Ratunek w universe!

DIM10

Hej moi drodzy, potrzebuję abyście wyjawili i podali nazwy/adresy serwerów grup dyskusyjnych (NNTP) których używacie (np. w MS Outlook, Thunderbird) piszę to dlatego że sam sobie wklepuje jakiś i mi nie działa...
(Widać niecne Impy mnie zablokowali...)

Proszę o ratunek! (szczególnie XQ!)

Piszę to z Google, ale tam tylko można przez przeglądarke internetową... :/

--
---- V-wing "Sentinel" z R4-X1 #eX1 ----
<< DIM10 ::: [D].emon-[I].n-[M].achine ver.[10].0 >>

Buzzard

W dniu 28.11.2021 o 15:58, DIM10 pisze:
> Hej moi drodzy, potrzebuję abyście wyjawili i podali nazwy/adresy serwerów grup dyskusyjnych (NNTP) których używacie (np. w MS Outlook, Thunderbird) piszę to dlatego że sam sobie wklepuje jakiś i mi nie działa...

nntp.aioe.org

no_e...@invalid.invalid

http://news.chmurka.net

--