Quiz 85/2021

cana

prosto będzie :-)
jakiż to Byt łączy bluźnierczy rytuał na przeklętych bagnach ,
jarmarczną kapliczkę na statku z występną załogą, niesamowite
koszmary młodego gentlemena z nowego świata i pamiętnik
norweskiego marynarza?

--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||

cana

pierwsza i ostatnia podpowiedź:
na wyspie Norwega były budowle przeczące Euklidesowi a Byt
bezimennie pojawia pewnym dwuwierszu i u pewnego araba i na
okładce płyty iron maiden, ale metallica oddała mu hołd
:-)
od teraz wystarczy autor

Andrzej P. Wozniak

Osoba podpisana jako cana <xen...@wp.pl>
w artykule <news:614a2c8f$0$524$6578...@news.neostrada.pl> pisze:

> pierwsza i ostatnia podpowiedź:
> na wyspie Norwega były budowle przeczące Euklidesowi a Byt
> bezimennie pojawia pewnym dwuwierszu i u pewnego araba

A temu niewiernemu psu było Abdul?

> i na
> okładce płyty iron maiden, ale metallica oddała mu hołd
> :-)
> od teraz wystarczy autor

Ani chybi Masztalski.

--
Andrzej P. Woźniak us...@pochta.onet.pl (zamień miejscami z⇔h w adresie)

cana

> A temu niewiernemu psu było Abdul?

tak

cana

na bagnach podczas obławy znaleziono figurkę z nieznanego
materiału, na statku również
to Kogo przedstawiały jest odpowiedzią na quiz, albo autor :-)

cana

Nikt, nic?
wiem ze ktoś wie, niech dopełni swego przeznaczenia :-)

cana

quiz wraca do J. R.
niechaj Przedwieczni prowadzą dalej :-D
i niech
R’lyeh wiecznie trwa pod wodą :-)

Mirek Bogdanowicz

Ale to był Lovecraft czy Dębski? "Zew Cthulhu" kupiłem jakeś 35 lat temu, Moherfuckera" z 10.

M.B.

cana

Lovecraft

cana

35 lat?
to pewnie wydanie z 1983 Czytelnika, ja swoje zdobyłem za dwa
lata później w antykwariacie :-)