Interesująca interpretacja Matrixa

Arivald

Freja Draco

W dniu 2023.10.25 o 10:36, Arivald pisze:
> https://stonawski.pl/zrozumiec-matrix/

Aż tak głęboko się w sprawę nie wgryzałam, ale do podobnych wniosków
prowadzi chociażby scena z wizytą Neo u Architekta, gdy na setkach
ekranów widzimy obraz podobnej sytuacji z naróżniejszymi reakcjami tego
samego Neo. Czyli, że Matrix ma więcej warstw niż tylko ta pierwsza i
nie da się z niego tak łatwo uciec.

Niemniej wolę pamiętać pierwszy film jako osobne zupełnie dzieło z
otwartym zakończeniem i mesjańskim wątkiem. Nawet jeśli to sprzeczne z
faktycznymi (a przynajmniej finalnymi) założeniami autorek.

--
Freja Draco

Ghost

W dniu 26.10.2023 o 19:41, Freja Draco pisze:
autorów

Freja Draco

W dniu 2023.10.26 o 21:16, Ghost pisze:

> autorów

Nie.

--
Freja Draco

Ghost

W dniu 26.10.2023 o 22:45, Freja Draco pisze:
Kiedy filmowali, byli autorami.

Ghost

W dniu 25.10.2023 o 10:36, Arivald pisze:
> https://stonawski.pl/zrozumiec-matrix/

O ile pierwszy matrix byl ogladalny, cala seria to juz shit dla 13
letnich czarnych polanalfabetow, nie trzymajaca sie ani kupy ani dupy.
Po prostu rombanka z udawana trescia. Natomiast slowo kluczowe
"wielopoziomowy" jest najbardziej wyswiechtanym holiłuckim okresleniem,
podobnie jak "inspirujacy". Przez co filmy prawdziwie wielopoziomowe i
inspirujace nie maja wlasnych przymiotnikow, ktore moglyby je wyroznic z
tlumu.

cana

tylko przy pierwszym i chyba drugim to tak, później było juz
inaczej :-)

--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
  ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||

Ghost

W dniu 27.10.2023 o 18:30, cana pisze:
> tylko przy pierwszym i chyba drugim to tak, później było juz
> inaczej :-)

jak znam zycie drugi trzeci byly robione za jednym zamachem