Komunikaty Prasowe

Chris Weber

(Proszę wybaczyć wszelkie błędy językowe. Używam Tłumacza Microsoft.)

Z przyjemnością ogłaszam publikację mojej antologii tekstów filk: "Sentient Chili and Stranger Filk: Lyrics to 107 Songs of Science Fiction, Fantasy, and Fandom" autorstwa Chris Weber.

Jest teraz dostępny jako e-book, w miękkiej oprawie i w twardej oprawie od Amazon.com.

https://www.amazon.com/Sentient-Chili-Stranger-Filk-Science-ebook/dp/B0B7KFGV7X/ref=sr_1_2?crid=D29DRVF1NO4P&keywords=sentient+chili+and+stranger+filk&qid=1660398712&sprefix=%2Caps%2C109&sr=8-2

(Obecnie kolekcja jest dostępna tylko w języku angielskim).

Freja Draco

W dniu 2022.09.01 o 18:19, Chris Weber pisze:

> Jest teraz dostępny jako e-book, w miękkiej oprawie i w twardej
> oprawie od Amazon.com.

Osobiście sugeruję odpuścić sobie Amazona na jakiś czas w ramach
protestu przeciw profanacji Tolkiena jakiej właśnie się dopuścili.

--
Freja Draco

Szkarłatnych karłów taniec dogasa
Scena płonie świtem
A ja - z oczu zmywam sen

Ghost

W dniu 02.09.2022 o 10:34, Freja Draco pisze:

> Osobiście sugeruję odpuścić sobie Amazona na jakiś czas w ramach
> protestu przeciw profanacji Tolkiena jakiej właśnie się dopuścili.

Widziało już?

Freja Draco

W dniu 2022.09.02 o 11:40, Ghost pisze:
Fragmenty :->

https://www.youtube.com/watch?v=twmojN_N90Y&ab_channel=FilmSpotTrailer

Dawid Rutkowski

piątek, 2 września 2022 o 10:31:19 UTC+2 Freja Draco napisał(a):
> Osobiście sugeruję odpuścić sobie Amazona na jakiś czas w ramach
> protestu przeciw profanacji Tolkiena jakiej właśnie się dopuścili.

Szczerbica przebili? ;>
Może w analogii do jednostki monetarnej 1 sasin (70M PLN - ale z maja 2020)
utworzymy jednostkę obciachu 1 szczerbic?
Będzie w czym oceniać obecne wymysły USAńskie ;>

PS. A propos obciachu, co sądzicie o OP?

Freja Draco

W dniu 2022.09.02 o 15:16, Dawid Rutkowski pisze:
> [...]
> szczerbic? Będzie w czym oceniać obecne wymysły USAńskie ;>
>
> PS. A propos obciachu, co sądzicie o OP?

Budżet tego czegoś to 465 mln dolarów, aktualny kurs dolara to 4.70 zł,
zatem w wymiarze ekonomicznym wychodzi jakieś 31.22 Sasina.

Jednak straty moralne oraz wartość obrażonych uczuć są jednak absolutnie
niewymierne.

Dawid Rutkowski

piątek, 2 września 2022 o 15:53:32 UTC+2 Freja Draco napisał(a):

> [...]
> zatem w wymiarze ekonomicznym wychodzi jakieś 31.22 Sasina.
>
> Jednak straty moralne oraz wartość obrażonych uczuć są jednak absolutnie

Hmm, to będzie jakiś międzynarodowy (a przynajmniej transatlantycki) Szczerbic?
Kto tam popełnił scenariusz?

A zamiast tego można by wystrzelić sobie Falcona 9 Heavy (no ale to tak wystrzelić na wiwat,
jeszcze trzeba jakiś sensowny payload, nie wiem, ile kosztuje Dragon Crew, ale Orion
miliard dolców + jeszcze 300 milionów za moduł serwisowy) albo choć kupić jeden silnik RS-25
do STS (to jest dopiero dysproporcja, STS Block 1 ma raptem 150% udźwigu Falcona 9 Heavy - hmm,
chyba rzeczywiście coś było w pomysłach z "for all mankind", że prywaciarz zrobi to o lepiej,
a na pewno taniej, niż NASA, i do tego nie da się wykiwać ruskom - no ale mimo wszystko
do tego gigantycznego statku doczepili głąby tylko jeden lądownik, to jest jakaś kpina).

Tak to debilne oglądanie seriali uniemożliwia nam podbój kosmosu ;>

Ghost

W dniu 02.09.2022 o 13:18, Freja Draco pisze:

> Fragmenty :->
>
> https://www.youtube.com/watch?v=twmojN_N90Y&ab_channel=FilmSpotTrailer

Po pierwszym odcinku: jest ok

Freja Draco

W dniu 2022.09.02 o 22:10, Ghost pisze:

> Po pierwszym odcinku: jest ok

Co jest ok?

Ghost

W dniu 02.09.2022 o 22:43, Freja Draco pisze:

> Co jest ok?

pierwszy odcinek seriala amazonskiego

Freja Draco

W dniu 2022.09.02 o 22:44, Ghost pisze:

> pierwszy odcinek seriala amazonskiego

Ghoście, jeśli Bezost trzyma cię na muszce, mrugnij dwa razy.

Ghost

W dniu 03.09.2022 o 11:41, Freja Draco pisze:

> Ghoście, jeśli Bezost trzyma cię na muszce, mrugnij dwa razy.

Blink, blink.

Noale oglądało czy nie?

Ghost

W dniu 03.09.2022 o 17:59, Ghost pisze:
Omujborze, po dwoch odcinkach juz wiem czemu sie wielu nie podoba.
Totalne beztalencie zrobilo muzyke.

Freja Draco

W dniu 2022.09.03 o 17:59, Ghost pisze:
> Noale oglądało czy nie?