D&D złodziejski honor

michu vel rebeliant_husky

Jeśli chcecie rozbawić i dopieścić swoje wewnętrzne dziecko, tego nerda,
dzięki, któremu wciąż tu wszyscy rozmawiamy, zabierzcie go do kina na
Dungeons & Dragons: Złodziejski honor.

--
---
michu vel rebeliant_husky

Ghost

W dniu 16.04.2023 o 00:32, michu vel rebeliant_husky pisze:
> Jeśli chcecie rozbawić i dopieścić swoje wewnętrzne dziecko, tego nerda,
> dzięki, któremu wciąż tu wszyscy rozmawiamy, zabierzcie go do kina na
> Dungeons & Dragons: Złodziejski honor.

no nie wiem, dla mnie D&D byl zawsze ponizej godnosci mojego
dziecka/szympansa/nerda/łotewera

cana

filmy czy gry? :-)

--