Czy będzie kolejny tydzień w którym nie było quizu?! :-)

A. Filip

AFAIR zgodnie z ostatnio dodaną regułą jak przez tydzień nie ma quizu to
kto pierwszy _chętny_ ten lepszy :-)

--
A. Filip
| Zamek i klucz są dla człowieka uczciwego, nie dla złodzieja.
| (Przysłowie ormiańskie)

cana

chyba na innym serwerze...
o ile grupa przetrwa wyłączenie newsów neostradowych

--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||

michu vel rebeliant_husky

cana <xen...@wp.pl> wrote:
> chyba na innym serwerze...
> o ile grupa przetrwa wyłączenie newsów neostradowych

A archiwum będzie?

--
michu vel rebeliant_husky

Andrzej P. Woźniak

Osoba podpisana jako cana <xen...@wp.pl>
w artykule <news:644d3622$0$19607$6578...@news.neostrada.pl> pisze:

> chyba na innym serwerze...
> o ile grupa przetrwa wyłączenie newsów neostradowych

Masz jakiś problem z dostępem do serwera news.icm.edu.pl?

--
Andrzej P. Woźniak us...@pochta.onet.pl (zamień miejscami z⇔h w adresie)

sfsdf

W dniu 29.04.2023 o 19:46, Andrzej P. Woźniak pisze:
> Osoba podpisana jako cana <xen...@wp.pl>

> Masz jakiś problem z dostępem do serwera news.icm.edu.pl?

proba mikrofonu, raz, raz, rasra, sra, sra
ja nie mam

michu vel rebeliant_husky

Andrzej P. Woźniak <us...@poczta.onet.pl.invalid> wrote:
> Osoba podpisana jako cana <xen...@wp.pl>

> Masz jakiś problem z dostępem do serwera news.icm.edu.pl?

Ale tam jest archiwum tylko prawda? I rozumiem, ze do końca pl….s-f będą
tam wiadomości archiwizowane?

--
michu vel rebeliant_husky

gdfdr

W dniu 29.04.2023 o 19:46, Andrzej P. Woźniak pisze:
> Masz jakiś problem z dostępem do serwera news.icm.edu.pl?

Mały ale jest. Trzeba pobierać wszystkie artykuły aby widzieć te
najnowsze. Testowane na Thunderbird.

jn

W dniu 30.04.2023 o 10:37, gdfdr pisze:
Mogłem wysłać artykuł przez icm.edu.pl ale nie mogłem go
pobrać. Serwer zgłasza że nie ma nowych wiadomości.
Na grupie pl.test wszystko działa normalnie.

Andrzej P. Wozniak

Osoba podpisana jako jn <j...@mail.invalid>
w artykule <news:u2la9i$kih$1$p...@news.chmurka.net> pisze:
Widać jakies problemy z feedem albo inne kłopoty po przeniesieniu na nową
wirtualkę. Zgłaszałeś to już adminowi?

--
Andrzej P. Woźniak us...@pochta.onet.pl (swap z<->h in address)

Andrzej P. Wozniak

Osoba podpisana jako gdfdr <fs...@fsdse.invalid>
w artykule <news:u2l9ce$2jcgp$2...@news.icm.edu.pl> pisze:

> Mały ale jest.

Mały? Był drugi w Polsce po neostradzie, teraz jest pierwszy. Im więcej
osób z niego korzysta, tym lepiej wróży na przyszłość.

Andrzej P. Wozniak

Osoba podpisana jako michu vel rebeliant_husky <mi...@michu.hu>
w artykule <news:644e0f6f$0$19619$6578...@news.neostrada.pl> pisze:

> Ale tam jest archiwum tylko prawda?

Archiwum to jest news-archive.icm.edu.pl

> I rozumiem, ze do końca pl….s-f będą
> tam wiadomości archiwizowane?

Wiadomości są archiwizowane również przez Google Groups i co najmniej
kilka płatnych serwerów.

jn

W dniu 30.04.2023 o 17:28, Andrzej P. Wozniak pisze:
> Osoba podpisana jako gdfdr <fs...@fsdse.invalid>

> Mały? Był drugi w Polsce po neostradzie, teraz jest pierwszy. Im więcej
> osób z niego korzysta, tym lepiej wróży na przyszłość.

"Mały" odnosił się do wielkości problemu a nie serwera.
Długi weekend, rozumiem. :)

jn

W dniu 30.04.2023 o 17:30, Andrzej P. Wozniak pisze:
Nie zgłaszałem adminowi. Ja mam wolne to niech inni też mają. :)

jn

Andrzej P. Wozniak

w artykule <news:u2mesr$n21$2$p...@news.chmurka.net> pisze:

> W dniu 30.04.2023 o 17:30, Andrzej P. Wozniak pisze:
Dlatego na razie zgłosiłem tylko na pl.news.admin.

Andrzej P. Wozniak

Osoba podpisana jako Andrzej P. Wozniak <us...@poczta.onet.pl.invalid>
w artykule <news:u2mjdm$8ne$1...@solani.org> pisze:

> Osoba podpisana jako jn <j...@mail.invalid>

> Dlatego na razie zgłosiłem tylko na pl.news.admin.

Teraz jest gorzej, bo po zresetowaniu grupy okazują się zupełnie puste.
Przedtem zresetowanie pozwalało pobrać wszystkie wiadomości, w tym nowe.
Wiadomości wysłane teraz do news.icm.edu.pl nie pojawiają się ani tam, ani
na news-archive.icm.edu.pl.

Andrzej P. Wozniak

w artykule <news:u2moh9$bai$1...@solani.org> pisze:

> [...]
> nowe. Wiadomości wysłane teraz do news.icm.edu.pl nie pojawiają się
> ani tam, ani na news-archive.icm.edu.pl.

