Zapowiedzi: Sztejer 4 [2021-09-01]

A. Filip

https://www.swiatksiazki.pl/catalogsearch/result/?q=9788366955028

--
A. Filip
| Zuchwalstwem osłania się najpewniej własną hańbę.
| (Przysłowie żydowskie)

cana

tego samego dnia będzie premiera dwu tomów opowiadań Eriksona o
dwu użytkownikach Groty Kaptura i ich wiecznie naćpanego
służącego :-)

--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||

A. Filip

cana <xen...@wp.pl> pisze:
> tego samego dnia będzie premiera dwu tomów opowiadań Eriksona o
> dwu użytkownikach Groty Kaptura i ich wiecznie naćpanego
> służącego :-)

A jakaś "ocena własna"/zanęta?

Jak dla mnie Sztejer cykl był przy górnej granicy drugiej ćwiartki.
IMHO Zainteresowanym sf&f przeczytać warto ale na kolana nie powala.
A wrzuciłem bo może ktoś potrzebuje inspiracji do gry komputerowej ;-)

--
A. Filip

cana

> A jakaś "ocena własna"/zanęta?

to opowiadania z uniwersum MKP, czyli dark fantasy, ale ciut
lżejsze niz cykl macierzysty w którym ta radosna para
jednopochwyconych nekromantów też się pojawia.

Moim zdaniem warto

cana

zwyczajem MAGa jest juz obsuwa :-)
15.09 ma być premiera
ale cena miła

A. Filip

cana <xen...@wp.pl> pisze:
> zwyczajem MAGa jest juz obsuwa :-)
> 15.09 ma być premiera
> ale cena miła

1. A podasz link? Po księgarniach internetowych wisi dalej 1 września
jako data premiery.

2. Czy to na pewno będzie coś nowego? Czytałem parę komentarzy z
przypuszczeniami w duchu że nowy to będzie (tylko) tytuł :-)

--
A. Filip

A. Filip

"A. Filip" <an...@pseudonim.pl> pisze:

> [...]
>
> 2. Czy to na pewno będzie coś nowego? Czytałem parę komentarzy z
> przypuszczeniami w duchu że nowy to będzie (tylko) tytuł :-)

0. To Mag czy Warbook jest wydawcą *czwórki*?

--
A. Filip
| Nawet ślepa kura może znaleźć ziarno. (Przysłowie szwedzkie)

cana

cana

w swiecie książki są po 25pln za tom

cana