Czy grupy już nie ma?

Czytam od lat.

Co prawda, nie piszę.

Brak mi jednak postów.

Czy już Grupy nie ma?

/p

jn

W dniu 19.05.2023 o 22:50, p pisze:
Zostali sami czytający.

cana

ogólnie kondycja usenetu jest marna :-(
a tu jeszcze sami czytacze...
tylko czego, jak nikt nie pisze tylko czeka :-)

--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
  ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||

jn

W dniu 20.05.2023 o 15:58, cana pisze:
> ogólnie kondycja usenetu jest marna :-(
> a tu jeszcze sami czytacze...
> tylko czego, jak nikt nie pisze tylko czeka :-)

Wszystko zostało już napisane.
Teraz czytają archiwa. :)

Freja Draco

W dniu 2023.05.20 o 16:09, jn pisze:
Podobna sytuacja jest nawet z forami.

Ludzie poprzechodzili na jakieś społecznościówki.
A inna sprawa, że po kilku pierwszych latach zachwytu Internetem, każdy
się nim jednak jakoś nasycał. To o czym zawsze chciał obgadać, zostało
obgadane.

I jeszcze na dodatek teraz nie ma już czasów ;)

--
Freja Draco

jn

W dniu 21.05.2023 o 10:33, Freja Draco pisze:
> Ludzie poprzechodzili na jakieś społecznościówki.

Przyszedłem ze społecznościówki na usenet.

Ghost

W dniu 21.05.2023 o 10:59, jn pisze:

> Przyszedłem ze społecznościówki na usenet.

czy spolecznosciowka ma cos wspolnego z MOPSem?

cana

Duszku,
nie pisz jak się intoksynowałeś :-)

Ghost

W dniu 21.05.2023 o 19:18, cana pisze:
> Duszku,
> nie pisz jak się intoksynowałeś :-)

fcale

Freja Draco

W dniu 2023.05.21 o 17:28, Ghost pisze:
> W dniu 21.05.2023 o 10:59, jn pisze:
No co ty? To przecież taki komitet kolejkowy pod sklepem SPOŁEM.

--
Freja Draco

Dawid Rutkowski

Albo meblowym, wykładowca nam opowiadał jak stał ładnych kilka dni i nocy,
a że wykładowca, i jeszcze młody, to dysponował porządnym głosem,
więc miał za zadanie co godzinę listę odczytywać.
Podobno kolejka kupiła mu za to "konika", ale ktoś inny wypił.
Więc jedyną nagrodą było to, że dowiedział się, że fabryka już za 2 lata wyprodukuje
dla niego zamówiony i przedpłacony zestaw mebli.

Moi rodzice stali kiedyś po coś innego, ale kupili wirówkę, bo tylko one zostały...
Potem się przydała, gdy pralka automatyczna predom-polar przestała sobie radzić
z wirowaniem (a swoje przepracowała, pamiętam ją jeszcze nastolatkiem,
hmmm, a może właściwie tata zdołał ją utrzymać na chodzie aż do wyprowadzki
z Tarchomina, bo w sumie nie przypominam sobie, żeby była tam inna pralka,
dopiero na Bródnie była nowa - to by było ze 20 lat działania, bo to podobno
udało się ją załatwić niedługo po moim urodzeniu i nasze mieszkanie, jako jedno
z niewielu, nie było udekorowane "białymi flagami").

Najfajniejsze było, jak zepsuł się jej mechanizm bezpieczeństwa, czyli hamulec
włączający się po zdjęciu blokady-startera, która przy włączonym wirowaniu
uniemożliwiał otworzenie pokrywy.
Taki ręcznik nieźle potrafił szarpnąć, owijając się wokół włożone ręki...