Nowy Indiana Jones

Artur Stachura

Jest zapowiedź kolejnego dzieła z serii "jedziemy na klasykach":

https://www.youtube.com/watch?v=ZfVYgWYaHmE

Produkcja Disneya, a dokładniej znanej skądinąd pani K.K.
Są też przecieki z próbnych pokazów filmu. No, zgadnijcie, kto będzie
następcą Indiany...?

--
Artur Stachura

Ghost

W dniu 02.12.2022 o 18:53, Artur Stachura pisze:
gejka?

Freja Draco

W dniu 2022.12.02 o 19:35, Ghost pisze:

> gejka?

A gejki to lecą na facetów czy na kobiety?

--
Freja Draco

Szkarłatnych karłów taniec dogasa
Scena płonie świtem
A ja - z oczu zmywam sen

Ghost

W dniu 02.12.2022 o 23:56, Freja Draco pisze:

> A gejki to lecą na facetów czy na kobiety?

E no, kobieta gej, czyli na kobiety.

Freja Draco

1:08

Co to jest? Skok nadprzestrzenny w Indiana Jonesie? ;)

Artur Stachura

O preferencjach seksualnych nie wiem, ale z płcią trafiłeś.
A kto to zagra? W "Solo" był taki android-feministka... Nie wierzyłem, aż
sprawdziłem na liście obsady.

--
Artur Stachura

Artur Stachura

On Sat, 3 Dec 2022 00:06:16 +0100, Freja Draco <frr...@poczta.fm> wrote:

> 1:08
>
> Co to jest? Skok nadprzestrzenny w Indiana Jonesie? ;)

Czemu nie, kosmici juz byli.
A poważnie, to będzie coś dla Ciebie: bohaterowie cofają się w czasie,
większość akcji jest w latach 30-tych XX w. a i o starożytny Rzym
zahaczają.

BTW, gdzieś przeczytałem komentarz, że przy takiej ilości CGI to dzieło
powinno być zaliczone do filmów animowanych.

--
Artur Stachura

Ghost

W dniu 03.12.2022 o 08:11, Artur Stachura pisze:

> Czemu nie, kosmici juz byli.
> A poważnie, to będzie coś dla Ciebie: bohaterowie cofają się w czasie,

o, i tego dopatrzylem sie w trajlerze, ale pewny nie bylem

Ghost

W dniu 03.12.2022 o 08:02, Artur Stachura pisze:
Nie znam kobitki, naczy widzialem z raz i jakos nie zapadla.

Artur Stachura

Mnie też nie zapadła, ale mam przeczucie, że to będzie kolejna wersja Rey
czy innej Galadrieli.

Nie mogli zrobić kolejnego odcinka Lary Croft...?

--
Artur Stachura

Freja Draco

W dniu 2022.12.03 o 08:11, Artur Stachura pisze:

> Czemu nie, kosmici juz byli.

Ściśle rzecz biorąc to nie byli kosmici tylko przybysze z równoległej
rzeczywistości, co jest wprost wykładane w okolicach startu tego ich UFO.

A swoją drogą to mieli całkiem dobry pomysł na tą część z lat 80-tych i
nawet szli w dobrym kierunku, ale czegoś tam jednak wyraźnie zabrakło i
to nie tylko młodszego Harrisona Forda.

> A poważnie, to będzie coś dla Ciebie: bohaterowie cofają się w
> czasie, większość akcji jest w latach 30-tych XX w. a i o starożytny
> Rzym zahaczają.

No to założenia ciekawe, ale obawiam się, że skupią się na innych
aspektach niż te, które mnie akurat kręcą.

Artur Stachura

On Sat, 3 Dec 2022 14:02:21 +0100, Freja Draco <frr...@poczta.fm> wrote:

> [...]
>
> A swoją drogą to mieli całkiem dobry pomysł na tą część z lat 80-tych i
> nawet szli w dobrym kierunku, ale czegoś tam jednak wyraźnie zabrakło i

Młodego Forda w tym nowym filmie zrobili komputerowo. I pewnie jak za
dwadzieścia lat będzie potrzebny do jakiejś sceny, to też zrobią.

> No to założenia ciekawe, ale obawiam się, że skupią się na innych
> aspektach niż te, które mnie akurat kręcą.

Też nie mam oczekiwań, choć z sentymentu pewnie obejrzę...

A i tak najlepszą częścią cyklu jest dla mnie "Fate of Atlantis".
Ech, chyba mam pomysł na wieczór...

--
Artur Stachura

Dawid Rutkowski

Angelina była jedna i drugiej takiej nigdy nie będzie.
Coś jak Luthien ;>
Niestety nie jest Luthien ani nawet Arweną i się zestarzała.
No i obcięła sobie cycki - no ale to nie na śmichy-chichy.

Freja Draco

W dniu 2022.12.03 o 20:20, Dawid Rutkowski pisze:
> Angelina była jedna i drugiej takiej nigdy nie będzie.

Jest jeszcze Larry Croft:

https://www.cnet.com/pictures/meet-larry-croft-if-lara-was-a-man/

Dawid Rutkowski

niedziela, 4 grudnia 2022 o 14:12:38 UTC+1 Freja Draco napisał(a):
> Jest jeszcze Larry Croft:

Nihil novi, po prostu Rule 63: "For every given male character, there is a female version of that character, and vice versa."
Za nią idzie zawsze Rule 34: "If it exists, there is porn of it — no exceptions."

Ale Angelina to przede wszystkim mit Kate Libby z "Hakerów".
Bo "Gia" czy Lara Croft to tylko mięso ;>

cana

> Bo "Gia" czy Lara Croft to tylko mięso ;>

lubisz wątróbkę wieprzową? :-) *
* kompleks portnoya :-D

--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||

Dawid Rutkowski

niedziela, 4 grudnia 2022 o 19:15:00 UTC+1 cana napisał(a):
> lubisz wątróbkę wieprzową? :-) *
> * kompleks portnoya :-D

Tylko taką, jak robili w "Pod sosnami" w Zbicznie.
Imię nie zabrania (zresztą miał być Patryk, a jako drugi wybór, po wecie, tata dostał Dawid albo Olaf).
Ale jest tu chyba coś do przeczytania :)
Wygląda jednak na co innego niż "spodziewam się przyjaciela na kolacji" ;>
Echh, ale Kate Libby...

Dawid Rutkowski

> lubisz wątróbkę wieprzową? :-) *
> * kompleks portnoya :-D

Pojechałeś ;>
Ale wieprzową to żeś zmyślił.
Pewnie była cielęca/wołowa, drobiowa bez taśmy klejącej nie dałaby rady ;P

Dawid Rutkowski

Nono, robi się coraz mocniej, druga odsłona wątróbki jest o 3 levele wyżej - ale potwierdza, że wieprzową zmyśliłeś całkowicie ;P