Quiz 72/2021 - Nazywam się Bond. Jane Bond.

Artur Stachura

Tajna agentka wraca z tajnej misji, przewożąc tajną przesyłkę do
swojej tajnej bazy. Cała ta tajność nie uchroni jednak bohaterki
przed porwaniem i brutalnym przesłuchaniem... Na szczęście kumple
bohaterki szybko ją odbijają. Trup się ściele gęsto a akcja przenosi
się w coraz to inne miejsca na Ziemi i w okolicach...

W jaki sposób agentka przemyciła przesyłkę, na której dostarczeniu
polegało owo pierwsze zadanie, rozpoczynające powieść?

--
Artur Stachura

m4rkiz

A została oszukana przez zleceniodawcę co do jej umieszczenia?

Artur Stachura

Oczywiście że tak, inaczej mogłaby się wygadać podczas przesłuchania.

--
Artur Stachura

m4rkiz

On 2021-07-31 22:35, Artur Stachura wrote:

> Oczywiście że tak, inaczej mogłaby się wygadać podczas przesłuchania.

A na przesłuchaniu najlepiej mówić wszystko od razu żeby nie uszkodzili
agenta.

Tylko mam problem bo czytałem to ćwierć wieku temu i poza bezpośrednią
okolicą tych scen nie kojarzę nic. Ba, nawet wyszukać nie umiem bo jakoś
mam ją oderwaną od reszty historii a wyszukiwarka głupieje kiedy ją
karmię słowami kluczowymi.

Bez związku z tematem - właśnie odkryłem że Dębski się obudził i
dokończył cykl z Owenem Yeatesem. Do którego to cyklu mam sentyment bo
podwójna śmierć to była jedna z pierwszych książek 'dla dorosłych' które
czytałem w młodzieńczych czasach.

Artur Stachura

On Sun, 1 Aug 2021 11:04:10 +0200, m4rkiz <m4r...@mail.od.wujka.na.g.com> wrote:

> [...]
> okolicą tych scen nie kojarzę nic. Ba, nawet wyszukać nie umiem bo jakoś
> mam ją oderwaną od reszty historii a wyszukiwarka głupieje kiedy ją

Odpowiedź na pytanie jest w bezpośredniej okolicy wspomnianych scen
(a dokładniej - chwilę po nich). Zresztą, jeśli do wieczora (czy do
jutra? Nie pamiętam, jak się umawialiśmy co do zasady quizu) nikt nie
poda pełnej odpowiedzi, wystarczy tytuł i autor.

--
Artur Stachura

Mirek Bogdanowicz

Śmierdzi "Piętaszkiem" Heinleina, a schowek był w pępku.

M.B.

Artur Stachura

Dokładniej, w pępku był schowek standardowy, a tym razem przesyłkę
ukryto pod blizną po wyrostku :-)

Gratulacje, następny quiz jest Twój.

--
Artur Stachura

Mirek Bogdanowicz

> Dokładniej, w pępku był schowek standardowy, a tym razem przesyłkę
> ukryto pod blizną po wyrostku :-)
>
> Gratulacje, następny quiz jest Twój.

Ale to dopiero jutro w nocy; muszę z biblioteki dostać książkę, która ostatnio mi się przypomniała - w katalogu BN pomieszano 3 osoby o podobnym imieniu i nazwisku. Bożenę Fabiani postarzyli o rok.

M.B.

Mirek Bogdanowicz

> Gratulacje, następny quiz jest Twój.

Dziś nie mam rady. Aletheia wydała nowego Le Goffa. Muszę choć zajrzeć. Mam na sumieniu "Z Hanką" - leży od 10 lat. Z książki,
co mam pisać na quiz, przeczytałem od nowego 20 stron - ale pamiętam ciekawą dla nastolatka scenę. Idę czytać dalej. Przepraszam za opóźnienie.

M.B.

Mirek Bogdanowicz

Doba opóźnienia - wczoraj na Alekino leciało "I znowu zgrzeszyliśmy, dobry Boże!"

M.B.

jn

W dniu 04.08.2021 o 10:15, Mirek Bogdanowicz pisze:
> wczoraj na Alekino leciało "I znowu zgrzeszyliśmy, dobry Boże!"

A na naziemnej taka kiszka, że chyba zrobię z telewizora
monitor do PC :)