poziomu Mocy nie trzeba miec zeby
> wstapic do Zakonu, tam dopiero rozwijamy i poszerzamy w sobie Moc.

a jak juz jest poszerzona to dostaja imperialny wciry

pozdrowienia
kangur

Kot Teofil

nieprzeczytany,
20 maj 2003, 03:20:4920.05.2003
do

Użytkownik <lesny...@op.pl>

;)))

> sithowie
> sithów
> sithom
> sithami
> sithach

> dobrze?

To mój wpływ, prawda? ;)
Jestem z Ciebie dumna!
Przy okazji ogłaszam konkurs na wołacz (byle bez brzydkich słów) formy
sith/sithowie ;)))

lesny...@op.pl

nieprzeczytany,
20 maj 2003, 07:24:3420.05.2003
do
najlepiej samo "o" po potem i tak juz nic z wołającego nie zostanie
;P
A.
ps. pewnie, że to twj wpływ. Gdyby nie Ty... zapomniałabym już co to jest
deklinacja i mówiłabym " w kżdym bądź razie" okropieństwo!!!

Mikolaj.

nieprzeczytany,
20 maj 2003, 08:04:3920.05.2003
do
Popatrzmy jak Kot Teofil zapodaje na pl.rec.fantastyka.starwars:

>Jestem z Ciebie dumna!
>Przy okazji ogłaszam konkurs na wołacz (byle bez brzydkich słów) formy
>sith/sithowie ;)))

Sithu!/Sithowie!

Jestes ze mnie dumna? ;-)

--
=< Mikolaj Milewicz >=| Leader of Elite T/D Squadron "Emperor's Hand" |
Carina E 2.0 VFR800A| General, Flight Officer on ISD "PaceMaker" |

vermi...@poczta.onet.pl

nieprzeczytany,
20 maj 2003, 09:17:3320.05.2003
> [...]

> ps. pewnie, że to twj wpływ. Gdyby nie Ty... zapomniałabym już co to jest
> deklinacja i mówiłabym " w kżdym bądź razie" okropieństwo!!!

A co jest takiego okropnego w tym sympatycznym zwrocie - o ile wolno zapytać?

Vermiculus

lesny...@op.pl

nieprzeczytany,
20 maj 2003, 11:44:0920.05.2003
do

> A co jest takiego okropnego w tym sympatycznym zwrocie - o ile wolno zapytać?
>
> Vermiculus

niepoprawny językowo jest
czy coś takiego...
spytaj Kota ona to wie doskonale...
a i Ty powinieneś!!
to przez takich dziennikarz jak Ty język Polski .........*

*ocenzurowano

A.

vermi...@poczta.onet.pl

nieprzeczytany,
20 maj 2003, 13:02:2820.05.2003
do

> niepoprawny językowo jest
> czy coś takiego...

Eee tam, fajny jest i od dawna w użytku - zasiedziały.
Puryzm hamuje naturalny rozwój języka
a hiperpoprawność sama w sobie też jest błędem

> spytaj Kota ona to wie doskonale...

No pytałem publicznie, miałem nadzieję, że ktoś kompetentny
odpowie :-P

> a i Ty powinieneś!!
> to przez takich dziennikarz jak Ty język Polski .........*

Mam zdecydowane wrażenie, że język polski pisze się jednak
z małej litery, ale może to dlatego, że Unia Europejska płaci
mi za zdradę mowy moich ojców ;-)

Vermiculus

Kot Teofil

nieprzeczytany,
21 maj 2003, 04:21:1521.05.2003
do

Użytkownik <lesny...@op.pl>

> najlepiej samo "o" po potem i tak juz nic z wołającego nie zostanie

To je dobry propose ;)

> ps. pewnie, że to twj wpływ. Gdyby nie Ty... zapomniałabym już co to jest
> deklinacja i mówiłabym " w kżdym bądź razie" okropieństwo!!!

To jeszcze powiedz to B. ;)

Kot Teofil

nieprzeczytany,
21 maj 2003, 04:24:5821.05.2003
do

Użytkownik <vermi...@poczta.onet.pl>

> Eee tam, fajny jest i od dawna w użytku - zasiedziały.
> Puryzm hamuje naturalny rozwój języka
> a hiperpoprawność sama w sobie też jest błędem

1) Uzualizmy nie zawsze są poprawne.
2) Przestrzeganie normy językowej to jeszcze nie puryzm.
3) a z hiperpoprawności to jeszcze inna grządka :)

> No pytałem publicznie, miałem nadzieję, że ktoś kompetentny
> odpowie :-P

Czarownico...? ;)
Mogę tylko powiedzieć, ze to prymitywna kontaminacja (w kazdym razie i bądź
co bądź).

