Che che, zaczyna sie "jazda"...;)

Jedi

Czesc:)

Che, che, zaczyna sie przedstawienie - przygotujcie popcorn i
wyciagnijcie napoje z lodowek - srodki masowego przekazu zaczynaja
powoli namierzac anime na RTL7... ;)))))))))), klasyka - to bylo do
przewidzenia. :))) Podobno jakas osobka z warszawskiego "Zycia" zamierza
skrobnac cos na temat "brutalnych japonskich kreskowek z RTL7" - miejcie
oczy szeroko otwarte. Gdy sie dowiem czego wiecej, dam znac. :))))) Ech!
Znowu bedzie ubaw, jak ja to lubie! :))))):DDDDD!!!

Pozdrawiam:)))

Jedi:)))

Jeremy

On Mon, 18 Oct 1999 13:06:24 GMT, Jedi <je...@silvershark.com.pl>
wrote:

To bylo do przewidzenia.
Ja juz kupuje popcorn, piwko i prenumeruje wszystkie wazniejsze gazety
z Filmem na czele. Bedzie wesolo, oj juz to widze ^__________^

pozdrowienia

TomMik

Użytkownik Jedi <je...@silvershark.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:380B1A83...@silvershark.com.pl...

> [...]
> oczy szeroko otwarte. Gdy sie dowiem czego wiecej, dam znac. :))))) Ech!
> Znowu bedzie ubaw, jak ja to lubie! :))))):DDDDD!!!

To jest z TVMANII (http://www.tvmania.pl/ekran.htm):
Kontrowersyjny RTL7 /11.10 /RStrzal
Polskojęzyczna telewizja RTL7 na początku października wraz z nową ramówką zaproponowała widzom kilka programów, które mogą być
przez niektórych uznane za kontrowersyjne. W popołudniowym paśmie "odjazdowe kreskówki" polskie dzieci mogą obejrzeć animowany
serial "Dragon Ball", którego emisji zakazał na Węgrzech tamtejszy odpowiednik Krajowej Rady
Radiofonii i Telewizji. Widzom dorosłym ta stacja mająca do tej pory charakter familijno-młodzieżowy, proponuje natomiast przez 6
dni w tygodniu piętnastominutowy magazyn Sexplozja, a co wtorek film z serii Emmanuelle - wszystko po 23

Możemy się pocieszać, że jesteśmy lepsi chociaż od Węgrów.

TomMik tom...@poczta.onet.pl
ICQ UIN: 49587938 PGP +
"Łapiąc się za głowę, niektórzy czują pustkę." - Nieznany
"Widzę, lecz milczę." - Elżbieta I

Jedi

> Możemy się pocieszać, że jesteśmy lepsi chociaż od Węgrów.
> Pozdrawiam

A tego to jeszcze nie wiadomo, oni wytrzymali dwa lata, zanim to zdjeli, a ile my wytrzymamy...??? ;)

Jedi:)

Jedi

A propos "jazdy", to tematem mangi zainteresowali sie rowniez tworcy popularnego programu mlodziezowego -
Rower Blazeja. Miejcie szeroko oczy otwarte w tym i przyszlym tygodniu... gdy bede wiedzial cos wiecej,
dam znac...

Jedi:)

Barret

Jedi napisał:

> [...]
> Ech!
> Znowu bedzie ubaw, jak ja to lubie! :))))):DDDDD!!!

Ha, ha, ha! Rzeczywiscie bedzie ubaw, szczegolnie jak sie Rtl wycofa -_-'

Ale fakt, ze ciekawi mnie, co te balwanki z gazet tym razem wymysla.

> Pozdrawiam:)))
> Jedi:)))

Barret.

Ps. Czy moje linkowe wypocinki dotarly? Bo nie wiem, czy zdarzylo
dojsc przed "urlopem" polboxu.

BRIAREOS

Jedi napisał(a) w wiadomości: <380B1A83...@silvershark.com.pl>...

> [...]
>
>Jedi:)))
>
>Po obejzeniu dzisiejszego odcinka SS,uff krew sikala dosc czesto np odplyw
zakazonej krwi musial jej miec z 10 litrow.(podobno czlowiek ma tylko 5)Co
prawda nas moze to nie razilo w oczy bo jak przypuszczam na wiekszosc
ludzi z grupy ten widok nie wplynie wywolujac jakiegos zachowania
"nienormalnego",ale dzieci ktore w tym czsie przesiaduja przed tv i nie maja
pojecia ze to FILM troche z przymrozeniem oka ale film,moga zaczac rzucac
kostkami lodu itp.A takich dzieci jest wiecej niz "nas"i jak przypuszczam
juz nie dlugo zdejma to SS .
Zawsze sie znajdzie ktos komu cos nie pasuje,Wielka Demoralizacja
Najmlodszych.
Jak ktos chce psa udezyc to zawsze kija znajdzie.
PZDR
BRI

Jeremy

On Tue, 19 Oct 1999 21:08:15 GMT, "BRIAREOS" <br...@polbox.com> wrote:

> [...]
>Najmlodszych.
>Jak ktos chce psa udezyc to zawsze kija znajdzie.

