Quiz 20/2022 rasa rozumna mówiąca wierszem

ansaj...@polbox.com

Trylogia SF, jedna z ras rozumnych, które są obecne w jednej z części
trylogii(rasa ta ma trochę wspólnego z naszymi najbardziej
inteligentnymi ssakami morskimi) porozumiewa się za pomocą
specyficznego rodzaju formy poetyckiej, czegoś w rodzaju krótkiego
wierszyka(o ile można to nazwać wierszem).
Proszę podać nazwę części trylogii, autora i czym się autor zawodowo
zajmuje.

Szwambuł Trantiputl.
--
Pójdziesz Pleśniowy
Legniesz Ciekliwy

Freja Draco

W dniu 2022.04.25 o 04:57, ansaj...@polbox.com pisze:
> [...]
> wierszyka(o ile można to nazwać wierszem).
> Proszę podać nazwę części trylogii, autora i czym się autor zawodowo

Ja nie mogę w tej turze (i nawet nie wiem), ale już jest po czasie.
Przychodzi mi do głowy tylko Trylogia Ryfterów, ale to pewnie nie to.

--
Freja Draco

Szkarłatnych karłów taniec dogasa
Scena płonie świtem