Re: Quiz 16 - nasze szalone czasy

Freja Draco

Podaj tytuł powieści opisującej obecną wojnę Rosyjsko-Ukraińską.

p.s. Nie mam niczego konkretnego na myśli, ale jestem prawie pewna, że
coś powinno się znaleźć zwłaszcza wydawanego przez Warbooka.

Bo, jeśli liczyć opowiadania, to (słabo pamiętam), ale chyba np.
ziemkiewiczowskie "Pięknie jest w dolinie" powinno się łapać.

--
Freja Draco

Szkarłatnych karłów taniec dogasa
Scena płonie świtem
A ja - z oczu zmywam sen

Andrzej P. Wozniak

Osoba podpisana jako Freja Draco <frr...@poczta.fm>
w artykule <news:621f5b66$0$487$6578...@news.neostrada.pl> pisze:

> Podaj tytuł powieści opisującej obecną wojnę Rosyjsko-Ukraińską.

Dlaczego "Re: " bez referencji i dlaczego numer bez roku?

Jakiś pechowy ten numer czy co?
W 2018 – supersedes
W 2019 – antydatowany na 2018
W 2020 – opisany jako „Quiz nr”

--
Andrzej P. Woźniak us...@pochta.onet.pl (zamień miejscami z⇔h w adresie)

Dawid Rutkowski

środa, 2 marca 2022 o 14:46:06 UTC+1 Andrzej P. Wozniak napisał(a):
> Osoba podpisana jako Freja Draco <frr...@poczta.fm>
> Dlaczego "Re: " bez referencji i dlaczego numer bez roku?

> [...]

A taka ładna okrągła liczba (31. też jest całkiem prawie okrągłą rocznicą, a pajęczyca urodziła 511 dzieci ;)
NASA miała kłopot tak po prostu z 13-tką, nawet zmiana na STS-51L nie pomogła.
W DC przed wojną nie było linii tramwajowej 13, ani numerów taborowych 13, 113, 213 itd.