Google Grupper har inte längre stöd för nya Usenet-inlägg eller -prenumerationer. Historiskt innehåll förblir synligt.

Quiz 78/2021

13 visningar
Hoppa till det första olästa meddelandet

cana

oläst,
2 sep. 2021 13:25:032021-09-02
till
Z czym w ramionach rankiem obudził się bohaterski ciołek, któremu
wydawało się iż ratuje damę z opresji w jednym z opowiadań
Karla Edwarda Wagnera?

BTW ktoś by mógł wreszcie wydać wszystkie dzieła o Kane
Nieśmiertelnym w twardej oprawie, chętnie bym je przytulił
:-)

--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||

cana

oläst,
2 sep. 2021 14:08:012021-09-02
till
BTW ciekaw jestem czy zima mej duszy Pągowskiego to plagiat czy
mocno specyficzny hołd :-)

cana

oläst,
5 sep. 2021 10:45:332021-09-05
till
czas na podpowiedź :-)
pierwsze opowiadanie z wichrów nocy

jn

oläst,
5 sep. 2021 11:59:152021-09-05
till
W dniu 02.09.2021 o 19:24, cana pisze:
> Z czym w ramionach rankiem obudził się bohaterski ciołek, któremu
> wydawało się iż ratuje damę z opresji w jednym z opowiadań
> Karla Edwarda Wagnera?

Ale wyczerpany kapitan zasnął. Głęboki sen – ostatni nieprzerwany sen
jakiego doznał.
Bo o świcie obudził się w objęciach trupa – rozsypujących się zwłok
dawno zmarłej
dziewczyny, która powiesiła się z rozpaczy po śmierci swego
barbarzyńskiego kochanka.
\------------------------------------------------------------------

Chomikowi z gardła wyciągnięte... :(
Jeśli trafiłem to proszę kogoś o zorganizowanie nowego quizu.

cana

oläst,
5 sep. 2021 12:49:442021-09-05
till
Zgadłeś, czyń swą powinność :-)

jn

oläst,
5 sep. 2021 13:09:052021-09-05
till
W dniu 05.09.2021 o 18:49, cana pisze:
> Zgadłeś, czyń swą powinność:-)

Dawno temu czytałem "Pierścień z krwawnikiem".
Autor wydał mi się znajomy dlatego zacząłem szukać.
Pomysłu na quiz nie mam, ktoś inny go zorganizuje.

cana

oläst,
5 sep. 2021 15:08:542021-09-05
till
czyli wraca do mnie? :-)
i mam chyba pomysł :-D

cana

oläst,
14 sep. 2021 14:02:222021-09-14
till
pajęczyna utkana z ciemności IMO lepsza :-)

jn

oläst,
14 sep. 2021 15:33:412021-09-14
till
W dniu 14.09.2021 o 20:01, cana pisze:
> pajęczyna utkana z ciemności IMO lepsza :-)

Data 1. wyd. pol.: 1991-01-01

Mogło minąć ponad 20 lat jak czytałem "Pierścień...
Strasznie ten czas leci :(
0 nya meddelanden