Grupa wygląda na naprawioną.

l...@ll.ll

Pobrałem 50 nagłówków i jest przeskok z roku 2018 do 2023.

Osoba podpisana jako l...@ll.ll <l...@ll.ll>
w artykule <news:uklq9t$26ldd$1...@news.icm.edu.pl> pisze:

(…a raczej kaleczy cytowanie, przywrócona naturalna kolejność)

> Pobrałem 50 nagłówków i jest przeskok z roku 2018 do 2023.

Po to się odpowiada _pod_ cytatem, żeby chociaż wygladało na to, że się go
czytało. Słowo kluczowe podkreśliłem. Jeśli wiadomości zostały
przenumerowane, to znaczy, że najlepiej zresetować uszkodzoną grupę i
pobrać wszystko od nowa.

--
Andrzej P. Woźniak us...@pochta.onet.pl (zamień miejscami z⇔h w adresie)

b...@bb.bb

W dniu 5.12.2023 o 17:38, Andrzej P. Wozniak pisze:
> (…a raczej kaleczy cytowanie, przywrócona naturalna kolejność)

Głos wołający na puszczy
Autor: Adam Asnyk

Cza­sa­mi do­le­ci z bu­rzą
Do uszu bez­myśl­nej tłusz­czy,
Do wo­dzów, co kłam­stwu słu­żą,
Głos wo­ła­ją­cy na pusz­czy.

Gro­zą prze­ni­ka ich ser­ca:
Nie­je­den po­rzu­ca łoże,
Drży jak schwy­ta­ny mor­der­ca,
Lecz prze­stróg po­jąć nie może.

Nie­zro­zu­mia­łym jest dźwię­kiem
Głos wo­ła­ją­cy w pu­sty­ni,
Śpią da­lej na łożu mięk­kiem...
I nikt po­ku­ty nie czy­ni.

źródło: https://poezja.org/wz/Adam_Asnyk/4307/Glos_wolajacy_na_puszczy

Nie fikaj bo następnym razem będziesz czytał w html. :D

Freja Draco

W dniu 2023.12.05 o 01:19, l...@ll.ll pisze:
> Pobrałem 50 nagłówków i jest przeskok z roku 2018 do 2023.

O ja pierudziu, chyba faktycznie :)

--
Freja Draco

Freja Draco

W dniu 2023.12.07 o 12:32, Freja Draco pisze:

> O ja pierudziu, chyba faktycznie :)

Jeszce tylko po resecie se sprawdzę.

--
Freja Draco

Andrzej P. Wozniak

Osoba podpisana jako b...@bb.bb <b...@bb.bb>
w artykule <news:ukqurp$929f$1...@portraits.wsisiz.edu.pl> pisze:

> Nie fikaj bo następnym razem będziesz czytał w html. :D

Сам пошёл…

--
Andrzej P. Woźniak us...@pochta.onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

*** MUSK TFUi WRUK ***
(taki sobie napis na murze)

Michał Jankowski

W dniu 07.12.2023 o 12:34, Freja Draco pisze:
Nikt nie pisał, że jest naprawione wstecz.

Ale nowe artykuły chyba się pojawiają prawidłowo.

MJ

Freja Draco

W dniu 2023.12.07 o 20:16, Michał Jankowski pisze:

> Nikt nie pisał, że jest naprawione wstecz.

Stare artykuły można znaleźć na serwerze:
news-archive.icm.edu.pl

Przez kilka miesięcy stamtąd czytałam nowe posty, a wysyłając odpowiedź
przełączałam się na news.icm.edu.pl

--
Freja Draco

Szkarłatnych karłów taniec dogasa
Scena płonie świtem
A ja - z oczu zmywam sen

Andrzej P. Wozniak

Osoba podpisana jako Michał Jankowski <mic...@fuw.edu.pl>
w artykule <news:ukt5a8$avs$1$mic...@news.chmurka.net> pisze:

> Nikt nie pisał, że jest naprawione wstecz.

A kto powiedział, że nie jest, jeśli brakujące wiadomości zostały
dociągnięte z news-archive? Na pierwszy rzut oka na sztuki widzę różnicę
tylko w spamie, którego część jest wyłącznie w archiwum.

W dniu 8.12.2023 o 02:10, Andrzej P. Wozniak pisze:
> [...]
> dociągnięte z news-archive? Na pierwszy rzut oka na sztuki widzę różnicę
> tylko w spamie, którego część jest wyłącznie w archiwum.

Czyli na tę okiliczność mały cytat - niekoniecznie SciFi?

"Poprzez wicher i słotę,
Przez bezkresną dal śnieżną,
Poprzez żar i spiekotę,
Przez pustynię bezbrzeżną,
Poprzez kry, poprzez lody,
Przez odwieczne zmarzliny,
Poprzez bagna i wody,
Nieprzebyte gęstwiny

Poprzez leśne dąbrowy,
Poprzez stepy i knieje,
Poprzez mroczne parowy,
W których nigdy nie dnieje
I gdzie płoszą się sowy,
Gdy złe jęknie lub strzyga,
A dźwięk słysząc takowy,
Serce w trwodze zastyga

Nie zrażony ciemnością,
Którą mrozi głusz dzika,
Sam na sam z samotnością,
Co do szpiku przenika,
Pełen hartu i woli,
Podpierając sam siebie,
Mając zamiast busoli
Krzyż Południa na niebie

Pokonując złe żądze,
Wietrząc wrogów w krąg wielu,
Ufny, iż nie zabłądzę
Idę naprzód, do celu.
Drogi mej nie wytyczyły
Ni głos werbla, ni dźwięk cytry,
Idę póki starczy siły,
Idę po pół litry."

/p

mal...@malpka.malpka

W dniu 8.12.2023 o 21:22, p pisze:
> Idę po pół litry

Teraz się *pije* _małpkami_. 😂

Twojej wiadomości nie widać na grupie na serwerze ICM.

o...@oo.oo

W dniu 8.12.2023 o 23:31, mal...@malpka.malpka pisze:

😂