Nareszcie, nareszcie, nareszcie!

Jan Rudziński

Jan 18, 2007, 6:50:37 AM1/18/07
Cześć wszystkim

W 'Der dzienniku' aka 'Pogromca Agory' wielki tytuł: "Szef NFZ zakazał
rodzić od listopada".

Cóż - NARESZCIE!.

I jak po ludzku załatwił - wszystkie wannabe matki mają jeszcze jakieś
dwa tygodnie na decyzję i wykonanie.

--
Pozdrowienia
Janek (sygnaturka zastępcza)

Michal Radomil Wisniewski

Jan 18, 2007, 6:54:30 AM1/18/07

Użytkownik "Jan Rudziński" <jan...@astercity.net> napisał w wiadomości

> Cześć wszystkim
>
> W 'Der dzienniku' aka 'Pogromca Agory'

'Pogromca Nowego Dnia'

> wielki tytuł: "Szef NFZ zakazał rodzić od listopada".
>
> Cóż - NARESZCIE!.
>
> I jak po ludzku załatwił - wszystkie wannabe matki mają jeszcze jakieś dwa
> tygodnie na decyzję i wykonanie.

Ja myślałem, że Ty będziesz zadowolony dopiero, kiedy prawo zadziała wstecz?
Przyjdą smutni panowie i zabiorą Potwora?

m.

Krzysiek Stępniak

Jan 18, 2007, 8:13:26 AM1/18/07
Jan Rudziński napisał(a):

> [...]
> rodzić od listopada".
>
> Cóż - NARESZCIE!.
>
> I jak po ludzku załatwił - wszystkie wannabe matki mają jeszcze jakieś

To lista pl.rec.fantastyka.sf-f, czy coś się powaliło z moimi
subskrypcjami???
Pozdrawiam

Wojciech Orlinski

Jan 18, 2007, 8:21:49 AM1/18/07
On 2007-01-18 14:13:26 +0100, Krzysiek Stępniak
<ksmuz...@poczta.onet.pl> said:

Och jak mi tego brakowało - n00b narzekający na offtopiczność!

--
Who claims Truth, Truth abandons.

Jan Rudziński

Jan 18, 2007, 8:30:57 AM1/18/07
Cześć wszystkim

Krzysiek Stępniak napisał(a):

> To lista pl.rec.fantastyka.sf-f, czy coś się powaliło z moimi
> subskrypcjami???

Już daję ObSFy.
Pozytronowy detektyw - dzieci urodzone bez zezwolenia są zabijane.
Synteza - funkcjonują przydziały na dzieci, ale autor nie wyjaśnie, co
się stanie z dzieckiem, na które rodzice nie dostali przydziału.
Gość profesora Tarantogi - jw.
Cylinder van Troffa - ubezpłodniono wszystkich, a tylko wybrańcy
dostawli antidotum.
Pierścień - jeden osobnik -> jedno dziecko. Można było zdobyć prawo do
ekstra dziecka w pojedynku, zabijając gościa (bezdzietnego zapewne).

Piotr W. Cholewa

Jan 18, 2007, 8:34:47 AM1/18/07

Gra Endera...

Ale pomysłu, że trzeba rodzić tylko w pewnych okresach, jeszcze nie
było...

PWC

--
Look closer and you may recoil in surprise,
At web-footed fascists with mad little eyes.

Michal Radomil Wisniewski

Jan 18, 2007, 8:33:51 AM1/18/07

Użytkownik "Krzysiek Stępniak" <ksmuz...@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:eonrqt$njb$1...@atlantis.news.tpi.pl...

> To lista pl.rec.fantastyka.sf-f

Nie, to grupa pl.rec.fantastyka.sf-f. Welcome to the usenet and have a nice
day.

m.

Wojciech Orlinski

Jan 18, 2007, 8:55:13 AM1/18/07
> Synteza - funkcjonują przydziały na dzieci, ale autor nie wyjaśnie, co
> się stanie z dzieckiem, na które rodzice nie dostali przydziału.

Czarno widzę, bo to była historia globalnego triumfu totalitaryzmu
jednak. Uderzyło mnie tam zdanie - na pewno masz pod ręką i je
odszukasz - o jakiejś rodzinie profilaktycznie poddanej bodajże
aresztowi domowemu z powodu jakichś kłopotów z ich robotem domowym.
Jeśli w tym świecie Urząd Kontroli Maszyn (czy jak to się nazywało)
może Cię uziemić na trzy miesiące bo coś jest nie tak z robotem...

