Google Grup tidak lagi mendukung postingan atau langganan Usenet baru. Konten lama masih dapat dilihat.

Czy warto wprowadzić okresowe postowanie "regulaminu" quizu?

16 kali dilihat
Langsung ke pesan pertama yang belum dibaca

A. Filip

belum dibaca,
9 Jul 2019, 05.55.4809/07/19
kepada
Powiedzmy raz na miesiąc z dyskusją jakie zmiany powinny być wprowadzone
w kolejnej wersji.

--
A. Filip
| Bramy urzędu są dla wszystkich szeroko otwarte, ale nie można tam
| wejść bez pieniędzy. (Przysłowie chińskie)

RadoslawF

belum dibaca,
9 Jul 2019, 07.48.1909/07/19
kepada
W dniu 2019-07-09 o 11:54, A. Filip pisze:

> Powiedzmy raz na miesiąc z dyskusją jakie zmiany powinny być wprowadzone
> w kolejnej wersji.

Wprowadzanie zmian co miesiąc to głupota.
Przypomnienie to zawsze będzie dobry pomysł.
Tyle że większa cześć "regulaminu" to zalecenia które wszyscy
akceptują.
Sztywne ustalenia zapadły na tematy kontrowersyjne gdzie ktoś
czegoś nie akceptował i na siłę forsował swoją wersję.

Pozdrawiam

A. Filip

belum dibaca,
9 Jul 2019, 07.59.0109/07/19
kepada
RadoslawF <us...@domain.invalid> pisze:

> Wprowadzanie zmian co miesiąc to głupota.

Ja osobiście obstawiam że po pierwszych 2-3 miesiącach
"doprecyzowywania" zmiany będą ta _góra_ ze dwa razy w roku.

> [...]
> Sztywne ustalenia zapadły na tematy kontrowersyjne gdzie ktoś
> czegoś nie akceptował i na siłę forsował swoją wersję.

Ależ ja walnąłem słówko "regulamin" jako zastąpienie zwrotu
"zalecenia których nie należy ignorować NIEŚWIADOMIE" :-)

--
A. Filip
| Nie dodając oliwy, nie podkręcaj knota. (Przysłowie chińskie)

Artur Stachura

belum dibaca,
9 Jul 2019, 08.43.0309/07/19
kepada
On Tue, 09 Jul 2019 11:54:37 +0200 (CEST), A. Filip <an...@pseudonim.pl> wrote:
> Powiedzmy raz na miesiąc z dyskusją jakie zmiany powinny być wprowadzone
> w kolejnej wersji.

Wydaje mi się, że już dość długo nie było problemu z regułami quizu, co może
oznaczać, że nie ma potrzeby dalszego ich precyzowania. Jakiś "konsęsus" się
uformował. Ale zasady można wrzucić od czasu do czasu, choćby dla nowych
uczestników.

--
Artur Stachura

RadoslawF

belum dibaca,
9 Jul 2019, 13.15.0109/07/19
kepada
W dniu 2019-07-09 o 13:57, A. Filip pisze:

> Ja osobiście obstawiam że po pierwszych 2-3 miesiącach
> "doprecyzowywania" zmiany będą ta _góra_ ze dwa razy w roku.

Albo i rzadziej.
Jedyna propozycja jaka była dotychczas to włączenie do quizów
komiksów. Ci którzy się odezwali byli przeciw (poza zgłaszającym).

> Ależ ja walnąłem słówko "regulamin" jako zastąpienie zwrotu
> "zalecenia których nie należy ignorować NIEŚWIADOMIE" :-)

Pytanie czy ktoś już ma spisany ten regulamin?
Jak na razie główne punkty które pamiętam to:
1. Quiz dotyczy książek wydanych w języku polskim.
2. Quiz ma trwać dwa dni, po braku poprawnej odpowiedzi pytanie wraca
do organizatora poprzedniego quizu.

Do tego zalecenia aby organizator quizu czytał i komentował
odpowiedzi oraz udzielał podpowiedzi jeśli uzna że warto/trzeba.

