Przebudzenie Mocy 2D czy 3D?

Titus_A...@somewhere.in.the.world

Dec 21, 2015, 4:15:37 PM12/21/15
Witam,
Warto doplacic i zobaczyc w 3D (15 vs 30zl - roznica cenowa spora)?
Przyznam, ze chyba raz tylko 3D widzialem (Interstellar) i bylo ok, ale
bez przesady...
--
TA

DIM10

Dec 22, 2015, 2:59:43 AM12/22/15
W dniu 2015-12-21 o 22:15, Titus_A...@somewhere.in.the.world pisze:
Tak, w 3D warto zobaczyć :)

Ja obejrzałem w 4DX i naprawdę MEEEGA!!! Każde pieniądze warto wtedy za
to zapłacić bo to nie jest tylko zwykłe obejrzenie SW ale PRZEŻYCIE
filmu SW! :D

Więc jeśli masz do wyboru tylko 3D to też warto, ale jeśli masz
możliwość 4DX to nie zastanawiaj się i nie zwlekaj bo naprawdę jest
warte każdej ceny!

--
---- V-wing "Sentinel" z R4-X1 #eX1 ----
<< DIM10 ::: [D].emon-[I].n-[M].achine ver.[10].0 >>

Titus_A...@somewhere.in.the.world

Dec 26, 2015, 7:06:57 PM12/26/15
In article <n5avtf$90h$1...@node2.news.atman.pl>, DIM10 <di...@o2.pl>
wrote:

> [...]
>
> Więc jeśli masz do wyboru tylko 3D to też warto, ale jeśli masz
> możliwość 4DX to nie zastanawiaj się i nie zwlekaj bo naprawdę jest

Hm, moze nie jest do tego stopnia fanem SW zebym jedzil na zloty, czy
przebieral sie za jedi, ale spodziwalem sie bardziej dorzecznej
odpowiedzi.
--
TA

DIM10

Dec 27, 2015, 4:10:06 AM12/27/15
W dniu 2015-12-27 o 01:06, Titus_A...@somewhere.in.the.world pisze:

> Hm, moze nie jest do tego stopnia fanem SW zebym jedzil na zloty, czy
> przebieral sie za jedi, ale spodziwalem sie bardziej dorzecznej
> odpowiedzi.

Tak, warto dopłacić i zobaczyć w 3D.

Titus_A...@somewhere.in.the.world

Jan 1, 2016, 10:05:03 AM1/1/16
In article <n5o9s9$v5l$1...@node1.news.atman.pl>, DIM10 <di...@o2.pl>
wrote:

> Tak, warto dopłacić i zobaczyć w 3D.

No, dobra... sam film - tak sobie. Ale dobrze, ze wybralem 3D.
Co do 4DX, to juz przesada. Nie wybieralem sie do wesolego miasteczka,
tylko do kina...
--
TA

DIM10

Jan 2, 2016, 5:48:54 AM1/2/16
W dniu 2016-01-01 o 16:05, Titus_A...@somewhere.in.the.world pisze:

> No, dobra... sam film - tak sobie. Ale dobrze, ze wybralem 3D.
> Co do 4DX, to juz przesada. Nie wybieralem sie do wesolego miasteczka,
> tylko do kina...

Ale idąc na 4DX to nie idziesz tylko obejrzeć film ale go przeżyć! :)

Lady Ant

Jan 6, 2016, 8:07:48 AM1/6/16
W dniu sobota, 2 stycznia 2016 11:48:54 UTC+1 użytkownik DIM10 napisał:

> Ale idąc na 4DX to nie idziesz tylko obejrzeć film ale go przeżyć! :)

Były czasy, kiedy można było "przeżyć" film bez tych wszystkich efektów, wystarczyła wyobraźnia... A teraz? ;)

DIM10

Jan 7, 2016, 4:43:43 AM1/7/16
W dniu 2016-01-06 o 14:07, Lady Ant pisze:

> Były czasy, kiedy można było "przeżyć" film bez tych wszystkich efektów, wystarczyła wyobraźnia... A teraz? ;)

Ale film się zawsze przeżywa, nawet teraz w tym 4DX, chodzi tylko o to
że głównie film się przeżywa psychicznie ale oglądając w 4DX daje to
dodatkowe "przeżywanie" fizycznie :P Czyli pracują wszystkie zmysły,
odczucia itd. oprócz wzroku :)