Jakub Gwozdz

Jan 18, 2007, 9:03:37 AM1/18/07
Wojciech Orlinski napisał(a):

A propos offtopiców: Skojarzyło mi się z ostatnim blogowym wpisem WO o
autostradach. Zapewne już czytaliście, że PiS w tej kadencji nie będzie
budować nowych dróg bo jest za bardzo zajęty przemianowywaniem
istniejących. Nie wiecie czasem, czy Grigorij Obozow nie był przypadkiem
jakimś czerwonoarmistą zamieszanym w utrwalanie nienawistnej władzy
komunistycznej? Bo ulica, na którą się właśnie przemeldowałem, nosi nazwę
"Obozowa", i nie chcę ponownie płacić w ciul pieniędzy za zmianę dowodu, o
zmarnowanym czasie nie wspominając.

--
Jakub Gwóźdź | Ewa Sowińska (LPR): "Zwycięski plemnik
gwoz...@rpg.pl | pozbywa się swojej witki, potem niezauważalnie

Michal Radomil Wisniewski

Jan 18, 2007, 9:07:10 AM1/18/07

> [...]
> Pierścień - jeden osobnik -> jedno dziecko. Można było zdobyć prawo do
> ekstra dziecka w pojedynku, zabijając gościa (bezdzietnego zapewne).

A jak się nazywał ten film z Lambertem?

m.

Michal Radomil Wisniewski

Jan 18, 2007, 9:08:29 AM1/18/07

Użytkownik "Jakub Gwozdz" <gwoz...@rpg.pl> napisał w wiadomości

> komunistycznej? Bo ulica, na którą się właśnie przemeldowałem, nosi nazwę
> "Obozowa", i nie chcę ponownie płacić w ciul pieniędzy za zmianę dowodu, o
> zmarnowanym czasie nie wspominając.

Człowieku, miej litość. Nie dość, że ten żart ma brodę jak stąd do
wieczności, to już ktoś go użył w ostatnim tygodniu.

m.

Greg

Jan 18, 2007, 9:10:19 AM1/18/07
Jakub Gwozdz napisał(a):
> A propos offtopiców: (...) Zapewne już czytaliście, że PiS w tej kadencji nie będzie

> budować nowych dróg bo jest za bardzo zajęty przemianowywaniem
> istniejących. Nie wiecie czasem, czy Grigorij Obozow nie był przypadkiem
> jakimś czerwonoarmistą (...)Bo ulica, na którą się właśnie przemeldowałem, nosi nazwę
> "Obozowa",

Taaa, a jego kumplem był Witalij Dworcow.

Ja jestem ciekaw kiedy zdekomunizują matematykę (taka na przykład
macierz Kwadratowa - czeka tylko cichutko w kąciku i liczy, że się w
MENiS
nikt nie zorientuje).

Pozdrawiam
Greg
--
Generał Sierdiukow: ...eh...gdzie cie wrogowie Ojczyzny...?
Takie mrozy się marnują...

g00rek

Jan 18, 2007, 9:13:56 AM1/18/07
Michal Radomil Wisniewski napisał(a):

> Nie, to grupa pl.rec.fantastyka.sf-f. Welcome to the usenet and have a
> nice day.

Jak tak spojrzeć na zainteresowanie usenetem to się krzywa robi.
Najpierw mała dostępność (kiedyś to było), potem koniec elitarności i
masowy napływ ludzi, później przejście mas na fora www i znowu spadek.

Zresztą podobnie z IRC / webchatami.

Ciekawe czy to idzie w cyklach. Czy będą np fazy "retro", jak fazy
powrotu 70s, 80s.

g00rek

Greg

Jan 18, 2007, 9:14:22 AM1/18/07
Michal Radomil Wisniewski napisał(a):

> Człowieku, miej litość. Nie dość, że ten żart ma brodę jak stąd do
> wieczności, to już ktoś go użył w ostatnim tygodniu.

Sorry, m. Mnie to śmieszy. No i mam kombatancje wspomnienia, jak nas
kiedyś z PWCem omal nie wywalili z prelekcji za rechot z 3 rzędu.

