'Lód' ukończony!

Jo'Asia

Jul 1, 2007, 1:07:13 PM7/1/07
Jak zdradziła dzisiaj na Dniach Fantastyki Ania Brzezińska, dwa tygodnie
temu Jacek Dukaj ukończył "Lód". Wynik końcowy: 1600 stron...

Jo'Asia

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >------< http://bujold.fantastyka.net/ >-

Michal Radomil Wisniewski

Jul 1, 2007, 1:20:03 PM7/1/07

Użytkownik "Jo'Asia" <joa...@hell.pl> napisał w wiadomości

> Jak zdradziła dzisiaj na Dniach Fantastyki Ania Brzezińska, dwa tygodnie
> temu Jacek Dukaj ukończył "Lód". Wynik końcowy: 1600 stron...

Yay!

m.

Malinowy Miś

Jul 1, 2007, 1:25:48 PM7/1/07
Użytkownik Jo'Asia napisał:

> Wynik końcowy: 1600 stron...

A wynik jakościowy?

--
Malinowy Miś
> W malinowym chruśniaku, przed ciekawych wzrokiem
> Zapodziani po głowy, przez długie godziny
> Zrywaliśmy przybyłe tej nocy maliny.

Artur Jachacy

Jul 1, 2007, 1:33:51 PM7/1/07
On Sun, 01 Jul 2007 19:25:48 +0200, Malinowy Miś wrote:

> A wynik jakościowy?

Ty się nad swoim zastanów.

A.
--
Gridneff: So the point is to get the message across,
without saying in so many words: You stupid fucking morons,

Mikolaj Machowski

Jul 1, 2007, 1:45:44 PM7/1/07
Jo'Asia napisała:

> Jak zdradziła dzisiaj na Dniach Fantastyki Ania Brzezińska, dwa tygodnie
> temu Jacek Dukaj ukończył "Lód". Wynik końcowy: 1600 stron...

Teraz wkracza redaktor z nożyczkami ;)

m.
--
Łzy nieba, oddech ziemi,
Łączą się w mgły

Malinowy Miś

Jul 1, 2007, 1:56:31 PM7/1/07
Użytkownik Artur Jachacy napisał:

> Ty się nad swoim zastanów.

1) Nad czym konkretnie?

2) Nie mozna zadać prostego pytania?

3) Masz jakis problem i odreagowujesz na usenecie?

Mateusz Ludwin

Jul 1, 2007, 2:23:56 PM7/1/07
pl.rec.fantastyka.sf-f.getSenderByName("*Malinowy Miś*").quote();

> 1) Nad czym konkretnie?
>
> 2) Nie mozna zadać prostego pytania?
>
> 3) Masz jakis problem i odreagowujesz na usenecie?

Bij go Hiki! Nie daj mu się!

Jarek Hirny

Jul 1, 2007, 3:00:42 PM7/1/07
A screaming came across the sky, when Mikolaj Machowski wrote:

> Teraz wkracza redaktor z nożyczkami ;)

Gdzie mogę się rzucić z rozdartą koszulą, by go powstrzymać?

Jarek
--
http://agnus.jogger.pl

Artur Jachacy

Jul 1, 2007, 3:13:11 PM7/1/07
On Sun, 01 Jul 2007 19:56:31 +0200, Malinowy Miś wrote:

> 1) Nad czym konkretnie?
>
> 2) Nie mozna zadać prostego pytania?
>
> 3) Masz jakis problem i odreagowujesz na usenecie?

A nie możesz się po prostu zastanowić?

Jo'Asia

Jul 1, 2007, 3:12:43 PM7/1/07
Malinowy Miś wystukał:

> 2) Nie mozna zadać prostego pytania?

Doskonale wiedząc że przez te dwa tygodnie tekst pewnie zdążył dotrzeć do
redakcji, ale niekoniecznie zostać przeczytane przez redaktora, więc nikt
tutaj odpowiedzi nie może udzielić?

No w zasadzie w takich okolicznościach pytanie można zadać. Jak się musi
być trollem.

