Quiz 2023/13

cana

która wódka na myszach smakuje jak krew według pewnego amberyty?

--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
  ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||

Ghost

W dniu 20.05.2023 o 15:19, cana pisze:
> która wódka na myszach smakuje jak krew według pewnego amberyty?

tak

cana

piłeś nie pisz, nie piłeś wypij :-)

A. Filip

cana <xen...@wp.pl> pisze:
> piłeś nie pisz, nie piłeś wypij :-)

Rudą wódkę na myszach taką że po jednym kieliszku dwa dno nieprzytomny
jesteś? [Mądrość wódczana nie z sf&f :-) ]

--
A. Filip
| Szczęście człowieka psuje, nieszczęście hartuje.
| (Przysłowie polskie)

cana

mam dosyć wysoką odporność na etanol,
ale może wrócimy do pytania z quizu? :-)

Ghost

W dniu 20.05.2023 o 21:31, cana pisze:
> mam dosyć wysoką odporność na etanol,
> ale może wrócimy do pytania z quizu? :-)

tak

cana

a coś więcej?
bo na razie to wtf :-D

jn

W dniu 20.05.2023 o 15:19, cana pisze:
> która wódka na myszach smakuje jak krew według pewnego amberyty?

Znajdę odpowiedź w "Krew Amberu" Roger Zelazny
z cyklu Kroniki Amberu?
Za pobieranie z chomika trzeba zapłacić. :)

cana

znajdziesz :-)

cana

przełam złą passę i zamknij jako pierwszy quiz po zamknięciu
neozdrady :-)

jn

W dniu 22.05.2023 o 19:45, cana pisze:
> przełam złą passę i zamknij jako pierwszy quiz po zamknięciu
> neozdrady :-)

amule męczę w nocy
są na nim te kroniki amberu
ale pamiętam jak Kazikowi płytę ukradli
mam wątpliwości...

jn

W dniu 22.05.2023 o 19:45, cana pisze:
> przełam złą passę i zamknij jako pierwszy quiz po zamknięciu
> neozdrady :-)

Na YouTube ktoś czyta ten tom kronik.
https://www.youtube.com/watch?v=8ZR0b2Xx3V4

Pobrałem audio 103 MB. Do posłuchania w weekend.
https://invidious.baczek.me/watch?v=8ZR0b2Xx3V4

cana

widzę iż quizy zaliczyły zapaść, mam nadzieję iż tylko chwilową :-)

BTW aby krew nie skrzepła po kontakcie z etanolem to trzeba ją
octem wczesniej potraktować (wtedy i do pióra wiecznego się nada,
ładny kolor wychodzi jak się potraktuje żelazkiem), ale za
walory smakowe nie ręczę :-D

Dawid Rutkowski

niedziela, 28 maja 2023 o 18:18:57 UTC+2 cana napisał(a):
> widzę iż quizy zaliczyły zapaść, mam nadzieję iż tylko chwilową :-)

Chwilową?
"Czym jest me życie? Ach, jedną chwilką!" - chyba że tak mierzyć...