Jeśli ktoś uważa że warto zmienić formułę quizu to zamiast
wprowadzać regulamin zmian niech napisze posta z konkretną propozycją.
Radził bym też dopisać dlaczego uważa taką zmianę za potrzebną,
zainteresowani się wypowiedzą i będzie wszystko jasne.

Pozdrawiam

A. Filip

belum dibaca,
10 Jul 2019, 05.23.3510/07/19
kepada
Artur Stachura <ko...@poczta.onet.eu> pisze:
<cynizm> No to teraz ten konsensus będzie się "rozmywał" w
niedoskonałych ludzkich pamięciach :-) </cynizm>

--
A. Filip
| Jeżeli siałeś kolce, nie będziesz zbierał róż.
| (Przysłowie angielskie)

Artur Stachura

belum dibaca,
10 Jul 2019, 09.11.2510/07/19
kepada
On Wed, 10 Jul 2019 11:22:16 +0200 (CEST), A. Filip <an...@pseudonim.pl> wrote:

><cynizm> No to teraz ten konsensus będzie się "rozmywał" w
> niedoskonałych ludzkich pamięciach :-) </cynizm>

Dlatego napisałem, że można opublikować zasady. Wolałbym raczej "zalecenia"
niż "zasady", bo jeśli raz na jakiś czas autor quizu wymyśli coś odmiennego,
to w najgorszym wypadku towarzystwo go zignoruje i quiz wygaśnie samoczynnie.

Jak dla mnie reguły, które podał Gasan w sąsiedniej odnodze wątku, są
wystarczające. Pytamy o książki (s-f + f), wydane po polsku; czas trwania
quizu - dwa dni; jeśli brak odpowiedzi - quiz wraca do poprzedniego autora.

--
Artur Stachura

Artur Stachura

belum dibaca,
10 Jul 2019, 09.15.3510/07/19
> [...]

to w najgorszym wypadku towarzystwo go zignoruje i quiz wygaśnie samoczynnie.

Jak dla mnie reguły, które podał RadosławF w sąsiedniej odnodze wątku, są

jn

belum dibaca,
1 Agu 2021, 11.27.4901/08/21
kepada
W dniu 09.07.2019 o 19:14, RadoslawF pisze:
> [...]
> Radził bym też dopisać dlaczego uważa taką zmianę za potrzebną,
> zainteresowani się wypowiedzą i będzie wszystko jasne.

Zmieniło się coś w regulaminie quizu?

Freja Draco

belum dibaca,
1 Agu 2021, 13.52.1801/08/21
kepada
W dniu 2021-08-01 o 17:27, jn pisze:
Wymyśliliśmy po drodze, że nawet jak autor zada złożone pytanie w stylu:
"ile guzików miał surdut głównego złola", to po upływie doby, wystarczy
już tylko podać sam tytuł i autora.

--
Freja Draco

Szkarłatnych karłów taniec dogasa
Scena płonie świtem
A ja - z oczu zmywam sen

jn

belum dibaca,
1 Agu 2021, 14.28.5701/08/21
kepada
W dniu 01.08.2021 o 19:54, Freja Draco pisze:
> Wymyśliliśmy po drodze, że nawet jak autor zada złożone pytanie w stylu:
> "ile guzików miał surdut głównego złola", to po upływie doby, wystarczy
> już tylko podać sam tytuł i autora.

4. Zwycięzca może zrzec się organizacji następnego quizu.

Filmy nadal nie są dopuszczalne?

RadoslawF

belum dibaca,
1 Agu 2021, 14.56.5901/08/21
kepada
W dniu 2021-08-01 o 20:28, jn pisze:

> 4. Zwycięzca może zrzec się organizacji następnego quizu.

To nie zasada tylko fakt na który trzeba było zareagować.

> Filmy nadal nie są dopuszczalne?

Te na podstawie książki chyba już były.

Pozdrawiam
0 pesan baru