Jo'Asia

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >------< http://bujold.fantastyka.net/ >-

.__.'| -< Ze zbiorów biblioteki pintyjskiej: "Było to za sto ryb" >-

Malinowy Miś

Jul 1, 2007, 3:46:16 PM7/1/07

> A nie możesz się po prostu zastanowić?

Patrz pkt. 1

Malinowy Miś

Jul 1, 2007, 3:47:43 PM7/1/07
Użytkownik Jo'Asia napisał:

> Doskonale wiedząc że przez te dwa tygodnie tekst pewnie zdążył dotrzeć do
> redakcji, ale niekoniecznie zostać przeczytane przez redaktora, więc nikt
> tutaj odpowiedzi nie może udzielić?

Ale taka odpowiedz tez jest odpowiedzią. ;)

Zawsze jest szansa,ze ktos cos wie. Jak nie wie - to trudno.

> No w zasadzie w takich okolicznościach pytanie można zadać. Jak się musi
> być trollem.

Aha, czyli trolem sie jest, jak zadaje sie pytanie, ktore forumowicze
uwazaja za niewlasciwe? :>

Malinowy Miś

Jul 1, 2007, 3:48:29 PM7/1/07
Użytkownik Jarek Hirny napisał:

Ale po co? Jak Lód jest dobry (bo czemu mialby nie byc) to się sam
obroni. Jak jest kiepski, to wycinanka mu nie zaszkodzi...

Boni Sułkowski

Jul 1, 2007, 3:59:40 PM7/1/07
Malinowy Miś wrote:

> Ale po co? Jak Lód jest dobry (bo czemu mialby nie byc) to się sam
> obroni. Jak jest kiepski, to wycinanka mu nie zaszkodzi...

O, jaki fainy naiwny misio...

Boni
--
Tak niedobrze i tak niedobrze. Wszystko niedobrze.

Mateusz Ludwin

Jul 1, 2007, 4:03:01 PM7/1/07
pl.rec.fantastyka.sf-f.getSenderByName("*Malinowy Miś*").quote();

> Ale po co? Jak Lód jest dobry (bo czemu mialby nie byc) to się sam
> obroni. Jak jest kiepski, to wycinanka mu nie zaszkodzi...

A wytłumacz mi czemu w Polszcze nie kupię Falcon 4: Allied Force...

Mikolaj Machowski

Jul 1, 2007, 4:12:05 PM7/1/07
Jarek Hirny napisał:

Napisz do wydawcy, że może zarobić wydając "Special Editors Cut",
"Writers Cut", "Special Writers Cut", "Golden Writers Cut + Making
of..." ;)

m.

ps. To naprawdę byłby ciekawy eksperyment wydawniczy. Rok po wyjściu
edycji zwykłej wydać - choćby elektronicznie - pełną wersję.

--
Wszyscy leżymy w rynsztoku, ale niektórzy z nas patrzą w gwiazdy.
- Oscar Wilde

Hanna Burdon

Jul 1, 2007, 4:14:09 PM7/1/07
In news:slrnf8g0r3....@blacher.nos, Mikolaj Machowski wrote:

> [...]
>
> ps. To naprawdę byłby ciekawy eksperyment wydawniczy. Rok po wyjściu
> edycji zwykłej wydać - choćby elektronicznie - pełną wersję.

Od czasu, jak przeczytałam nieokrojoną wersję "Bastionu" Kinga, uważam, że
nie należy przeszkadzać redaktorom w pracy. Nawet im nożyczki naostrzę.

Hania
--
==
Zaden cel nie uswieca srodków, ale jest wiele takich srodków, które

Pawel Golik

Jul 1, 2007, 4:33:36 PM7/1/07
Boni Sułkowski wrote:

> O, jaki fainy naiwny misio...

