zmywarka z szybkim programem - bosch czy electrolux

na...@wp.pl

witam Grupowiczow,
musze kupic zmywarke, podstawowym kryterium jest dla mnie szybki
program do zmywania.
w necie znalazlam dwa modele, ktore mnie zainteresowaly:
ELECTROLUX ESI 63020 X za 1300pln
BOSCH SMI 53M05EU za 2150pln
czy Bosch jest tak dobry ze warto doplacic?
a moze macie jakis inny sprawdzony model (60cm, do zabudowy z panelem
zewnetrznym), ktory w 35 minut wymyje mi naczynia? bede wdzieczna za
info.
n.

robert

> a moze macie jakis inny sprawdzony model (60cm, do zabudowy z panelem
> zewnetrznym), ktory w 35 minut wymyje mi naczynia?

mój whirlpool na standartowym programie (50 stopni) myje w jakies pól
godziny, za to drugie pól to suszenie :-)
ale zawsze mozna wyjac naczynia pomijajac ten etap

robert
www.sabina.studioonline.pl

Chris

na...@wp.pl pisze:

> witam Grupowiczow,
> musze kupic zmywarke, podstawowym kryterium jest dla mnie szybki
> program do zmywania.
> w necie znalazlam dwa modele, ktore mnie zainteresowaly:

Mam AEG Elektoluxa i program 30min spisuje się dość dobrze.

doslaw

na...@wp.pl pisze:

jezeli to jest glowne kryterium, to bierz tansze

Jan Werbinski

Uzytkownik "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> napisal w wiadomosci

> [...]

Mam Boscha, ale tanszego. Ten program w tanszych niczym sie nie rózni.
Program krótki umyje szklanki i lekko zabrudzone naczynia. Niestety w tym
programie nie ma suszenia wiec wyjmujesz mokre, lub suszysz przy otwartych
drzwiach, to trwa tyle, co normalny program. Oszczednosc czasu pozorna, bo
wycierasz mokre, albo kapiesz wszedzie woda i wycierasz pózniej mopem. Pradu
i wody bierze okolo 20% mniej niz program eco. Uzylem tego programu ze dwa
razy.

Kup sobie wiecej szklanek i juz.

--
Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/

666

Niestety w Siemensie (czyli i Boschu) program szybki to porazka.
Cos ktos pisal o jakichs amerykanskich zmywarkach.
Tak generalnie to suszenie kondensacyjne nie dosc, ze jest kiepskie, to wymaga czasu, szukaj modelu z jakims turbo suszeniem z nadmuchem.

-----

doslaw

666 pisze:

> [...]
> Tak generalnie to suszenie kondensacyjne nie dosc, ze jest kiepskie, to wymaga czasu, szukaj modelu z jakims turbo suszeniem z nadmuchem.

pierdolenie
moj szybki program (36 minut) myje bardzo dobrze i czesto go uzywam, o
ile naczynia nie stoja wczesniej 2 dni w zmywarce
tak zaraz po obiedzie, to nie problem
chyba, ze przypalone gary mam, to na dluzszy wstawiam

tyle, ze to bosh za wiecej niz 2k pln

hephalump

doslaw pisze:

> [...]
> ile naczynia nie stoja wczesniej 2 dni w zmywarce
> tak zaraz po obiedzie, to nie problem
> chyba, ze przypalone gary mam, to na dluzszy wstawiam

Łapami w zewie też da się umyć naczynia po obiedzie w pół godziny.

> tyle, ze to bosh za wiecej niz 2k pln

Może jakbyś wydał >4k pln to by Ci zmywał te naczynia w 15 minut i
jeszcze sam je w szafce poustawiał. ;)

--
<<śmierć wegetarianom>>
to powiedział *hephalump*

666

A mój BSH za wiecej niz 3kzl i byly to jedne z najglupiej wydanych pieniedzy.
Nastepna kupie Beko za 990zl, obiecuje, skoro zmywa tak samo, to po co przeplacac :-)

-----

Qrczak

Uzytkownik "Jan Werbinski" <janwer_use...@janwer.com> napisal w
wiadomosci news:gjkpl4$gkc$1...@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
> albo kapiesz wszedzie woda i wycierasz pózniej mopem. Pradu i wody bierze
> okolo 20% mniej niz program eco. Uzylem tego programu ze dwa razy.

Whirlpool ADP 688 IX (np.
http://www.rtvagd.sklep.pl/whirlpool/adp_688_ix_8506.php5) ma program na 35
stopni wlasnie trwajacy 30 minut. Lacznie z suszeniem. Doskonale radzi sobie z
naczyniami i garami z obiadu (o ile nie przypalone), wiec glównie tego programu
uzywam.
To akurat zmywarka 45, ale Whirlpool 60 tez produkuje (z podobnymi zreszta
programami) :-)

Qra

lukas

Dnia 02-01-2009 o 15:39:31 Qrczak <qr...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> glównie tego programu uzywam.
> To akurat zmywarka 45, ale Whirlpool 60 tez produkuje (z podobnymi

potwierdzam whirlpool ma tai fajny, krotki program. Kupiłem zmywarke w
ikea i jest tam też szybki program z suszeniem całość zajmuje jakies 40
minut. Bardzo zadko uzywam innych programow, ale zmywarka uruchamiana
(zapelniana) jest przynajmniej dwa razy dziennie

lukas
gg:4407885;icq:248888549;jabber:lukas[at]jabber.icp.pl;tlen:lukasew
http://pl.lostpedia.com Zwijasz? - http://www.zwijaj.pl

BbT

na...@wp.pl pisze:

Ja mam elektroluxa. Program szybki trwa pol godziny i jest przeze mnie
najczesciej uzywany. Domywa niezle, trzeba tylko na chwile zostawic
uchylone drzwi po praniu, zeby doschlo. Generalnie polecam.

BbT

Bajbus13

> Ja mam elektroluxa. Program szybki trwa pol godziny i jest przeze mnie
> najczesciej uzywany. Domywa niezle, trzeba tylko na chwile zostawic
> uchylone drzwi po praniu, zeby doschlo. Generalnie polecam.

Podobnie - z tej samej rodzinki (tylko ze zintegrowanym panelem) - AEG
86010Vi
Tez byl to dla mnie jeden z glownych wyznacznikow- 30 min. jest ok.
Dalem prawie 2200 (wiec zblizona cena do Boscha)

Malgorzata Bouzidi

jaki model ?

Zenek Kapelinder

Gdzie ci się tak spieszy? Jaka to roznica czy w nocy myje poł godziny czy godzinę. Zmywarki trzeba mieć dwie. Z jednej wyjmujesz czyste i po ubrudzenia wkładasz do drugiej. Muszę pisać co zrobić jak się jedna opróżni z czystych a druga zapełni brudnymi?