Rosyjskie media państwowe informują, że "w ukraińskim sztabie wojskowym znaleziono ślady czarnej magii"

Freja Draco

Propagandowa rosyjska agencja Ria Nowosti oskarża ukraińskich żołnierzy
o praktykowanie magii podczas działań wojennych. Medium podaje, że
Ukraińcy „konsekrują” broń krwią.

Ria Nowosti twierdzi, że w kwaterze głównej ukraińskiego wojska w
obwodzie ługańskim znalezione zostały ślady praktykowania magii.
„Wyznawcy pozaziemskich sił próbowali konsekrować broń i robili ślady z
krwi” – podaje kremlowska tuba propagandowa.

I dodaje, że na ścianach w kwaterze wojska znajdowały się satanistyczne
symbole – pieczęć satanistów, „która budzi skojarzenia z hollywoodzkimi
filmami o złych duchach”.

Agencja zamieściła też komentarz „ekspertki” Kateryny Dyce, która
powiedziała, że „jest to magiczna pieczęć ciemnych sił”, która łączy
idee anarchii, broni i symboli faszystowskich.

(...)

– Być może autorzy zaklęcia odprawiali rytuały wzmacniające broń lub
prosili o przysłanie im większej ilości broni – uważa Dyce.

---------------

Wiedziałam, kurde! Wiedziałam!

W Europie Rada Starców z Brukseli uchwaliła rezolucję że pobicie
Amerykanów było czynem głęboko niesłusznym. Brytyjski minister spraw
zagranicznych oderwany przez dziennikarzy od porannej herbaty bredził o
polsko-amerykańskiej granicy pokoju na Noteci. Zaraz potem BBC
zapowiedziała rewelacyjną relację z polskiego centrum dowodzenia, w
którym zastosowano alternatywne metody kierowania wojskami.
Na ekranie pojawił się pokój sztabowy z rozłożoną na stole mapą
Pojezierza Krajeńskiego, nad którą pochylało się kilku czubków z
różdżkami, wahadełkami i bardzo mądrymi minami. W kącie siedział czarno
ubrany facet z oczami wybałuszonymi jak przy chronicznym zatwardzeniu i
raz za razem wbijał szpilki w woskowy model najnowszego Abramsa. Pod
ścianą podskakiwał szaman w powłóczystych szatach i ryt-micznie uderzał
grzechotką we własną głowę. Wokół tego panoptikum krążyło kilku
generałów. Gdy któryś z "ekspertów" zaczynał im coś tłumaczyć,
przytakiwali z uwagą.

- Noteka 2015 - Konrad T. Lewandowski

--
Freja Draco

Szkarłatnych karłów taniec dogasa
Scena płonie świtem
A ja - z oczu zmywam sen

Freja Draco

W dniu 2022.05.04 o 12:40, Freja Draco pisze:
> Propagandowa rosyjska agencja Ria Nowosti oskarża ukraińskich
> żołnierzy o praktykowanie magii podczas działań wojennych. Medium
> podaje, że Ukraińcy „konsekrują” broń krwią.

Ria Novosti chyba są u nas blokowane, ale gazeta.ru też o tym pisze:

https://www.gazeta.ru/army/news/2022/05/04/17679122.shtml

cana

ROTLMAO
Przewodas miał przeblysk jednego z wariantów przyszłości :-)

--
^ Lenistwo jest drogą do świętości ^
   ||^^^ a bluźnierstwo do raju ^^^||

Ghost

W dniu 04.05.2022 o 19:26, cana pisze:
> ROTLMAO
> Przewodas miał przeblysk jednego z wariantów przyszłości :-)

BTW czemu toto obralo sobie nick przezwodas? za takiego mucho gracias
chcial uchodzic?

cana

dostał w czasach klubu tfurców jeśli mnie pamięć nie myli

Artur Stachura

On Wed, 4 May 2022 19:26:27 +0200 (GMT+02:00), cana <xen...@wp.pl> wrote:
> ROTLMAO
> Przewodas miał przeblysk jednego z wariantów przyszłości :-)

Przypomniał mi się film "Poszukiwacze zaginionej arki".

