neostrady.pl rapsod żałobny

Freja Draco

A poza tym test.

--
I jeszcze trzeba podpiąć sygnaturkę :)p

jn

W dniu 1.05.2023 o 22:25, Freja Draco pisze:
> A poza tym test.

I jak działa icm?

cana

w stylu żandarma i kosmitów?
odgrywane na czerepach? :-)

--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
  ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||

Freja Draco

W dniu 2023.05.02 o 18:00, cana pisze:

> w stylu żandarma i kosmitów?
> odgrywane na czerepach? :-)

Sugeruję raczej na czerepach SysOpów TePsy :)

p.s. Właśnie testuję technikę odpisywania na posty z:
news-archive.icm.edu.pl
za pomocą serwera z:
news.icm.edu.pl

--
Freja Draco

Freja Draco

W dniu 2023.05.04 o 11:06, Freja Draco pisze:

> p.s. Właśnie testuję technikę odpisywania na posty z:
> news-archive.icm.edu.pl
> za pomocą serwera z:
> news.icm.edu.pl

No i działa, tyle że ręczne zmienianie konta podczas wysyłania każdego
posta jest trochę bez sensu :(

--
Freja Draco

Ghost

W dniu 04.05.2023 o 11:09, Freja Draco pisze:
news.icm.edu.pl juz dziala normalnie, tylko wczesniej zasybskrybowane
grupy trzeba usunac i ponownie pobrac, tak u mnie dziala - ciekawe jak dlugo

Ghost

W dniu 04.05.2023 o 19:57, Ghost pisze:
a guzik nie dziala

Ghost

W dniu 04.05.2023 o 19:59, Ghost pisze:
moze teraz?

Ghost

W dniu 04.05.2023 o 20:02, Ghost pisze:
guzik - tylko pl.test dziala poprawnie na news.icm.edu.pl

czyli ciagle jestesmy w dupie

Andrzej P. Woźniak

Osoba podpisana jako Ghost <gh...@heaven.net>
w artykule <news:u30s7b$f4og$2...@paganini.bofh.team> pisze:

> W dniu 04.05.2023 o 20:02, Ghost pisze:
Nic się nie zmieniło, bo nie mam jeszcze żadnego potwierdzenia odbioru.
Wyślę na inne konto. Może jutro się coś ruszy, a może dopiero po
weekendzie.

--
Andrzej P. Woźniak us...@pochta.onet.pl (zamień miejscami z⇔h w adresie)

Arivald

W dniu 01.05.2023 o 22:25, Freja Draco pisze:
> A poza tym test.

Widząc problemy z news.icm.edu.pl pozwolę sobie zareklamować
news.eternal-september.org.

zalety:
* darmowe,
* szybkie,
* szyfrowane połączenia,
* na pl.rec.fantastyka.sf-f najstarszy post mam z 11.08.2016, 10:59

wady:
* "free access to text-only Usenet",
* wymaga jednorazowej rejestracji (na www.eternal-september.org), i
późniejszej autoryzacji połączeń.
* The number of concurrent connections to the server is limited to 4,
czyli do użytku osobistego.
* No articles larger than 1000 KB
* No control messages (z wyjątkami)
* No Third Party Cancels

Jak widać niektóre wady mogą być także zaletami :-)

Jak dotąd nie miałem żadnych problemów z tym serwerem.

Dla ciekawskich statystyki z serwera są dostępne na
https://www.eternal-september.org/serverstatus.php, nawet do roku wstecz
(po dodatkowym kliknięciu).

--
Arivald

jn

W dniu 4.05.2023 o 20:06, Ghost pisze:
> guzik - tylko pl.test dziala poprawnie na news.icm.edu.pl

Działają grupy elektronika, budowanie, rowery
Nie działają grupy samochody, sf-f
Porównuje ostatnie wiadomości z chmurki i icm.