Jakub Gwozdz

Jan 18, 2007, 9:19:21 AM1/18/07
Michal Radomil Wisniewski napisał(a):

"Mortal Kombat"? Tam było dużo pojedynków, ale nie powiedzieli wprost, że
kto wygra, robi bachora.

Michal Radomil Wisniewski

Jan 18, 2007, 9:26:37 AM1/18/07
Użytkownik "g00rek" <sonny...@lytton-city.gov> napisał w wiadomości

> Jak tak spojrzeć na zainteresowanie usenetem to się krzywa robi. Najpierw
> mała dostępność (kiedyś to było), potem koniec elitarności i masowy napływ
> ludzi, później przejście mas na fora www i znowu spadek.

Fora, fora. Dziś widziałem nowy wynalazek, jeśli chodzi o fora. Kiedy jeden
z dyskutantów "zmęczył się" dyskusją (napisałbym "wyprztykał z argumentów",
ale nie miał żadnych od początku), usłużny moderator zapronował, że to on
zamknie temat.

m.

Michal Radomil Wisniewski

Jan 18, 2007, 9:27:51 AM1/18/07

> "Mortal Kombat"? Tam było dużo pojedynków, ale nie powiedzieli wprost, że
> kto wygra, robi bachora.

Nie, mówię o tym, że "może być tylko jeden". Jeden dzieciak. A jak więcej,
to czapa. I zmykali do Meksyku bodajże.

m.

Michal Radomil Wisniewski

Jan 18, 2007, 9:24:20 AM1/18/07

Użytkownik "Greg" <greg...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Sorry, m. Mnie to śmieszy. No i mam kombatancje wspomnienia, jak nas
> kiedyś z PWCem omal nie wywalili z prelekcji za rechot z 3 rzędu.

Za Schodowa i Dworcowa? Bo na konwentach śmiać się nie wolno. Mnie i Eryka
raz o mało nie wywalili z wręczenia Zajdli.

m.

g00rek

Jan 18, 2007, 9:31:42 AM1/18/07
Michal Radomil Wisniewski napisał(a):

To jakie są przewagi usenetu?

- brak moderacji praktycznie (też wada)
- struktura drzewiasta (fora też to mogą mieć, ale chyba się nie korzysta)
- utrudniony dostęp dla dzieci neostrady

co jeszcze?

goo

g00rek

Jan 18, 2007, 9:34:26 AM1/18/07
Michal Radomil Wisniewski napisał(a):

Jak "może być tylko jeden" to Nieśmiertelny :).
goo
ps Swoją drogą to jeden z moich ulubionych przykładów tłumaczenia
Zwolennikom Dosłownego Tłumaczenia Tytułów. Góral II. Brzmi bosko.

Prawie jak Wrona (The Crow) :]

Michal Radomil Wisniewski

Jan 18, 2007, 9:34:30 AM1/18/07

> To jakie są przewagi usenetu?
>
> - brak moderacji praktycznie (też wada)

Wada? Dobra Bozia dała nam killfile, tu każdy sam sobie moderatorem.

> - struktura drzewiasta (fora też to mogą mieć, ale chyba się nie korzysta)
> - utrudniony dostęp dla dzieci neostrady
>
> co jeszcze?

Brak tematów.

m.

Michal Radomil Wisniewski

Jan 18, 2007, 9:36:03 AM1/18/07

> Jak "może być tylko jeden" to Nieśmiertelny :).
> goo
> ps Swoją drogą to jeden z moich ulubionych przykładów tłumaczenia
> Zwolennikom Dosłownego Tłumaczenia Tytułów. Góral II. Brzmi bosko.

"Szkocki góral II"

m.

g00rek

Jan 18, 2007, 9:41:08 AM1/18/07
Michal Radomil Wisniewski napisał(a):

> "Szkocki góral II"

No właśnie, normalne słowniki podają "uplander", albo "mountaneer". Ale
czy to rozbieżność, czy rzeczywiście highlanderzy są tylko w Szkocji?

goo

Michal Radomil Wisniewski

Jan 18, 2007, 9:42:43 AM1/18/07

Użytkownik "g00rek" <sonny...@lytton-city.gov> napisał w wiadomości

Uplander pewnie mieszka w uplandzie, mountaneer zamieszkuje mountain, a
highlander - highland.

m.

