moonfail - zeżu, jakie to złe

Freja Draco

Włączyłyśmy sobie z założeniem, że zapewne będzie głupie, ale pooglądamy
jako akcyjniaka, podśmiewując się z bzdurnej fizyki.

No i zostałyśmy zaskoczone. Tzn. film - owszem - jest zgodnie z
przewidywaniami głupi, ale - co zaskakujące - jest również tak do bólu
nudny, że w kinie wyszłabym pewnie w ciągu pierwszej godziny, a w domu
kręciłam się, robiłam herbatę itp.

Nie wiem, jak im się udało osiągnąć taki efekt, ale osobiście postrzegam
to jako pewne "osiągnięcie".

--
Freja Draco

Szkarłatnych karłów taniec dogasa
Scena płonie świtem
A ja - z oczu zmywam sen

Ghost

W dniu 09.04.2022 o 20:10, Freja Draco pisze:
> [...]
> kręciłam się, robiłam herbatę itp.
>
> Nie wiem, jak im się udało osiągnąć taki efekt, ale osobiście postrzegam

jak fail to fail, na calego

Ghost

> [...]
> kręciłam się, robiłam herbatę itp.
>
> Nie wiem, jak im się udało osiągnąć taki efekt, ale osobiście postrzegam

Emma bogata i wszystko jasne

ale, ale, ja ponownie namawiam na serial severance - wczoraj byl ostatni
odcinek, wymiata

Serial roku raczej pewne, jesli nie lepiej, duzi lepiej.

Opowiesc jest o technicznym rozdzieleniu swiadomosci czlowieka na
prywatna i zawodowa. Wszczepiony czip przelacza konteksty, pamiec itp.
Tak, ze bedac w pracy nie wie sie nic o zyciu prywatnym i odwrotnie. Nie
napisze nic wiecej, bo bardzo latwo zaspojlowac.
Sam pomysl jest cool, ale i narracja znakomita. Jedyny problem, to jedna
slaba aktorka, ale wszystko inne pozwala ignorowac mankamenty tej roli.

Freja Draco

W dniu 2022.04.09 o 20:51, Ghost pisze:

> Emma bogata i wszystko jasne

Nie cenię specjalnie Emmericha, ale niektóre jego filmy, chociaż głupie,
da się przynajmniej pooglądać. A ten jest po prostu wybitnie zły i nudny.

> ale, ale, ja ponownie namawiam na serial severance - wczoraj byl
> ostatni odcinek, wymiata

Dzięki. Przetestuję.

m4rkiz

> [...]
> kręciłam się, robiłam herbatę itp.
>
> Nie wiem, jak im się udało osiągnąć taki efekt, ale osobiście postrzegam

Pomyślałem że sprawdzę, prychnąłem podczas otwierania śluzy, a potem było już tylko
'lepiej'. Faktycznie, wymaga przewijania.