Zapomniałem, że grupa pl.news.admin pozostała moderowana, dlatego moja
wiadomość jeszcze się nie pojawiła. To jednak nie zmienia faktu, że po
resecie grupa jest pusta.

jn

W dniu 1.05.2023 o 02:44, Andrzej P. Wozniak pisze:
> [...]
>
> Zapomniałem, że grupa pl.news.admin pozostała moderowana, dlatego moja
> wiadomość jeszcze się nie pojawiła. To jednak nie zmienia faktu, że po

Po zresetowaniu mogę pobrać wiadomości z grup pl.news.admin i
pl.rec.fantastyka.sf-f.
U mnie nie są puste.

Andrzej P. Wozniak

Osoba podpisana jako jn <j...@mail.invalid>
w artykule <news:u2o4ul$asm$1$p...@news.chmurka.net> pisze:
U mnie też już wróciły. Odnoszę wrażenie, że coś tam przysypia na
wirtualce, bo wróciły dopiero po wizycie na news-archive.
Ale naszej dyskusji na icm dalej nie ma, bo grupy sf-f nie resetowałem.

jn

W dniu 1.05.2023 o 17:02, Andrzej P. Wozniak pisze:
> Ale naszej dyskusji na icm dalej nie ma, bo grupy sf-f nie resetowałem.

Z serwerem wsisiz.edu.pl jest podobnie. Dawniej wysyłał i odbierał nowe
wiadomości. Teraz tylko wysyła, nowych nie pobiera również po resecie grupy.
Wyłączenie Neostrady w długi weekend mogło namieszać.

Freja Draco

W dniu 2023.04.30 o 10:37, gdfdr pisze:
A jak ty wymuszasz to pobieranie?

Bo u mnie po wybraniu w TB "Pobierz wiadomości", twierdzi, że na grupie
nie ma żadnych nowych, chociaż równolegle widzę swojego posta na:
news-archive.icm.edu.pl

--
Freja Draco

jn

W dniu 1.05.2023 o 22:36, Freja Draco pisze:
> A jak ty wymuszasz to pobieranie?

Po 20 latach stażu takie pytanie zadawać? :)
Obecnie icm.edu.pl przechodzi modernizacje.
Trzeba rezygnować z subskrypcji grupy i ponownie ją dodawać.
Inaczej nie pobiera nowych wiadomości.
Bez rejestracji może działać serwer paganini.bofh.team
z rejestracjami news.solani.org, news.chmurka.net,
news.eternal-september.org

Andrzej P. Woźniak

Osoba podpisana jako jn <j...@mail.invalid>
w artykule <news:u2p91g$2e7$1$p...@news.chmurka.net> pisze:
Z tych zagranicznych, które sprawdziłem, bofh ma najdłuższą retencję:
- paganini.bofh.team - 44 miesiące
- news.mixmin.net - 18 miesięcy
- news.solani.org - 15 miesięcy

Bofh jest przy tym wyraźnie szybszy niż większy od niego mixmin.

Ghost

W dniu 02.05.2023 o 00:26, Andrzej P. Woźniak pisze:
dzieki

Ghost

W dniu 03.05.2023 o 06:43, Ghost pisze:
paganini chyba ma limit postow, kolejny z dwoch wymaga posiadania
jakiegos konta a na ostatni nie da sie wysylac

Andrzej P. Woźniak

Osoba podpisana jako Ghost <gh...@heaven.net>
w artykule <news:u30s5j$f4og$1...@paganini.bofh.team> pisze:
To ileś wysłał naraz? Za dawnych czasów darmowa poczta miała limit 10
wiadomości na godzinę, ale z newsów znam tylko serwery z limitem
pobierania w megabajtach miesięcznie.

kolejny z dwoch wymaga posiadania
> jakiegos konta a na ostatni nie da sie wysylac

Solani wymaga założenia konta, masz to przecież w cytacie.
Na mixmin nie zauważyłem problemów. Może za duzo kombinujesz.

Andrzej P. Woźniak

Osoba podpisana jako Andrzej P. Woźniak <us...@poczta.onet.pl.invalid>
w artykule <news:u316qa$g8aa$2...@paganini.bofh.team> pisze:

> Osoba podpisana jako Ghost <gh...@heaven.net>

> Solani wymaga założenia konta, masz to przecież w cytacie.
> Na mixmin nie zauważyłem problemów. Może za duzo kombinujesz.

Nie zauważyłem, bo nie wysyłałem. Mixmin jest read only jak news-archive.

Ghost

W dniu 04.05.2023 o 22:59, Andrzej P. Woźniak pisze:
ta wszystko moja wina

Andrzej P. Woźniak

w artykule <news:u320sh$ngi9$1...@paganini.bofh.team> pisze:

> ta wszystko moja wina

A niby czyja wina to, że nie czytasz wszystkich wiadomości?

Ghost

W dniu 05.05.2023 o 20:15, Andrzej P. Woźniak pisze:
> Osoba podpisana jako Ghost <gh...@heaven.net>

> A niby czyja wina to, że nie czytasz wszystkich wiadomości?

w jakiej wiadomosci jest napisane, ze poganin po przyjeciu kilku postow
w pare godzin zaczenie odpowiadac, ze z mojej domeny to juz bylo za duzo?

moze w tych wiadomosciach, w ktorych sam przyznajesz ze mixmin jednak
nie przyjmuje mimo, ze uwazales, ze to moje wina, ze nie przyjmuje?

opatronk

btw poganin zaczal przyjmowac i jak na razie nie wysyla na drzewo