Greg

Jan 18, 2007, 9:45:14 AM1/18/07
Jan Rudziński napisał(a):

> [...]
> rodzić od listopada".
> Cóż - NARESZCIE!.
>
> I jak po ludzku załatwił - wszystkie wannabe matki mają jeszcze jakieś

Offtopikowo to ja się po części zgadzam z postami kolegi
Gancarskiego na pręgu.

--
- A mnie się podobał narkoman - oznajmia Jasio.
- Jaki narkoman ? Co ty opowiadasz Jasiu ? - krzyczy pani

Message has been deleted

Wojciech Orlinski

Jan 18, 2007, 9:47:42 AM1/18/07
On 2007-01-18 15:31:42 +0100, g00rek <sonny...@lytton-city.gov> said:

> [...]
> - struktura drzewiasta (fora też to mogą mieć, ale chyba się nie korzysta)
> - utrudniony dostęp dla dzieci neostrady

Wolność. Różnica jest jak między pobytem na ulicy i pobytem na pasażu w
centrum handlowym. W Usenecie jesteś jak wolny obywatel w miejscu
publicznym. Twoje słowa należą do Ciebie, cieszysz się pełną ich
wolnością, nikt Cię nie może stąd przegonić itd. Na portalowym forum
domyślnie zgadzasz się na warunki stawiane przez właściciela forum i w
każdej chwili możesz po prostu zostać wyproszony, Twoja wypowiedź może
zniknąć lub być użyta w artykule typu "Se napiszę reportaż będący
kompilacją tego co na forum wyczytałam" i tak dalej.

Michal Radomil Wisniewski

Jan 18, 2007, 9:48:44 AM1/18/07

> Offtopikowo to ja się po części zgadzam z postami kolegi
> Gancarskiego na pręgu.

Ojej, ale którymi? Bo Michał na pręgu różne rzeczy pisze, a to wyznaje
miłość pani Elizie, albo coś czego tu nigdy nie napisze, bo by od razu
został zakrzyczany przez większego grupowicza.

m.

Wojciech Orlinski

Jan 18, 2007, 9:50:43 AM1/18/07

Szkocja, jak wiadomo, dzieli się na Highlands, Lowlands, Islay i
Speyside. Wyspiarzem też możesz być dajmy na to w Świnoujściu, ale
facetem z Islay może być tylko facet o wyjątkowo silnym zapachu torfu.

--
You could have an affair with anyone and you choose the pharmacist? You
are such a Republican.

Piotr W. Cholewa

Jan 18, 2007, 9:51:47 AM1/18/07
On 18 Jan 2007 06:14:22 -0800, "Greg" <greg...@poczta.onet.pl> wrote:

>Sorry, m. Mnie to śmieszy. No i mam kombatancje wspomnienia, jak nas
>kiedyś z PWCem omal nie wywalili z prelekcji za rechot z 3 rzędu.

Byliśmy na etapie człowieka o nazwisku Aleksandr Okrętow, który
wymyślił artylerię.

Prelegentka w wdziękiem obiecała, że za chwilę poznamy z bliska dzieło
Schodowa, który wymyślił klatkę.

Piotr W. Cholewa

Jan 18, 2007, 9:52:30 AM1/18/07
On Thu, 18 Jan 2007 15:19:21 +0100, Jakub Gwozdz <gwoz...@rpg.pl>
wrote:

>"Mortal Kombat"? Tam było dużo pojedynków, ale nie powiedzieli wprost, że
>kto wygra, robi bachora.

Pewnych oczywistości nie trzba zaznaczać. Wiadomo, jesteś zwycięzcą,
laski na ciebie lecą, szansa na bachora rośnie.

Piotr W. Cholewa

Jan 18, 2007, 9:53:13 AM1/18/07

I to cię tak zaskoczyło?

Michal Radomil Wisniewski

Jan 18, 2007, 9:54:28 AM1/18/07
Użytkownik "Piotr W. Cholewa" <p...@skf.from.hell.pl> napisał w wiadomości

> I to cię tak zaskoczyło?

Nie, bo nic mnie już w tym temacie nie zaskoczy, ale to dla mnie pewna
nowinka mimo wszystko.

m.

Piotr W. Cholewa

Jan 18, 2007, 9:56:15 AM1/18/07

Ten, co przez obowiązkową kontrolę chciał przemycić ciężarną żonę,
ukrywając ową ciążę pod kamizelką kuloodporoną?

