Andor we wrzesniu

Ghost

Ostatnie trailery i niepokojace kilka scen z kałachami - czy komus w tej
myszce miki juz calkiem odbilo?

https://youtu.be/RjfhEHkHCDU?t=65
https://youtu.be/BlyMT7fz00A?t=5

RadoslawF

W dniu 13.08.2022 o 15:07, Ghost pisze:
Serial.
W Gwiezdnych Wrotach ludzie na innych planetach mieli swoje kałachy,
garandy, rewolwery oraz pistolety ludu "Dżenaj" z innej galaktyki.
:-)

pozdrawiam

Artur Stachura

W Gwiezdnych Wojnach też było sporo takich "przeróbek":
https://www.youtube.com/watch?v=Md5c-9mV2Vw
https://www.youtube.com/watch?v=JvGa2c3rEuE

--
Artur Stachura

Ghost

W dniu 13.08.2022 o 23:34, Artur Stachura pisze:
No ale to dalej nie to samo co walnąć miedzy oczy nieprzerobionym,
ekstremalnie rozpoznawalnym przez publikę kałachem.

Freja Draco

W dniu 2022.08.14 o 08:51, Ghost pisze:
> No ale to dalej nie to samo co walnąć miedzy oczy nieprzerobionym,
> ekstremalnie rozpoznawalnym przez publikę kałachem.

Ewolucja konwergentna ;)

--
Freja Draco

Szkarłatnych karłów taniec dogasa
Scena płonie świtem
A ja - z oczu zmywam sen

Dawid Rutkowski

sobota, 13 sierpnia 2022 o 15:08:02 UTC+2 Ghost napisał(a):
> Ostatnie trailery i niepokojace kilka scen z kałachami - czy komus w tej
> myszce miki juz calkiem odbilo?

Popowiększali się - czytaj dostali możliwość oglądania disney+ - i w d4 się poprzewracało,
sądzą, że są pępkiem świata.
Ludzie, książkę weźcie, a nie tylko te seriale, to jest straszne.
A co do pępka - kałacha to się w układzie warszawskim rozpoznaje, względnie w mozambiku (dzieci herb rysują, to sie uczą).
Dla USAńczyków rozpoznawalne są M16.
Ciekawe, czy się rzucali, jak z M16 (co dziwne, pomalowanych na biało - czy to im miało pomagać
się chłodzić - choć może na chłodzenie kolor nie ma wpływu, ale za to może się mniej nagrzewały od słońca?)
strzelano na księżycu w "For all mankind"?
Swoją drogą nie przyjrzałem się, czy ruski mieli kałachy.
W Pathfinderze USAńczycy mieli jakieś wielkie pistolety, koreańczyk (z best korei) miał coś rodzaju makarowa chyba (czy to
nie była podróbka waltera ppk?)

A tak naprawdę najfajniejsze były ruskie pistolety dla kosmonautów w razie lądowania na Syberii - trzy lufy,
dwururka (bo z makarowa niedźwiedzia czy dzika tylko bardziej wqrwisz ;) i pistolet (tyle że na nabój pośredni 5,45), a na kolbie jeszcze maczeta ;>
Taki pistolet po locie w kosmos pewnie był na wagę złota ;>
Ale już po nich, nie produkują amunicji, stara się przeterminowała i znów zwykłe mają, a kosmonauckie trafiły do muzeów.

Ghost

> Popowiększali się - czytaj dostali możliwość oglądania disney+ - i w d4 się poprzewracało,
> sądzą, że są pępkiem świata.

Gópota numer jeden

> [...]
> A co do pępka - kałacha to się w układzie warszawskim rozpoznaje, względnie w mozambiku (dzieci herb rysują, to sie uczą).

Gópota numer dwa

> Ciekawe, czy się rzucali, jak z M16 (co dziwne, pomalowanych na biało - czy to im miało pomagać
> się chłodzić - choć może na chłodzenie kolor nie ma wpływu,

ma, nie pomaga

> ale za to może się mniej nagrzewały od słońca?)

mniej

> [...]
> Ale już po nich, nie produkują amunicji, stara się przeterminowała i znów zwykłe mają, a kosmonauckie trafiły do muzeów.

Ale serio obejrzales "For all mankind"? Gópota numer trzy

Same gópoty