> Mam zdecydowane wrażenie, że język polski pisze się jednak
> z małej litery, ale może to dlatego, że Unia Europejska płaci
> mi za zdradę mowy moich ojców ;-)

Język polski jest na tyle ważny, że można by tak go pisać wielka literą.
English i Deutsch pisze się wielką... :(

Kot Teofil

nieprzeczytany,
21 maj 2003, 04:26:1321.05.2003
do

Użytkownik Mikolaj. <mikolaj....@no.spam.softax.com.pl>

> Sithu!/Sithowie!

No...

> Jestes ze mnie dumna? ;-)

Byłabym, gdybym Ci wciskała polski łopatką do łebka ;)

Mikolaj.

nieprzeczytany,
21 maj 2003, 08:05:0621.05.2003
do
Popatrzmy jak Kot Teofil zapodaje na pl.rec.fantastyka.starwars:
>No...

TADA!

>Byłabym, gdybym Ci wciskała polski łopatką do łebka ;)

A co mi wciskałas, ew. czym, ew. do czego? ;-)

--
=< Mikolaj Milewicz >=| Leader of Elite T/D Squadron "Emperor's Hand" |
Carina E 2.0 VFR800A| General, Flight Officer on ISD "PaceMaker" |
----------------------+-----------------------------------------------+

TROOPER: She'll be all right. Inform Lord Vader we have a prisoner.

vermi...@poczta.onet.pl

nieprzeczytany,
21 maj 2003, 08:59:1821.05.2003
do

> 1) Uzualizmy nie zawsze są poprawne.

Bo kilku staruszków decydujących co jest poprawne a co nie,
nie zauważyło jeszcze wiek XIX już się skończył :-P

> 2) Przestrzeganie normy językowej to jeszcze nie puryzm.

Nie. Nałogowe przestrzeganie wszystkim norm językowych
to puryzm :-P

> 3) a z hiperpoprawności to jeszcze inna grządka :)

Kocia.... ;-)

> Czarownico...? ;)

Wołaj, wołaj. Czarownica zawsze mnie poprze! :-)

> Mogę tylko powiedzieć, ze to prymitywna kontaminacja (w kazdym razie i bądź
> co bądź).

Cofnij te anonse, albo czeka Cię denominacja, ot co!

> Język polski jest na tyle ważny, że można by tak go pisać wielka literą.
> English i Deutsch pisze się wielką... :(

Ale nie zawsze!

kadet Janusz Wu

nieprzeczytany,
21 maj 2003, 05:16:1021.05.2003
do
"DIM10" :

> [...]

> Moc. A po drugie az tak srasznie duzego poziomu Mocy nie trzeba miec zeby
> wstapic do Zakonu, tam dopiero rozwijamy i poszerzamy w sobie Moc.

Nie.
Moc przenika wszystko i wszystkich (precz z islamirami :) i w tym
sensie Moc ma każdy. Ale w sensie domyślnym, czyli w możliwościach
jej używania mają ją tylko Mocarze. Zgodnie z tym co można
odczytać w filmach, poziom midów nie tylko wyznacza próg kto
może się nią posługiwać, ale też jak "wielkim" może zostać Mocarzem.
Nauki Jedi i Sithów nie poszerzają Mocy jako takiej, a jedynie
nauczają jak z niej korzystać (jak, co, kiedy). Dlatego Anakin
walcząc z Dooku nie powinien z nim wygrać. Mimo że Ani miał
lepszy "akumulator", to jego Mocarna wiedza była gorsza.
Zresztą nie tylko ta wiedza, ale i też wiedza fechtunku i strategii.

kanguro

nieprzeczytany,
22 maj 2003, 03:19:2822.05.2003
do

Użytkownik "kadet Janusz Wu" <janwar_anty@spam_@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:baho17$afi$1...@news.onet.pl...

ciachu ciachu

> Zresztą nie tylko ta wiedza, ale i też wiedza fechtunku i strategii.

bosz......kadecie .................ale was tam uczom f tej szkole..........
az siem czuje lekko niedoksztalcony:)

pozdrowienia
kangur

Kot Teofil

nieprzeczytany,
22 maj 2003, 02:03:4722.05.2003
do

Użytkownik <vermi...@poczta.onet.pl>

> Bo kilku staruszków decydujących co jest poprawne a co nie,
> nie zauważyło jeszcze wiek XIX już się skończył :-P

A Ty jak zwykle jestes hej do przodu? ;)

> Nie. Nałogowe przestrzeganie wszystkim norm językowych
> to puryzm :-P

Taaa, dlatego nie możesz się dogadać z ludźmi :)

> Kocia.... ;-)

Gdzieś trzeba pazurki ostrzyć ;)

> Wołaj, wołaj. Czarownica zawsze mnie poprze! :-)

Możliwe (spisek!) ;-P

> Cofnij te anonse, albo czeka Cię denominacja, ot co!

