"Tak tu cicho o zmierzchu"

Andrzej

Coś mnie chmurka nie lubi, więc próbuję następnego dnia:

W dawnych czasach, kiedy działali tutaj Wojciech Orliński, Marcin
Hamerla, Dorota Guttfeld, Szymon Sokół, "Zuzanka" Krzyżaniak czy Piotr
W. Cholewa, stworzyłem złożony z kilku pytań, quiz na temat tego co
jadali bohaterowie dzieł s-f. Dzisiaj spróbuję kontynuować, może ktoś
odpowie?
Kto zajadał się potrawą z dollaga? Wystarczy autor i tytuł.
Dodatkowe punkty za podanie nazwiska bohatera, który uważał ją za
"wspaniałą sztukę mięsa".
PS.Tu przypomina mi się wypowiedź kogoś z innej bajki: "gdybyś wiedział
z czego to jest to byś tego nie jadł", ale nie pamiętam tytułu. Rzecz
była o człowieku porwanym przez roślinoluda, który zastąpił nim
uszkodzony generator dwutlenku węgla.

Freja Draco

W dniu 2023.11.29 o 16:44, Andrzej pisze:
Mój grep tego nie wie :(

--
Freja Draco

mk

W dniu 1.12.2023 o 11:03, Freja Draco pisze:
> Mój grep tego nie wie :(

Trochę googlałem i też nic.
Ale nie z tym tu przylazłem.
Chyba naprawiono serwer news.wsisiz.edu.pl

Andrzej

W dniu 2023-12-02 o 00:40, mk pisze:
Po dwóch nieudanych próbach na chmurce spróbuję z wsisiz.

Andrzej

W dniu 2023-12-03 o 15:54, Andrzej pisze:
Poszło, więc "do adremu" jak mawiał kolega kierownik:
– Jak to się nazywa? – zapytał Władimir w trakcie jedzenia.
– Chyba dollag – odpowiedział Nathan. – To taka duża, ohydna istota,
która żyje na księżycu krążącym wokół jednego z gazowych gigantów.
Strasznie wyglądająca rzecz z kłami, dużymi trzepoczącymi policzkami i
głosem, który może rozerwać bębenki. Nie rozumiem, dlaczego ktoś wpadł
na pomysł, żeby to zjeść!

– Dollag, proszę pana – odparł kucharz.
– Nic nie szkodzi, panie kapitanie – zapewnił go Garrett. – Pański
kucharz właśnie wyjaśniał mi, jak przygotował tę wspaniałą sztukę
mięsa. – Garrett odwrócił się do kucharza. – Jeszcze raz, jak pan ją
nazwał?
– Dollag, proszę pana – odparł kucharz.

Ryk Brown -"Głowa smoka" tom 7 cyklu "Frontiers saga"
Władimir - główny mechanik ziemskiego okrętu Aurora, Garrett - przywódca
rebeliantów na małej planetce.

mk

W dniu 3.12.2023 o 15:54, Andrzej pisze:
Chyba bo nie pamiętam na czym polegała awaria tego serwera. :)
Jest wolniejszy przy pobieraniu wiadomości od ICM ale przy
ilości spamu na BIG8 to może być normalne.
Chmurce nie odpuszczaj, szybka była. :)

mk

W dniu 3.12.2023 o 15:58, Andrzej pisze:
> Władimir - główny mechanik ziemskiego okrętu Aurora, Garrett - przywódca
> rebeliantów na małej planetce.

Nathan był kapitanem? :)

mk

W dniu 3.12.2023 o 16:04, mk pisze:
A kuchta jak zwykle bezimienny. :)

mk

W dniu 3.12.2023 o 15:58, mk pisze:
> Chyba bo nie pamiętam na czym polegała awaria tego serwera. :)
> Jest wolniejszy przy pobieraniu wiadomości od ICM ale przy
> ilości spamu na BIG8 to może być normalne.
> Chmurce nie odpuszczaj, szybka była. :)

Na wsisiz znieśli wymóg polskiego IP?