Z drugiej strony, o ile JD nie zmienił wydawnictwa, to jest w jednym z
najlepszych wydawnictw w Polsce, i jeżeli gdzieś mają mieć rozsądnych
redaktorów, to właśnie w WL. Poza tym wyrobił już sobie markę. Jakby np.
taki Stephenson zadebiutował barokiem, czy choćby Cryptonomiconem, to
dopiero by mu pocięli (albo spuścili od razu na drzewo), a jak już był
uznanym autorem, to mu pozwolili na tasiemce.
Może też jestem naiwny, ale w redaktorów z WL to akurat bym wierzył, to
chyba, jeżeli chodzi o wydawnictwa, górna półka.
P.

--
"You ever noticed how people who believe in Creationism look really
unevolved? Eyes real close together, eyebrow ridges, big furry hands

Malinowy Miś

Jul 1, 2007, 4:45:39 PM7/1/07
Użytkownik Pawel Golik napisał:

> Może też jestem naiwny, ale w redaktorów z WL to akurat bym wierzył, to
> chyba, jeżeli chodzi o wydawnictwa, górna półka.

Mysle, ze jestem tez naiwny, bo napisalem co napisalem i dostalem za to
"po lapkach" ;)

Malinowy Miś

Jul 1, 2007, 4:45:59 PM7/1/07
Użytkownik Mateusz Ludwin napisał:

> pl.rec.fantastyka.sf-f.getSenderByName("*Malinowy Miś*").quote();

> A wytłumacz mi czemu w Polszcze nie kupię Falcon 4: Allied Force...

??

Boni Sułkowski

Jul 1, 2007, 4:50:35 PM7/1/07
Pawel Golik wrote:

> [...]
> dopiero by mu pocięli (albo spuścili od razu na drzewo), a jak już był
> uznanym autorem, to mu pozwolili na tasiemce.

Ale wiesz jak było z CzO?

> Może też jestem naiwny, ale w redaktorów z WL to akurat bym wierzył, to
> chyba, jeżeli chodzi o wydawnictwa, górna półka.

Toteż pewna _mała_ nadzieja istnieje ;)

> P.

Mateusz Ludwin

Jul 1, 2007, 5:05:55 PM7/1/07
pl.rec.fantastyka.sf-f.getSenderByName("*Malinowy Miś*").quote();

> ??

To jest bardzo dobra analogia.

Malinowy Miś

Jul 1, 2007, 5:30:02 PM7/1/07
Użytkownik Mateusz Ludwin napisał:

> pl.rec.fantastyka.sf-f.getSenderByName("*Malinowy Miś*").quote();

> To jest bardzo dobra analogia.

Nie wiem czy dobra, jesli taka dobra musisz mi wyjani czemu.

Mateusz Ludwin

Jul 1, 2007, 5:40:42 PM7/1/07
pl.rec.fantastyka.sf-f.getSenderByName("*Malinowy Miś*").quote();

> Nie wiem czy dobra, jesli taka dobra musisz mi wyjani czemu.

F4 jest taki dobry, że jakoś nikt nie chce go wydać w naszym kraju.

Malinowy Miś

Jul 1, 2007, 5:49:47 PM7/1/07
Użytkownik Mateusz Ludwin napisał:

> pl.rec.fantastyka.sf-f.getSenderByName("*Malinowy Miś*").quote();

> F4 jest taki dobry, że jakoś nikt nie chce go wydać w naszym kraju.

A analogia z redaktorami i przycinaniem tekstu? Gdzie?

Marcin E. Hamerla

Jul 2, 2007, 2:48:21 AM7/2/07
Hanna Burdon napisal(a):

>Od czasu, jak przeczytałam nieokrojoną wersję "Bastionu" Kinga, uważam, że
>nie należy przeszkadzać redaktorom w pracy. Nawet im nożyczki naostrzę.

Z ciekawosci zapytam: to ile ten nieokrojony Bastion mial dlugosci?
--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

Marcin E. Hamerla

Jul 2, 2007, 2:47:23 AM7/2/07
Mateusz Ludwin napisal(a):

>F4 jest taki dobry, że jakoś nikt nie chce go wydać w naszym kraju.

A co to wlasciwie jest to F4?

radioman83

Jul 2, 2007, 3:35:51 AM7/2/07
widze ze tu sami redakcyjni specjalisci stad moje pytanie:
kiedy mozna sie tego spodziewac w sklepach?