Fortress.

g00rek

Jan 18, 2007, 9:58:32 AM1/18/07
> [...]

> Speyside. Wyspiarzem też możesz być dajmy na to w Świnoujściu, ale
> facetem z Islay może być tylko facet o wyjątkowo silnym zapachu torfu.

Cały czas chodzi mi po głowie taki film z Patrickiem Swayze gdzie byli
highlanderzy i się nawoływali na cmentarzu udając sowy. Jakaś trauma z
dzieciństwa :]

Nie jestem pewien czy to jest to: http://imdb.com/title/tt0097967/

Ktoś kojarzy tą scenę?

goo

g00rek

Jan 18, 2007, 10:02:22 AM1/18/07
Piotr W. Cholewa napisał(a):

> Prelegentka w wdziękiem obiecała, że za chwilę poznamy z bliska dzieło
> Schodowa, który wymyślił klatkę.

A to nie Urban Legend?
Czy to właśnie WY byliście przy tym :)

goo

Piotr W. Cholewa

Jan 18, 2007, 10:08:26 AM1/18/07

A zamknęli ten temat? Czy jednak nie?

Piotr W. Cholewa

Jan 18, 2007, 10:09:28 AM1/18/07

Jak wymyślał klatkę? Nie. Natomiast to właśnie my mieliśmy ją poznać z
bliska.

Greg

Jan 18, 2007, 10:09:15 AM1/18/07
g00rek napisał(a):

> Cały czas chodzi mi po głowie taki film z Patrickiem Swayze gdzie byli
> highlanderzy i się nawoływali na cmentarzu udając sowy. Jakaś trauma z
> dzieciństwa :]

To ten gdzi gdzie Bill Paxton zagral - a to odmiana - tchórza, tylko
tym razem
miał pecha i go zabili? A Qui-Gonn Jinn sam był padawanem (ale i tak
go zabili).

Pozdrawiam
Greg
--
Stone : Look, I'm telling the truth. Scout's honor.
Trumble : That's the Vulcan live-long-and-prosper salute.

Michal Radomil Wisniewski

Jan 18, 2007, 10:12:41 AM1/18/07

> A zamknęli ten temat? Czy jednak nie?

Jednak nie, na skutek protestów. Ale sam pomysł mnie rozbił.

m.

g00rek

Jan 18, 2007, 10:14:29 AM1/18/07
Greg napisał(a):

A Qui-Gonn Jinn sam był padawanem (ale i tak
> go zabili).

A może tu była cała grupa ludzi, którym ten fim zespojlowałeś. Ehhh.

goo

Tiber

Jan 18, 2007, 10:14:59 AM1/18/07
In news:eoo1ab$4j2$1...@igel.gazeta.pl,
Wojciech Orlinski <ig...@gazeta.pl> typed:

> W Usenecie jesteś jak wolny obywatel w miejscu
> publicznym. Twoje słowa należą do Ciebie, cieszysz się pełną ich
> wolnością, nikt Cię nie może stąd przegonić itd.

Ale można ci zcancelować posty.

pl.news.admin

--
tbr

Michal Radomil Wisniewski

Jan 18, 2007, 10:16:50 AM1/18/07

Użytkownik "Michal Radomil Wisniewski" <mic...@poczta.fm> napisał w
wiadomości news:eoo2q6$c8a$1...@inews.gazeta.pl...

A w ogóle to sobie przeczytaj ów wątek, bo przezabawny:
http://www.fantastyka.pl/forum/viewtopic.php?t=398&postdays=0&postorder=asc&start=30

Zacznij od posta z datą: Wto Sty 16, 2007 2:10 pm

m.

Marcin E. Hamerla

Jan 18, 2007, 10:16:28 AM1/18/07
Greg napisal(a):

>Offtopikowo to ja się po części zgadzam z postami kolegi
>Gancarskiego na pręgu.

A co pisal?

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

Marcin E. Hamerla

Jan 18, 2007, 10:17:44 AM1/18/07
Jakub Gwozdz napisal(a):

>A propos offtopiców:

.... to jakis czas temu wyczytalem, ze WZOR estycznego biznesmena,
czyli Jobs, ma problemy z powodu przekretow z zakupem akcji.
Antydatowanie papierow, itd.

