Quiz 2023/8

cana

będzie ciut dziwnie :-D
z jakiej książki nieżyjącego już polskiego autora znanego z pewnej
kroniki pochodzi cytat z rozprawy sądowej :
Panie...
nie jestem panem, pany to z kozami kopulują

cytat z pamięci bo nie mogę odszukać książki po grzbiecie, a
nie była to pokaźne gabarytowo dzieło :-)
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||

michu vel rebeliant_husky

W dniu 20.02.2023 o 17:28, cana pisze:
> [...]
> nie jestem panem, pany to z kozami kopulują
>
> cytat z pamięci bo nie mogę odszukać książki po grzbiecie, a
> nie była to pokaźne gabarytowo dzieło :-)

autor Sawaszkiewicz?

--
---
michu vel rebeliant_husky

cana

tak, czyń swą powinność :-)
szybko poszło :-D

Andrzej P. Woźniak

Osoba podpisana jako cana <xen...@wp.pl>
w artykule <news:63f3d42b$0$9600$6578...@news.neostrada.pl> pisze:

> tak, czyń swą powinność :-)
> szybko poszło :-D

Co poszło - tytuł w diabli?

--
Andrzej P. Woźniak us...@pochta.onet.pl (zamień miejscami z⇔h w adresie)

cana

> Co poszło - tytuł w diabli?

zagalopowałem się :-)

cana

uzupełnisz o tytuł by podjąć się zaszczytnego dzieła utworzenia
następnego quizu?

cana

wygląda na to iż quiz wraca do Artura

cana