Szafy wnekowe

JJ

Witam

Jestem na etapie poszukiwania firmy lub rzemieslnika , ktory robi dobrze
i niedrogo szafy wnekowe. Co do firm to wydaje mi sie ze Indeco ma
niezle ceny, nie wiem jak z jakoscia. Macie jakies opinie na ten temat ?

pzdr
JJ

Paweł Muszyński

JJ napisał(a):

Myślę, że najwięcej zależy od konkretnego stolarza i od jakośc jego pracy...

--
Paweł Muszyński

HaNo

Użytkownik "Paweł Muszyński" <pmuch....@bolinko.wytnijto.org> napisał w
wiadomości news:e1036p$dfq$1...@nemesis.news.tpi.pl...
A ja dołożę cegiełkę a propos Indeco. Firma ta odmówiła nam wykonania obok
szafy z drzwiami przesuwnymi schowka zamykanego tradycyjnie, więc jak masz
jakąś bardziej skomplikowaną zabudowę to nie zrobią tego. Ale pewnie zależy
to też od wykonawców. Komandor wykonała zabudowę jak chcieliśmy i w sumie
wyszło to niewiele drożej. Najlepiej wykonać samemu projekt. To zaoszczędzi
ci sporo kasy.
A może napisz jeszcze skąd jesteś?
HaNo

JJ

HaNo napisał(a):

> A może napisz jeszcze skąd jesteś?
> HaNo

Jestem z Poznania, a zabudowe mam raczej prosta bez komplikacji.

JJ

JJ

to HaNo
HaNo napisał(a):

> A może napisz jeszcze skąd jesteś?
> HaNo

Jestem z Poznania. Co do zabudowy to nie mam zadnych komplikacji.

JJ

JJ

to HaNo
HaNo napisał(a):

> A może napisz jeszcze skąd jesteś?
> HaNo

JJ

to HaNo

JJ

Magdalaena

JJ napisał(a):

> Jestem na etapie poszukiwania firmy lub rzemieslnika , ktory robi dobrze
> i niedrogo szafy wnekowe.

Zastanów się jeszcze, czy na pewno chcesz szafę wnękową. Mnie się one
podobały i byłam zadowolona, ze w mieszkaniu, gdzie się wprowadziłam już
były.
Ale teraz ich nie cierpię. Szczególnie trójdzielnej w sypialni. Brr !
Nie da się nic sensownie wyjąc i przełożyć, skompletowanie stroju do
pracy z ciuchów z różnych części szafy, urasta do rozmiarów akrobacji.
Wystarczy, że między ścianę, a drzwi wejdzie jedwabna bluzka, a nie da
się otworzyć ostatniego segmentu.
Koszmar !
Magdalaena

SQLwysyn

Użytkownik "Magdalaena" <magda...@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> z ciuchów z różnych części szafy, urasta do rozmiarów akrobacji.
> Wystarczy, że między ścianę, a drzwi wejdzie jedwabna bluzka, a nie da się

Wzruszyła mnie twoja historia. Może koordynacja ruchowa zawodzi albo
planowanie przestrzenne?

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

Magdalaena

SQLwysyn napisał(a):
> Wzruszyła mnie twoja historia.
To miło.

> Może koordynacja ruchowa zawodzi albo planowanie przestrzenne?

Planowanie przestrzenne niestety nakazywałoby wywalenie tej szafy :-(
Ale faktycznie jest bardzo pojemna i nie wiem czy jeszcze sprzedają
takie "wnękowe - wstawiane" jak kiedyś.
Pewnie z czasem się przyzwyczaję, ale na razie jest strasznie niewygodnie.
Magdalaena

SQLwysyn

Użytkownik "Magdalaena" <magda...@wp.pl> napisał w wiadomości

Trzeba inaczej rozplanowac wykorzystanie wnetrza, a nie bedziesz musiala
rano ubierajac sie skakac pomiedzy trzema czesciami.

Piotr Zawadzki

JJ napisał:

Rzuć okiem w archiwum - kiedyś chwaliłem O.W. (http://www.o-w.pl/),
który nam wykonał fajną i niedrogą szafę wnękową - ale nie wiem, czy
mają jakiś oddział w Twoich okolicach...

PWZ

Patka

Użytkownik "Magdalaena" napisał w wiadomości

> [...]

> Nie da się nic sensownie wyjąc i przełożyć, skompletowanie stroju do
> pracy z ciuchów z różnych części szafy, urasta do rozmiarów akrobacji.

Swietnie to rozumiem :)

Kiedys wynajmowalam mieszkanie, gdzie wlasciciel wymyslil sobie szafe
4-drzwiowa - na calej dlugosci sciany. Gdy chcialam dostac sie do czeci
z szufladami, musialam odpowiednio poprzesuwac wszystkie drzwi.
Tyle, ze byl to ewidentny blad w koncepcji,
przy projektowaniu szafowego dziwolaga.

Wnetrza wlasnej szafy mam tak zaprojektwane, ze nic mi nie wadzi :)

> Macie jakies opinie na ten temat ?
> pzdr
> JJ

Wszystko zalezy od ekipy, ktora szafe montuje.
W ten sposob, ten sam producent moze dostac zupelnie
odmienne opinie o swoich wyrobach.
Pytaj wiec ludzi z twojego miejsca zamieszkania.

Aha, uwazaj na wyrownywanie pionu przy montowaniu
- inaczej drzwi same sie beda przesuwaly ;)