Zbrodnie czasu

Ghost

Polecałem to już?
https://www.imdb.com/title/tt0480669/?ref_=fn_al_tt_1

Mnie się podobało, fajnie poukładana sekwencja zdarzeń w ramach podróży
w czasie :-)

Tani, prosty filmik.

Freja Draco

W dniu 2022.07.30 o 21:10, Ghost pisze:
Tani, ale czy prosty, to nie wiem.
Jak dla mnie w porównaniu z tym wszystkie te wysokokosztowe Marwele są
nie tylko proste ale wręcz prostackie i bez pomysłu.

Całkiem dobre i pomysłowe kino i całkiem sensowne SF :)

--
Freja Draco

Szkarłatnych karłów taniec dogasa
Scena płonie świtem
A ja - z oczu zmywam sen

Ghost

W dniu 31.07.2022 o 20:36, Freja Draco pisze:

> Tani, ale czy prosty, to nie wiem.
> Jak dla mnie w porównaniu z tym wszystkie te wysokokosztowe Marwele są
> nie tylko proste ale wręcz prostackie i bez pomysłu.

Eno wiadomo, marwele sa dla trzynastoletnich czarnych półanalfabetów,
więc nie wymagajmy.

> Całkiem dobre i pomysłowe kino i całkiem sensowne SF :)

Takie jak powinno byc, klasyczne :-)