prekognici wśród autorów s-f o wojnie na wschodzie

cana

wojna na Ukrainie w klimatach postapo,
opowiadanie z NF albo i F o wspomaganych żołnierzach walczących w
parach w półsferze i razem awansujących, z których jeden ma
obsesję na punkcie Marilyn Monroe
pamięta ktoś tytuł lub autora?

naszła mnie ochota na przypomnienie po manipulatrice :-)
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||

Freja Draco

W dniu 2022.07.25 o 19:47, cana pisze:
> [...]
> wspomaganych żołnierzach walczących w parach w półsferze i razem
> awansujących, z których jeden ma obsesję na punkcie Marilyn

Pięknie jest w dolinie - Rafał A. Ziemkiewicz
"NF" 8/93
(Chociaż wydawało mi się, że czytałam to w Feniksie).

> naszła mnie ochota na przypomnienie po manipulatrice :-)

No, też miłe było opowiadanko i też je sobie parę lat temu powtórzyłam.
I tylko taki wniosek miałam, że niczego się z niego na przyszłość nie
nauczyłam, bo wtedy byłam jedynie w stanie wzruszyć ramionami nad
dojmującą głupotą bohatera.

--
Freja Draco

Szkarłatnych karłów taniec dogasa