Malinowy Miś

Jul 2, 2007, 3:46:22 AM7/2/07
Użytkownik radioman83 napisał:

> widze ze tu sami redakcyjni specjalisci stad moje pytanie:
> kiedy mozna sie tego spodziewac w sklepach?

i w ilu czesciach? ;)

Hanna Burdon

Jul 2, 2007, 5:09:06 AM7/2/07
In news:cs7h83d1rbobhck21...@4ax.com, Marcin E. Hamerla
wrote:

> Z ciekawosci zapytam: to ile ten nieokrojony Bastion mial dlugosci?

Ponad 1400 stron.

Marcin E. Hamerla

Jul 2, 2007, 5:10:57 AM7/2/07
Hanna Burdon napisal(a):

>Ponad 1400 stron.

Z tego co ja czytalem pierwsze 500 stron bylo Ok, drugie 500 nuda, w
tym wypadku 900 byloby nuda? Kiepsko ;--)

Pawel Golik

Jul 2, 2007, 5:53:12 AM7/2/07
Boni Sułkowski wrote:

> Ale wiesz jak było z CzO?

Nie mam w tej chwili pod ręką książki, ale AFAIR CzO jeszcze wydała
Supernowa, a pierwszą książką JD w Literackim była Extensa. Poza tym
pozycja Dukaja jako pisarza na rynku w 2001 a teraz to zupełnie inna
bajka, w negocjacjach z redakcją stoi na zupełnie innej pozycji.

Mateusz Ludwin

Jul 2, 2007, 8:58:49 AM7/2/07
Marcin E. Hamerla napisał(a):

> A co to wlasciwie jest to F4?

Kolejny przypadek Rafiozy?

Było kilka postów wcześniej.

Falcon 4: Allied Force

Najbardziej dopracowany symulator na komputery domowe.
--
"Każdy ma swojego Palikota"

Mateusz Ludwin

Jul 2, 2007, 8:59:10 AM7/2/07
Malinowy Miś napisał(a):

> A analogia z redaktorami i przycinaniem tekstu? Gdzie?

Sprzedaje się nie to co dobre, tylko to co się sprzedaje.

--
"Każdy ma swojego Palikota"

Marcin E. Hamerla

Jul 2, 2007, 9:03:07 AM7/2/07
Mateusz Ludwin napisal(a):

>Kolejny przypadek Rafiozy?

Rze co?

>Było kilka postów wcześniej.
>
>Falcon 4: Allied Force
>
>Najbardziej dopracowany symulator na komputery domowe.

Poniewaz nie mam o 20 lat mniej niz mam, wiec nawet do glowy mi nie
wpadlo, ze to gra komputerowa.

Malinowy Miś

Jul 2, 2007, 10:06:56 AM7/2/07

> Sprzedaje się nie to co dobre, tylko to co się sprzedaje.

Aleczemu nie mozesz niby kupic tego Falcona?

Co to internet ci wylaczyli? Sklepy wysylkowe przestaly dzialac?

Malinowy Miś

Jul 2, 2007, 10:07:57 AM7/2/07
Użytkownik Marcin E. Hamerla napisał:

> Poniewaz nie mam o 20 lat mniej niz mam, wiec nawet do glowy mi nie
> wpadlo, ze to gra komputerowa.

A mnie do glowy nie moze sie zmiescic, ze mozna porownywac fakt, ze
jakas gra nie ma wydawcy w Polsce do redakcyjnej korekty powiesci :)

Jakub Gwozdz

Jul 2, 2007, 10:33:12 AM7/2/07
Malinowy Miś napisał(a):

> A mnie do glowy nie moze sie zmiescic, ze mozna porownywac fakt, ze
> jakas gra nie ma wydawcy w Polsce do redakcyjnej korekty powiesci :)

A mnie do głowy nie może się zmieścić, że jeszcze sobie nie znalazłeś
lepszego zajęcia, tylko przychodzisz co chwilę z kolejnym kretyńskim
nickiem. Shooo! Be gone, pest.