Michal Radomil Wisniewski

Jan 18, 2007, 10:17:53 AM1/18/07

Użytkownik "g00rek" <sonny...@lytton-city.gov> napisał w wiadomości

Da się popsuć film z Patricem Swayze (sprawdzić czy nie "Donnie Darko")?

m.

Michal Radomil Wisniewski

Jan 18, 2007, 10:20:01 AM1/18/07

Użytkownik "Marcin E. Hamerla" <Xmeh4...@Xpoczta.Xonet.Xpl.removeX>
napisał w wiadomości news:4q3vq2psgb7imj39c...@4ax.com...

> A co pisal?

A co mógł Michał pisać? "Prywatne! Prywatne!"

m.

Michal Radomil Wisniewski

Jan 18, 2007, 10:19:12 AM1/18/07

napisał w wiadomości news:i83vq2d9n42j1avjs...@4ax.com...

> .... to jakis czas temu wyczytalem, ze WZOR estycznego biznesmena,
> czyli Jobs, ma problemy z powodu przekretow z zakupem akcji.
> Antydatowanie papierow, itd.

Już o tym gadaliśmy przecież?

m.

g00rek

Jan 18, 2007, 10:23:16 AM1/18/07
Michal Radomil Wisniewski napisał(a):

Jeszcze MASH i Amazing Stories. Ale epizody :)

goo

Marcin E. Hamerla

Jan 18, 2007, 10:22:56 AM1/18/07
Michal Radomil Wisniewski napisal(a):

>Już o tym gadaliśmy przecież?

Szczerze mowie, ze nie pamietam. A kiedy?

Michal Radomil Wisniewski

Jan 18, 2007, 10:30:25 AM1/18/07

napisał w wiadomości news:q54vq218se0or36dc...@4ax.com...

> Szczerze mowie, ze nie pamietam. A kiedy?

A kiedyś. Znaczy wyszło na to, że nie pamiętałem szczegółów jego przewin,
więc w sumie dialog umarł.

m.

Marcin E. Hamerla

Jan 18, 2007, 10:40:14 AM1/18/07

>A co mógł Michał pisać? "Prywatne! Prywatne!"

No platnie juz teraz jest tak naprawde.

Jakub Gwozdz

Jakub Lisowski

Jan 18, 2007, 10:47:40 AM1/18/07
Dnia Thu, 18 Jan 2007 15:31:42 +0100, g00rek <sonny...@lytton-city.gov>
w <eoo0dh$cf8$1...@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

> To jakie są przewagi usenetu?
>
> - brak moderacji praktycznie (też wada)

Są grupy moderowane.

> - struktura drzewiasta (fora też to mogą mieć, ale chyba się nie korzysta)
> - utrudniony dostęp dla dzieci neostrady
>
> co jeszcze?

Czytniki różniąsięmiędzy sobą bardziej niż przeglądarki.

> goo

ja czyli jakub
Revoke.

g00rek

Jan 18, 2007, 10:52:13 AM1/18/07
Jakub Gwozdz napisał(a):

> Jeśli powiesz komuś, że "wirujący seks" to tylko w tłumaczeniu jest...

Zawsze pytam "a jakbyś przetłumaczył?". Choć tu rzeczywiście poszli w
kosmos z tłumaczeniem :]

goo

Michal Radomil Wisniewski

Jan 18, 2007, 10:55:26 AM1/18/07

> Zawsze pytam "a jakbyś przetłumaczył?". Choć tu rzeczywiście poszli w
> kosmos z tłumaczeniem :]

A dlaczego? Dirty - seks, dancing - wirowanie.

Z marketingowego punktu widzenia strzelili w dziesiątkę.

m.

Piotr W. Cholewa

Jan 18, 2007, 10:56:46 AM1/18/07

Wiesz, nie lubię forów, bo tam tylko się kłocą, smród taki, że nie
wiem, jakieś pomówienia, oskarżenia, wyzwiska (oczywiście tylko z tej
słusznej strony, bo jak z niesłusznej, to zaraz moderator wkracza).
Ale temat rzeczywiście zabawny.

Ale nie całkiem rozumiem. Zwisa im i powiewa fandom jako taki, ale
staną na głowie, żeby przypadkiem ktoś ich nie zaliczył?

Bo dyskusje o definicjach owszem, zabawne, ale jakby no...
amatorszczyzna.

