Prasa do oleju na użytek domowy

jan Janowski

Planuję kupić prasę do oleju na użytek domowy. Chcę wyciskać rzepak,
siemię lniane, konopie, ostropest, słonecznik, czarnuszka, itp.
Zainteresowałem się prasami: Alfa, Wartmann, Yoda (mają moc około 500w)
i na allegro znalazłem prasę (chińską?) YTK LTP218.
Obejrzałem wiele filmów, przeczytałem wiele opinii.
Wybór jest trudny. Jakie prasy do oleju używacie?
Chciałbym prosić Was o radę co wybrać,. Podzielcie się swoimi opiniami.