Niezwyciężony - Lem

Czy możecie powiedzieć coś na temat komiksu opartego o Niezwyciężonego
Stanisława Lema?

Gra budowana przez pewną firmę też się zbliża do premiery.

/p

KLoSS

W dniu 25.05.2023 o 23:42, p pisze:
> Czy możecie powiedzieć coś na temat komiksu opartego o Niezwyciężonego
> Stanisława Lema?

Bardzo klimatyczne rysunki. Czerwono pomarańczowe obrazki z planety,
niebieskie ze statku - przykłady są w necie.
Dość wierny oryginałowi.

Zakup uważam za udany :-)

--
KLoSS

Ghost

W dniu 26.05.2023 o 00:19, KLoSS pisze:
WHAT???

gógló gógló

Kreska niezupełnie moja ulubiona, ale oczywiście zakup jest - dzieki :-)

Ghost

W dniu 26.05.2023 o 08:18, Ghost pisze:
chłolera byla tez wersja full wypas, ale juz chyba nie do kupienia

przegapilem

Ghost

W dniu 25.05.2023 o 23:42, p pisze:
Niezwyciężony z Krakowa
https://www.youtube.com/watch?v=9-KvfzwdAqw

jest juz data releasu

biere w ciemno

W dniu 8.09.2023 o 10:18, Ghost pisze:
Kolejna zajawka budzi większą ciekawość.
Wg mnie, wygląda coraz bardziej intrygująco.

Jak myślicie, co powiedziałby Stanisław Lem?

Freja Draco

W dniu 2023.09.09 o 23:23, p pisze:

> Kolejna zajawka budzi większą ciekawość.
> Wg mnie, wygląda coraz bardziej intrygująco.
>
> Jak myślicie, co powiedziałby Stanisław Lem?

Lem powiedziałby:

/-------------------------------------------------------
Co może przeżywać człowiek podłączony do fantomatycznego generatora?
Wszystko. Może wspinać się na ściany alpejskie, wędrować bez skafandra i
maski tlenowej po Księżycu, zdobywać na czele oddanej drużyny w
dzwoniącej zbroi średniowieczne grody lub biegun północny. Może być
sławiony przez tłumy jako zwycięzca maratonu lub największy poeta
wszystkich czasów i z rąk króla szwedzkiego przyjmować Nagrodę Nobla,
kochać z wzajemnością Mme de Pompadour, pojedynkować się z Jagonem, aby
pomścić Otella, być samemu zasztyletowanym przez siepaczy mafii. Może
też czuć, jak wyrastają mu olbrzymie orle skrzydła, latać albo znów stać
się rybą i pędzić życie wśród raf koralowych; jako ogromny żarłacz mknąć
z otwartą paszczą na stada ofiar, ba, porywać kąpiących się ludzi,
zjadać ich ze smakiem i trawić w spokojnym zakątku podwodnej swojej
pieczary. Może być dwumetrowej wysokości Murzynem albo faraonem
Amenhotepem, albo Attylą lub, niejako na odwrót, świętym, może być
prorokiem wraz z gwarancją, że się jego proroctwa spełnią co do joty,
może umrzeć, zmartwychwstać, i to wiele, wiele razy.

Jak można zrealizować takie przeżycia? Zapewne, całkiem proste to nie
jest. Mózg tego człowieka winniśmy podłączyć do maszyny, która posyła
weń określone zespoły bodźców węchowych, wzrokowych, czuciowych itp.
Dzięki temu będzie stał na szczytach piramid lub leżał w objęciach miss
świata roku 2500 albo niósł na ostrzu miecza śmierć zakutym w stal
wrogom. Zarazem bodźce, jakie jego mózg będzie wytwarzał, w odpowiedzi
na wysłane impulsy, maszyna musi niezwłocznie, w ułamku sekundy
przesyłać do swych podsystemów, w których dzięki grze korekcyjnej
sprzężeń zwrotnych, jak również dzięki organizowaniu strumieni bodźców
przez odpowiednio zaprojektowane układy samoorganizujące się miss świata
będzie odpowiadała na jego słowa i pocałunki, łodygi kwiatów, które
ujmie w rękę, będą się sprężyście uginały, a z piersi wroga, którą
spodoba mu się przebić, tryśnie krew. Proszę wybaczyć ten
melodramatyczny ton wykładu, ale chciałbym, nie marnując zbyt wiele
miejsca i czasu, przedstawić, na czym polega działanie fantomatyki jako
„sztuki ze sprzężeniem zwrotnym”, która dawniejszego odbiorcę czyni
aktywnym uczestnikiem, bohaterem, ośrodkiem zaprogramowanych wydarzeń.
Chyba lepiej odwołać się do języka takich, nieco operowych nawet
obrazów, aniżeli używać języka wyrażeń technicznych, co nie tylko
uczyniłoby powiedziane przyciężkim, ale o tyle byłoby płonne, że jak na
razie ani maszyny fantomatycznej, ani programów do niej nie ma.
\-------------------------------------------------------

--
Freja Draco

Ghost

W dniu 09.09.2023 o 23:23, p pisze:
Jak znam jego komentarze na temat ekranizacji to co najwyzej: "nnnnoo,
może być"

Ghost

W dniu 09.09.2023 o 11:09, Ghost pisze:
Demo gotowe do sciagniecia ze steama, sprobowalem ze dwie trzy minutki,
calkiem, calkiem...

Ghost

W dniu 06.10.2023 o 18:17, Ghost pisze:
Wydalony. I juz swoja gwiazdke mam.

Freja Draco

W dniu 2023.11.07 o 20:57, Ghost pisze:

> Wydalony. I juz swoja gwiazdke mam.

E... że co? Ludzie, bierzcie poprawkę, że niektórzy tu są ciutkę młodsi
i nie łapią wszystkiego w opariu o dwa słowa.

--
Freja Draco

Ghost

W dniu 08.11.2023 o 09:15, Freja Draco pisze:
No gra, ze ksionszki Niezwyciezony Staszka Lema, wydana przez polska
firme, juz mozna kupywac i grac.

Spojler: poczatek gry jest de facto prequelem ksiazki, jeszcze nie wiem
jak dalej...

Freja Draco

W dniu 2023.11.08 o 18:00, Ghost pisze:

> No gra, ze ksionszki Niezwyciezony Staszka Lema, wydana przez polska
> firme, juz mozna kupywac i grac.

Tyle to wiem od 40 lat :p
Pytam;
- co wydalone,
- i jaka gwiazdka.

--
Freja Draco

Ghost

W dniu 09.11.2023 o 17:00, Freja Draco pisze:
released - wydalony
gwiazdka - prezent pod choinkje

Ghost

W dniu 07.11.2023 o 20:57, Ghost pisze:
no i se nie pogram se - po jakiejs godzinie grania robi mi sie
niedobrze, ciagle kolyszacy sie obraz z ciemosciami robi u mnie taki efekt

ostatnio mialem taki efekt jak zdaje Freja zapodala tego linka na
wizualne efekty teorii wzglednosci