Wegrzy wybrali putina

Ghost

Brawo panie prezessie

Ghost

W dniu 04.04.2022 o 07:02, Ghost pisze:
> Brawo panie prezessie

znow ntg :-)

A. Filip

Ghost <Gh...@heaven.net> pisze:
> Brawo panie prezessie

A w których wyborach Polacy wybrali wojskowe misje w Iraku i
Afganistanie? Naród był przeciw (w sondażach) ale wyborokracja miała
to bardzo głęboko w obsranej dupie bo co innego było ważniejsze przy
wyborze wyborców na kogo głosować. Ja obstawiam że tak samo jest z
Orbanem: Ukraina nie wyszła na czoło dlaczego czy głosować na Orbana.

Po za tym reakcja Węgrów _może_ być "nietypowa" po historycznym
okrojeniu+ Węgier po 1WŚ (rozpadzie Austro-WĘGIER).

--
A. Filip
| Zamieszanie to radość dla złodzieja. (Przysłowie abisyńskie)

A. Filip

Niniejszym opierdalam Ghosta (i siebie) za wątek nie na temat *tej*
newsgrupy. Do kurwy nędzy są new:pl.pregierz i news:pl.soc.polityka

Ja widziałem na własne patrzałki jak polityka (w sporej części) zarżnęła
news:pl.biznes.wgpw . Mam nadzieje że pl.rec.fantastyka.sf-f nie spotka
podobny los ofiary za nachalnego politycznego spamowania.

--
A. Filip