Quiz 18/2022

cana

jakiego koloru skóry nie było w starym wszechświecie?
na początku książki jest wspomniany Bron Haltern
--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||

Freja Draco

W dniu 2022.04.20 o 23:15, cana pisze:
> jakiego koloru skóry nie było w starym wszechświecie? na początku
> książki jest wspomniany Bron Haltern

Złotego?

Chociaż mam wątpliwości, czy faktycznie chodzi o wszechświat:

/-------------
- Dlaczego pomalowali nas na złoto? - spytał Wildheit Kasdeyę.
- Przede wszystkim dlatego, że jest to jedyny kolor skóry, który dla
narodów Ra nie jest naturalny. Historycznie symbolizuje degradację i ma
związek z legendarnymi złotymi bestiami, które w prehistorii wniosły do
natury ludzkiej prymitywne instynkty zwierzęce.
\-------------

Colin Kapp - Broń Chaosu

--
Freja Draco

Szkarłatnych karłów taniec dogasa
Scena płonie świtem
A ja - z oczu zmywam sen

cana

prawidłowa odpowiedź
Czyń swą powinność mistrzu małodobry :-)

cana

> Chociaż mam wątpliwości, czy faktycznie chodzi o wszechświat:

wszechświat i to w fazie kolapsu, dlatego chcieli się przenieść
do naszego