Skąd macie czas na oglądznie seriali?

Mirek Bogdanowicz

Ja jutro wybieram się na "Belfast", do tego samego kina gdzie widziałem nową "Diunę" (wejście od południowej strony, jest winda, dojazd PKP do Dworca Śródmieście).

M.B.

Freja Draco

W dniu 2022.03.23 o 23:04, Mirek Bogdanowicz pisze:

Ja nie mam czasu na oglądanie seriali. Z resztą 99% z nich i tak nie
nadaje się do oglądania. 1-2 razy do roku znajdzie się coś, co da się
obejrzeć z przyjemnością.

Od czasu do czasu, coś co da się poskipać przez kilka odcinków
(przeważnie wtedy, gdy zawiera wątek podróży w czasie).

--
Freja Draco

Szkarłatnych karłów taniec dogasa
Scena płonie świtem
A ja - z oczu zmywam sen

Ghost

W dniu 25.03.2022 o 02:24, Freja Draco pisze:
> [...]
>
> Od czasu do czasu, coś co da się poskipać przez kilka odcinków
> (przeważnie wtedy, gdy zawiera wątek podróży w czasie).

To moze spreparujemy grupowa liste wartych (subiektywnie) obejrzenia?

Titus_Atomicus@somewhere..in.the.world

Mirek Bogdanowicz <mirek.bo...@gmail.com> wrote:
> Ja jutro wybieram się na "Belfast", do tego samego kina gdzie widziałem
> nową "Diunę" (wejście od południowej strony, jest winda, dojazd PKP do Dworca Śródmieście).

Ale Belfast to nie sf-f.
No i dlaczego nie mogles po prostu napisac, ze chodzi ci o Kinoteke w m.st.
Warszawa?
--
Titus Atomicus