A na co mnie ktoś nominował, o czym nie wiem? :)

No tak, jak za szybko shift puścisz, to nie zawsze ;)

Kot Teofil

nieprzeczytany,
22 maj 2003, 02:04:5022.05.2003
do

Użytkownik Mikolaj. <mikolaj....@no.spam.softax.com.pl>

> TADA!

Puść sobie w nagrodę ode mnie marsz imperialny ;)

> A co mi wciskałas, ew. czym, ew. do czego? ;-)

Za dużo pijesz ;)

--
Pozdro
Kotek Teofil

Mikolaj.

nieprzeczytany,
22 maj 2003, 05:03:3622.05.2003
do
Popatrzmy jak Kot Teofil zapodaje na pl.rec.fantastyka.starwars:
>Puść sobie w nagrodę ode mnie marsz imperialny ;)

Tatatata tadada tadada ;-)

>Za dużo pijesz ;)

Skąd wiesz? ;-P

vermi...@poczta.onet.pl

nieprzeczytany,
22 maj 2003, 06:26:3822.05.2003
do

> A Ty jak zwykle jestes hej do przodu? ;)

Ja jestem praktykiem :-)

> Taaa, dlatego nie możesz się dogadać z ludźmi :)

Nie, dogadać z ludźmi nie mogę się z innego powodu - różnica kulturowa
;-)

> Gdzieś trzeba pazurki ostrzyć ;)

I niszczyć glany... ;-)

> Możliwe (spisek!) ;-P

Nie, po prostu mądra kobieta :-)

> A na co mnie ktoś nominował, o czym nie wiem? :)

Na tym się nie skończy, potem będzie:
degradacja, deprecjacja i denacjonalizacja! :-)

Axe

nieprzeczytany,
22 maj 2003, 08:48:0922.05.2003
do
Użytkownik <vermi...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
<ciach>

> Na tym się nie skończy, potem będzie:
> degradacja, deprecjacja i denacjonalizacja! :-)

I deportacja ? ;-)

Darth Axe
" Good. I can feel your anger. I am defenseless. ...Strike me down with all
your hatred, and your journey towards the dark side will be complete."

Feagorn

nieprzeczytany,
22 maj 2003, 09:11:5822.05.2003
do
Axe, 22-05-2003 14:48 SWGT:

> I deportacja ? ;-)

Albo teleportacja ;-)

--
CPT Wojciech 'Feagorn' Moch

Axe

nieprzeczytany,
22 maj 2003, 09:59:1122.05.2003
wiadomości news:baiiv2$2sb$1...@atlantis.news.tpi.pl...

> Axe, 22-05-2003 14:48 SWGT:

> Albo teleportacja ;-)

Teleportacja odpada - odstaje od kanonu ;-)

Darth Axe
-

" Jesteś jeszcze młody. Przyłącz się do mnie, a nauczę Cię jak opanować
strach i wykorzystać jego siłę. Strach będzie Twym sługą, nie odwrotnie."

Mikolaj.

nieprzeczytany,
22 maj 2003, 10:03:4822.05.2003
do
Popatrzmy jak Axe zapodaje na pl.rec.fantastyka.starwars:

dekapitacja ;-)

--
=< Mikolaj Milewicz >=| Leader of Elite T/D Squadron "Emperor's Hand" |
Carina E 2.0 VFR800A| General, Flight Officer on ISD "PaceMaker" |
----------------------+-----------------------------------------------+

BEN'S VOICE: Run, Luke! Run!

Beth Winter

nieprzeczytany,
22 maj 2003, 10:02:5122.05.2003
do
Feagorn wrote:

> Axe, 22-05-2003 14:48 SWGT:

> Albo teleportacja ;-)

Nie ta grupa ;)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

lesny...@op.pl

nieprzeczytany,
22 maj 2003, 10:34:3122.05.2003
do

to słychać - fałszujesz
;P
A.

lesny...@op.pl

nieprzeczytany,
22 maj 2003, 10:31:2922.05.2003
do
> Popatrzmy jak Axe zapodaje na pl.rec.fantastyka.starwars:

> dekapitacja ;-)

ale pamiętaj koty mają 9 żyć później wróci i sie zemści i na co Ci to!

lesny...@op.pl

nieprzeczytany,
22 maj 2003, 10:32:5722.05.2003