--
Jakub Gwóźdź | Ewa Sowińska (LPR): "Zauważyłam, że Tinky Winky
gwoz...@rpg.pl | ma damską torebkę, ale nie skojarzyłam,

Malinowy Miś

Jul 2, 2007, 10:49:29 AM7/2/07
Użytkownik Jakub Gwozdz napisał:

> A mnie do głowy nie może się zmieścić, że jeszcze sobie nie znalazłeś
> lepszego zajęcia, tylko przychodzisz co chwilę z kolejnym kretyńskim
> nickiem. Shooo! Be gone, pest.

I zaraz sie dowiem, ze zadalem kretynskie pytanie... ;)

Mateusz Ludwin

Jul 2, 2007, 11:20:23 AM7/2/07
Malinowy Miś napisał(a):

> Aleczemu nie mozesz niby kupic tego Falcona?

Była mowa *W POLSCE*.

Ja wiem że mogę sobie kupić za granicą, ale u nas jest trochę inny rynek
i inne realia.

Mateusz Ludwin

Jul 2, 2007, 11:22:27 AM7/2/07
Malinowy Miś napisał(a):

> A mnie do glowy nie moze sie zmiescic, ze mozna porownywac fakt, ze
> jakas gra nie ma wydawcy w Polsce do redakcyjnej korekty powiesci :)

CO w pełnej wersji u nas nie wydano - wydawca zdecydował że to będzie
zbyt trudne dla czytelnika. Mam ci dalej tłumaczyć analogię?

Malinowy Miś

Jul 2, 2007, 11:30:58 AM7/2/07
Użytkownik Mateusz Ludwin napisał:

> Ja wiem że mogę sobie kupić za granicą, ale u nas jest trochę inny rynek
> i inne realia.

Znaczy marudzisz, bo chcialbys spolszczona wersje kupic i do tego kilka
razy taniej?

No to nie kupisz, skoro nie ma w Polsce, a chcesz w Polsce.

--
Malinowy Miś

"""Szatanów łatwo zidentyfikować, widać te buzie także w mediach"""
– powiedział premier http://wiadomosci.onet.pl/1564510,11,item.html

Malinowy Miś

Jul 2, 2007, 11:31:45 AM7/2/07
Użytkownik Mateusz Ludwin napisał:

> CO w pełnej wersji u nas nie wydano - wydawca zdecydował że to będzie
> zbyt trudne dla czytelnika. Mam ci dalej tłumaczyć analogię?

Uhm. Tak. Prosze.

Mateusz Ludwin

Jul 2, 2007, 11:40:36 AM7/2/07
Malinowy Miś napisał(a):

> Znaczy marudzisz, bo chcialbys spolszczona wersje kupic i do tego kilka
> razy taniej?
>
> No to nie kupisz, skoro nie ma w Polsce, a chcesz w Polsce.

No to masz wyjaśnienie czemu się boimy cięcia Lodu.

Malinowy Miś

Jul 2, 2007, 12:12:02 PM7/2/07

> No to masz wyjaśnienie czemu się boimy cięcia Lodu.

?

Boni Sułkowski

Jul 2, 2007, 1:20:31 PM7/2/07
Pawel Golik wrote:

> [...]
> pozycja Dukaja jako pisarza na rynku w 2001 a teraz to zupełnie inna
> bajka, w negocjacjach z redakcją stoi na zupełnie innej pozycji.

Właśnie z tych powodów istnieje _niewielka_ nadzieja ;)

Mateusz Ludwin

Jul 2, 2007, 1:40:53 PM7/2/07
pl.rec.fantastyka.sf-f.getSenderByName("*Malinowy Miś*").quote();

> Uhm. Tak. Prosze.

1300 stron Dukaja jest *trudne*.

Jak coś jest trudne, to się *nie sprzeda*.

Lizaczka?

Malinowy Miś

Jul 2, 2007, 2:19:37 PM7/2/07
Użytkownik Mateusz Ludwin napisał:

> pl.rec.fantastyka.sf-f.getSenderByName("*Malinowy Miś*").quote();

> 1300 stron Dukaja jest *trudne*.