Paweł Dembowski

Jan 18, 2007, 10:59:22 AM1/18/07
Piotr W. Cholewa napisał:

> Bo dyskusje o definicjach owszem, zabawne, ale jakby no...
> amatorszczyzna.
> PWC

Szczególnie zabawne jest powoływanie się na Wikipedię i opieranie
argumentów o pojedyncze słówka, które parę lat temu bez większego
zastanowienia skrobnąłem w stubie "fandom"...

--
Paweł 'Ausir' Dembowski

g00rek

Jan 18, 2007, 11:11:05 AM1/18/07

> A dlaczego? Dirty - seks, dancing - wirowanie.
>
> Z marketingowego punktu widzenia strzelili w dziesiątkę.

Tak, tak. Poszli w kosmos od oryginału, gdy patrzeć na niego dosłownie.
Ale ja zawsze uważam, że tytuł trzeba dostosować do realiów językowych.
Zresztą to chyba dość oczywiste, więc nie ma co nad tym się rozwodzić.

goo

Michal Radomil Wisniewski

Jan 18, 2007, 11:04:40 AM1/18/07

> Ale nie całkiem rozumiem. Zwisa im i powiewa fandom jako taki, ale
> staną na głowie, żeby przypadkiem ktoś ich nie zaliczył?

Tak. Bo jak wiadomo, fandom to kłótnie i smrodki. I choćby jeździli na
konwenty, pisali do fanzinów, udzielali się w sieci, to oni fanami nie są.

> Bo dyskusje o definicjach owszem, zabawne, ale jakby no...
> amatorszczyzna.

W jakim sensie? Poza tym, że nie umieją ze słowników itp. korzystać?

m.

Michal Radomil Wisniewski

Jan 18, 2007, 11:21:03 AM1/18/07

Użytkownik "Paweł Dembowski" <au...@lexx.eu.org> napisał w wiadomości

> Szczególnie zabawne jest powoływanie się na Wikipedię i opieranie
> argumentów o pojedyncze słówka, które parę lat temu bez większego
> zastanowienia skrobnąłem w stubie "fandom"...

Trochę poprawiłem.

m.

Piotr W. Cholewa

Jan 18, 2007, 11:44:32 AM1/18/07

No, wróć do paru dyskusji o definicjach deginicji tutaj. Wiesz, takie
czepianie się słowek, słowników, krzyki o przesunięciu znaczeń...
Marne dialogi, panie.

Jan Rudziński

Jan 18, 2007, 11:49:23 AM1/18/07
Cześć wszystkim

Dnia 2007-01-18 14:55, Użytkownik Wojciech Orlinski napisał:

> Czarno widzę, bo to była historia globalnego triumfu totalitaryzmu
> jednak. Uderzyło mnie tam zdanie - na pewno masz pod ręką i je odszukasz

Mam, ale dopiero teraz.

> [...]
> Urząd Kontroli Maszyn (czy jak to się nazywało) może Cię uziemić na trzy
> miesiące bo coś jest nie tak z robotem...

Nazywało się Główny Urząd Kontroli Maszyn, ale zakaz wyjazdu to sobie
dzieci zmyśliły. Bo nie chciały jechać na Księżyc na wakacje.

--
Pozdrowienia
Janek http://www.astercity.net/~janekr

Wojciech Orlinski

Jan 18, 2007, 11:53:23 AM1/18/07
On 2007-01-18 17:49:23 +0100, Jan Rudziński <jan...@astercity.net> said:

> Nazywało się Główny Urząd Kontroli Maszyn, ale zakaz wyjazdu to sobie
> dzieci zmyśliły. Bo nie chciały jechać na Księżyc na wakacje.

Ja nie mam, więc się nie spieram, ale czy w normalnym ustroju
ktokolwiek by uwierzył w taki zakaz?

--
Who claims Truth, Truth abandons.

Michał Gancarski

Jan 18, 2007, 11:56:04 AM1/18/07
Dnia Thu, 18 Jan 2007 16:16:28 +0100, Marcin E. Hamerla napisał(a):

[...]

> A co pisal?

Oczywiście rynek, zysk, kasa, zło dzie je (w innym sensie tym razem), niech
zdychają. Normalka.

--
Michał Gancarski
http://gancarski.com - "Żabie udka" czyli niezależny blog wygadanego

"We cannot let terrorists hold this nation hostile or hold our allies
hostile."

Ewa Pawelec

Jan 18, 2007, 12:00:00 PM1/18/07