Quiz (nie SF)

J.R.

W jakiej niefantastycznej polskiej książce bohaterowie, którzy nie lubią
nowej kierowniczki, żartują sobie, że powinni złozyć się na Ukraińców w
celu wyeliminowanie tejże.

--
J.R.

RadoslawF

W dniu 17.04.2022 o 17:10, J.R. pisze:

> W jakiej niefantastycznej polskiej książce bohaterowie, którzy nie lubią
> nowej kierowniczki, żartują sobie, że powinni złozyć się na Ukraińców w
> celu wyeliminowanie tejże.

Anuluje pytanie zadane zgodnie z linią putinowskiej propagandy.
Wymyśl inne.

J.R.

W dniu 2022-04-17 o 20:22, RadoslawF pisze:

> Anuluje pytanie zadane zgodnie z linią putinowskiej propagandy.
> Wymyśl inne.

Kiedy to był pewien obraz ówczesnych czasów, chcemy czy nie.

--
J.R.

cana

nie chcę być nieuprzejmy, ale coś Ci się to zadka posta
przyklejiło :-)

--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||

J.R.

W dniu 2022-04-17 o 20:53, cana pisze:
> nie chcę być nieuprzejmy, ale coś Ci się to zadka posta
> przyklejiło :-)

Bądź dowolnie nieuprzejmy, ale napisz co, muszę sprawdzić konfigurację?

--
J.R.

cana

teraz jest dobrze, miałeś w sygnaturce info od avasta

Ghost

W dniu 17.04.2022 o 21:05, cana pisze:
> teraz jest dobrze, miałeś w sygnaturce info od avasta

Ale to nie On, naczy macie koledzy głuchy teflon

cana

ups, mea culpa, to miało iść do Radosława
wybacz pomyłkę adresata

cana

wiem, ja dalem ciała :-(

Ghost

W dniu 17.04.2022 o 21:07, cana pisze:
> ups, mea culpa, to miało iść do Radosława
> wybacz pomyłkę adresata

Ale tak poszlo

cana

> Ale tak poszlo
niestety odwołać nie mogłem z komórki :-(

RadoslawF

W dniu 17.04.2022 o 20:34, J.R. pisze:

> Kiedy to był pewien obraz ówczesnych czasów, chcemy czy nie.

To dlaczego nie sprawdziłes jak to się ma do dzisiejszych czasów?
Bo w dzisiejszych pasuje tylko putinowskiej propagandzie.

RadoslawF

W dniu 17.04.2022 o 21:40, cana pisze:

> niestety odwołać nie mogłem z komórki :-(

Sorki ale to gówno się samo włącza po aktualizacji antywirusa.

Pozdrawiam

A. Filip

RadoslawF <rados...@gmail.com> pisze:

> To dlaczego nie sprawdziłes jak to się ma do dzisiejszych czasów?
> Bo w dzisiejszych pasuje tylko putinowskiej propagandzie.

Zmieniła się prawda etapu?

--
A. Filip

Ghost

> niestety odwołać nie mogłem z komórki :-(

"Ale tak poszlo" w sensie, ze do radoslawa poszlo, zglosiles blad do
wlasciwej osoby, a kto inny zareagowal - nie wiem skad u mnie ten
imperatyw wyjasniania tego do konca :-)

RadoslawF

W dniu 18.04.2022 o 00:52, A. Filip pisze:

> Zmieniła się prawda etapu?

Doszły nowe fakty z Ukrainy.

Pozdrawiam

A. Filip

RadoslawF <rados...@gmail.com> pisze:
"Lukaszenka nie dość że skurwysyn to jeszcze nie nasz skurwysyn"? :-)

A co do tej książki: Udawać że (w ogóle) nie było to głupota.
IMHO Na dziś najlepiej pasuje robienie z tego trzeciorzędnej sprawki
"historycznej", błyskawicznie zamierającej ale jednak dyskusyjki
bez wymuszania selektywnej sklerozy.

A wracając do tematu grupy: ja jakoś nie *zapamiętałem* mi
się podobającej Ukraińskie SF&F. Może mi "ukraińskość" umknęła.

--
A. Filip
| Grzbiet wystaw w stronę ognia, a brzuch w stronę jadła.
| (Przysłowie pigmejskie)

Arivald

W dniu 18.04.2022 o 00:40, RadoslawF pisze:
Ja już dawno Avasta nie używam.
To ciągłe nagabywanie było meczące.

A jednocześnie Windows Defender z Windows 10 jest za darmo i jest
wystarczająco dobry.

--
Arivald

J.R.

> Anuluje pytanie zadane zgodnie z linią putinowskiej propagandy.
> Wymyśl inne.

W jakiej książce SF bohaterski Ukrainiec jest zamordowany na Marsie, ale
ratuje swoją załogę?

--
J.R.

J.R.

W dniu 2022-04-19 o 18:28, J.R. pisze:

> W jakiej książce SF bohaterski Ukrainiec jest zamordowany na Marsie, ale
> ratuje swoją załogę?

Podpowiedź: Autor jest Czechem, marsjańską załogą dowodzi wspomniany
Ukrainiec, ale leci też pewien czeski chirurg.

--
J.R.

Michał Jankowski

W dniu 20.04.2022 o 18:43, J.R. pisze:
Iwan Maksymycz, Ludvík Souček, Jezioro Słoneczne.

MJ

J.R.

W dniu 2022-04-20 o 19:01, Michał Jankowski pisze:

> Iwan Maksymycz, Ludvík Souček, Jezioro Słoneczne.

Oczywiście.
"Następnym niewątpliwym kandydatem był Iwan Maksymycz Ostapienko,
przysadzisty, krótko ostrzyżony Ukrainiec, inżynier i jeden z głównych
projektantów. Poza swoją — nazwijmy ją tak — kosmiczną specjalnością był
także geologiem, mineralogiem, meteorologiem, poza tym miał za sobą dwa
lata pobytu w radzieckiej stacji Mirnyj na Antarktydzie i na drugim
krańcu świata — na Ziemi Franciszka Józefa, na Północnym Oceanie
Lodowatym. Podczas opracowywania statutu wyprawy zdecydowaliśmy, że
Ostapienko będzie dowódcą, komendantem. Jego poważny, spokojny sposób
postępowania, autorytet i ogromne doświadczenie w kierowaniu małymi
zespołami w izolacji i w bardzo ciężkich warunkach stanowiły rękojmię,
że dokonaliśmy słusznego wyboru."

--
J.R.