Serio? A co a tym trudnego? Podzielic na 3 tomy to trudne?

> Jak coś jest trudne, to się *nie sprzeda*.

Dukaj sie nie sprzeda? :) LOL :)

Mateusz Ludwin

Jul 2, 2007, 3:01:59 PM7/2/07
pl.rec.fantastyka.sf-f.getSenderByName("*Malinowy Miś*").quote();

> Serio? A co a tym trudnego? Podzielic na 3 tomy to trudne?

Dobrze wiesz o co chodzi.

Lady Ant

Jul 2, 2007, 3:50:07 PM7/2/07

> Jak zdradziła dzisiaj na Dniach Fantastyki Ania Brzezińska, dwa tygodnie
> temu Jacek Dukaj ukończył "Lód". Wynik końcowy: 1600 stron...

mniam :)

Mrówka

Michal Polrola

Jul 2, 2007, 4:48:54 PM7/2/07
Dnia Mon, 2 Jul 2007 10:09:06 +0100, Hanna Burdon napisał(a):

> Ponad 1400 stron.

Przeczytałaś? Szacunek.

Krystyna Chodorowska

Jul 2, 2007, 6:45:56 PM7/2/07
Lady Ant napisał(a):

> mniam :)

Niech to cholera.

pozdrawiam
K.
--
I admire a woman who carries explosives in her knapsack. I outright worship
one who made them herself.

Lady Ant

Jul 3, 2007, 1:47:45 PM7/3/07

> Niech to cholera.

?? mało ?

tylko będzie trochę nieporęczne jak to wydadzą w jednym tomie... ;)

Mrówka

nosiwoda

Jul 14, 2007, 1:04:12 PM7/14/07
http://dukaj.fantastyka.art.pl/odpowiedzi/odpowiedzi.html#Lod
Kiedy ukaże się...

...,,Lód"?

JD: ,,Lód" został ukończony w kwietniu, w chwili obecnej (początek
lipca) jest na etapie prac redakcyjnych, poprawek, konsultacji itp.
Według harmonogramu Wydawnictwa Literackiego książka ukaże się na
przełomie listopada i grudnia.

Tekst zamknął się w blisko 1700 stronach znormalizowanych. Jest to
wszakże jedna, spójna całość i nie przewiduje się dzielenia, wydawania
w częściach itp. Książka otworzy nową ,,serię Dukaja": twarda okładka,
większy format (A5), nowy projekt graficzny autorstwa Tomka
Bagińskiego (tak samo okładka).

W październikowym numerze ,,Nowej Fantastyki" ukażą się pierwsze
fragmenty ,,Lodu".

Na 29 października planowane jest wywieszenie darmowego e-booka z
pierwszymi czterema rozdziałami (ok. 400 stron) ,,Lodu" - do
ściągnięcia prawdopodobnie bezpośrednio ze strony Wydawnictwa
Literackiego. Format PDF, być może także inny. Dokładny adres i
godzina udostępnienia plików ogłoszone zostaną w późniejszym terminie.

Malinowy Miś

Jul 14, 2007, 1:08:48 PM7/14/07
Użytkownik nosiwoda napisał:

> [...]
> w częściach itp. Książka otworzy nową ,,serię Dukaja": twarda okładka,
> większy format (A5), nowy projekt graficzny autorstwa Tomka

Noooo, ale jak to bedzie wygladac, jak taka wielka toporna cegła, 850
karte formatu A5?!?! Jak to sie bedzie czytac?!

nosiwoda

Jul 14, 2007, 1:38:41 PM7/14/07
Niestety, wiem tyle, co napisano na Stronicach Dukaja. IMO to się
będzie czytać dobrze - bo to Dukaj :D

Marcin Nęcek

Jul 14, 2007, 8:03:01 PM7/14/07
Użytkownik "Malinowy Miś" <malin...@amorki.pl> napisał w wiadomości

> Noooo, ale jak to bedzie wygladac, jak taka wielka toporna cegła, 850
> karte formatu A5?!?! Jak to sie bedzie czytac?!