Wspieranie wojska magią było w przeszłości dość popularną praktyką,
a że i hitlerowcy tego próbowali, to może dla uzyskania takiego
skojarzenia Ruscy puścili tę wiadomość.

--
Artur Stachura

Ghost

W dniu 04.05.2022 o 21:00, cana pisze:
> dostał w czasach klubu tfurców jeśli mnie pamięć nie myli

Od loży szyderców?

A. Filip

Artur Stachura <ko...@poczta.onet.eu> pisze:
A jakby co to Ruscy nie mogą użyć wyjaśnienia po linii że "podli
Ukraińcy" są w aż tak "trudnej" sytuacji że do tego się uciekają?
Ponieważ AFAIK to nie jest wiadomość z pierwszej strony gazet to może
być dość łatwo różnie rozgrywana na różne grupy docelowe,
szczególnie na wybrane "niszowe" grupy docelowe dla których to ważne.

--
A. Filip
| Chrzest polewaj wodą, wesele - wódką, a pogrzeb - płakaniem.
| (Przysłowie polskie)

Freja Draco

Artur Stachura

No i nie zapominajmy o mobilnych ołtarzach polowych dla Wojska
Polskiego...

A w sumie, to jeśli dzięki takiemu rytuałowi żołnierz będzie lepiej
walczył, to IMHO jest to uzasadnione i nie ma się z czego śmiać.
Takie "magiczne" (mniej albo bardziej) żołnierskie zwyczaje
poprawiające morale są przecież nawet w elitarnych oddziałach.

Bardzo chciałbym, żeby MON utarł nosa dowcipnisiom i pokazał wyniki
badań potwierdzające dobry wpływ n.p. udziału w mszy przed bitwą na
skuteczność żołnierza w walce. Ale to raczej MON z jakiejś
alternatywnej rzeczywistości w rodzaju "Noteki".

--
Artur Stachura

Artur Stachura

On Thu, 05 May 2022 11:31:55 +0200 (CEST), A. Filip <an...@pseudonim.pl> wrote:

> [...]
> być dość łatwo różnie rozgrywana na różne grupy docelowe,
> szczególnie na wybrane "niszowe" grupy docelowe dla których to ważne.

W skrajnym przypadku mogłyby to być nawet komunikaty nakierowane na
pojedyncze osoby decyzyjne, o których byłoby wiadomo, że są podatne
na jakiś argument. Ale nie podejrzewam Ruskich o taką finezję,
zważywszy, jak udaje im się zniechęcać do siebie wszystkich wokół.

--
Artur Stachura

Ghost

W dniu 05.05.2022 o 17:36, Artur Stachura pisze:
Etam, zaraz wszystkich. Hindusi i Chinczycy sa bardzo zadowoleni z
upustów na ropę i gaz.

A. Filip

Trolle Purina to finezja? IMHO Nie za bardzo tyle że merdia zachodka aż
tak czasem z tego powodu wyją to raczej wystarczająco boleśnie skuteczne.
Wygrać walkowerem byle tania pierdoła potrafi.

Trolle kapitalistów nie nazywają się "influencerzy"?
Ta grupa usenetowa jest aż tak niszowa że żadnne wydawnictwo nie ma tu
swojego influencera? ;-)

--
A. Filip

J.R.

W dniu 2022-05-05 o 18:34, A. Filip pisze:

> Ta grupa usenetowa jest aż tak niszowa że żadnne wydawnictwo nie ma tu
> swojego influencera? ;-)

Do usług...

--
Pozdrowienia
Janek

rebeliant_husky

W dniu 4.05.2022 o 12:40, Freja Draco pisze:
To teraz wyobraźcie sobie, że to prawda.
Wtedy dopiero się zaczyna jazda :D

cana

BTW Twardoch i czas wilka, tylko tam gnata konsekrowano jadem
żmiji :-)