Większy nie znaczy duży. Przecież A5 to połowa formatu A4, circa 15x21.

--
Marcin Nęcek

Szymon Sokół

Jul 15, 2007, 5:33:51 AM7/15/07

...czyli tyle, ile mają hardcovery Prószyńskiego (np. te nowe wydania
Pratchetta), a zaledwie o parę milimetrów więcej w każdej osi niż
standardowy format Prószyńskiego.
--
Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

Krystyna Chodorowska

Jul 23, 2007, 9:15:07 AM7/23/07
Lady Ant napisał(a):

> ?? mało ?

Wyraziłam oburzenie, żeby nie było podejrzanej jednomyślności :>

Poza tym i bez tego mam już do przeczytania coś, co ma w sumie ponad 1600
stron, i to wcale nie dla przyjemności, a do tego nie przeczytałam jeszcze ani
jednej powieści nominowanej w tym roku do Zajdla.

Szymon Sokół

Jul 23, 2007, 12:18:58 PM7/23/07
On Mon, 23 Jul 2007 15:15:07 +0200, Krystyna Chodorowska wrote:

> Poza tym i bez tego mam już do przeczytania coś, co ma w sumie ponad 1600
> stron, i to wcale nie dla przyjemności, a do tego nie przeczytałam jeszcze ani
> jednej powieści nominowanej w tym roku do Zajdla.

Masz jeszcze 40 dni (no, 38, bo w czasie Polconu to pewnie już nie
poczytasz...) ;->

Wiktor 'Wiki' Matlakiewicz

Jul 23, 2007, 1:52:01 PM7/23/07
czeŚĆ,
... a dzień taki sam u nas jak u Was,
napisał Szymon Sokół na pl.rec.fantastyka.sf-f do nas:

> Masz jeszcze 40 dni (no, 38, bo w czasie Polconu to pewnie już nie
> poczytasz...) ;->

Kojarzę jakieś Osoby nie bedące Komisja siedzące
nieopodal Urny i przyswajajacych utwory. Powieści też.

pozdrawiam
Wiki [HQ mode]

--
Wiktor 'Wiki' Matlakiewicz //^\\___ And when I vest my flashing sword
8o ^ / And my hand takes hold in judgement

Szymon Sokół

Jul 23, 2007, 3:36:12 PM7/23/07

[----]

> Kojarzę jakieś Osoby nie bedące Komisja siedzące
> nieopodal Urny i przyswajajacych utwory. Powieści też.

Ale czy Krysia wygląda Ci na takiego mutanta?

Spike

Jul 23, 2007, 3:58:17 PM7/23/07
Szymon Sokół wrote:

> Ale czy Krysia wygląda Ci na takiego mutanta?

Na Seminarium ŚKF-u w trakcie prelekcji Krysia czytała Gaimana (fuj!), więc
równie dobrze i na Polconie może jakieś zaległości nadrabiać ;->

--
- What are letters?
- Kinda like mediaglyphics except they're all black, and they're tiny,

Wiktor 'Wiki' Matlakiewicz

Jul 23, 2007, 4:00:37 PM7/23/07
czeŚĆ,
... a dzień taki sam u nas jak u Was,

> Ale czy Krysia wygląda Ci na takiego mutanta?

Widziałem jak czytala książkę na konwencie.
Ale czy to jest objaw mutacji... Hmm :o)

Krystyna Chodorowska

Jul 23, 2007, 4:11:05 PM7/23/07
Szymon Sokół napisał(a):

> Masz jeszcze 40 dni (no, 38, bo w czasie Polconu to pewnie już nie
> poczytasz...) ;->

Dlaczego nie? Prawie zawsze coś czytałam w trakcie, bo rzadko znałam wcześniej
wszystkie opowiadania, zwłaszcza jeśli były z antologii. Istotną wadą jest to,
że w tym roku odpada możliwość poczytania w pociągu.

Ale zobaczmy: Grzędowicz, tzn. Popiół to trzy dni, Zakon trzy-cztery, Nocarz
pewnie też coś koło tego (ale trzeba by p