Jak znam tych mlotkow od cudownych artykulow to pewnie sie nawet do
tytulu przyczepia bo skrot od "Saint Seyia" sie tak dziwnie kojarzy.
Chociaz moze nie skojarza, bo po polsku jest inaczej...

pozdrowienia

-=Jeremy=-
proud member of X-Klub
www.x-klub.powernet.pl
The Truth is Riht Here

Robert Korzeniewski

Jedi wrote:

> [...]
> oczy szeroko otwarte. Gdy sie dowiem czego wiecej, dam znac. :))))) Ech!
> Znowu bedzie ubaw, jak ja to lubie! :))))):DDDDD!!!

To jak tylkocos takiego sie ukaze to proponuje zasypac ich telefonami z
pretensjami, listami z pogrozkami... itd...
trzeba walczyc o swoje!!!

a moze zrobic to za wczasu?...
R o b e r t K o r z e n i e w s k i
/\/\r.R()()T
-------------------------------------
kor...@hydra.mimuw.edu.pl
mrr...@union.org.pl
-------------------------------------

Raul

Nihao !

>dni w tygodniu piętnastominutowy magazyn Sexplozja, a co wtorek film z
serii Emmanuelle - wszystko po 23

>Możemy się pocieszać, że jesteśmy lepsi chociaż od Węgrów.

I w jakim doborowym towarzystwie :)

Pozdrawiam,
Raul

Lazy Person

On Mon, 18 Oct 1999 13:06:24 GMT, Jedi wrote:

> Czesc:)
>
> Che, che, zaczyna sie przedstawienie - przygotujcie popcorn i

Chyba zatrute strzalki? I oczekiwac przebudzenia bandy sklonowanych
t.p.,
ktorzy zaczna pisac artykuly do gazet, wystepowac w wywiadach itd....
;>

Pozdrawiam
Kompan.
--
pko...@priv.onet.pl/yahoo.com

TV Truth: Whenever there's a thunderstorm, someone will be murdered.

Hej!

A IMO najbardziej brutalna i... idiotyczna kreskowka, jaka puszczaja to ten
Dzieciol. :P Ile tu dopiero przemocy, ale oczywiscie nikt sie nie czepia bo
to amerykanskie wypociny. :PPPPPPPPPPPPPPP Ja bym tego swoim dzieciom nie
dal ogladac!!! ^_________-

Dlugo bedzie RTL7 katowal nas tym badziewiem? :( Mogli by cosik bardziej
sensownego puscic, chocby Dextera. ^__- Popularnosci sobie tym nie
przysporza. :P

Si ja sun ^^

GotaQ ^_^

Użytkownik || )uszeK <Paul_Zi...@bigfoot.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7ul7p3$lp6$2...@korweta.task.gda.pl...

> [...]
bo
> to amerykanskie wypociny. :PPPPPPPPPPPPPPP Ja bym tego swoim dzieciom nie
Swoja droga to tak jak w temacie,jezeli nie mozemy
przekonac ludu ze manga nie jest zla to moze przestaniemy grac
fer i zaczniemy rozprowadzac pogloski ze to amerykanskie kreskowki sa
brutalne ( co jest zgodne z prawda ) jest duza szansa ze sie uda przeciez
lamerykanszczyzny jest
u nas wiecej niz mangi dlaczegooby nie obrocic przyslowiowego kota ogonem
i zaczac robic rozglos wokol batmana w takiej sytuacji moze manga zejdzie
na dalszy plan i znudzi sie wypisywanie tych modnych glupot przez
miernych dzienikarzy ktorzy jedyny sposob na zaciekawienie swoimi
artykulami zapatruja w plotkach o sexie,sekcie i przemocy

> Si ja sun ^^

ps jezeli jest na tej grupie jakis dziennikarz ktory pisuje takie brednie na
temat
mangi a poczol sie obrarzony to fajnie bo taki byl zamiar tego postu ;PPPP

By
wnerwiony
GotaQ ;.//

Junta

Użytkownik || )uszeK <Paul_Zi...@bigfoot.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7ul7p3$lp6$2...@korweta.task.gda.pl...

> Hej!

Witam ^_^

> [...]
>

> Dlugo bedzie RTL7 katowal nas tym badziewiem? :( Mogli by cosik bardziej
> sensownego puscic, chocby Dextera. ^__- Popularnosci sobie tym nie

O ile mi wiadomo Woody Woodpecker ma wieksza ogladalnosc od anime -_-'
wiec mysle ze jezeli mieliby juz cos wywalic to wiadomo co by polecialo.....

A z opinia sie zgadzam.... dzieciol sux ^__^

Junta
43693426 - moj IQ
http://anime.rubikon.pl/ - rulezuje
http://fast.to/goku - jak wyzej ^____^

GotaQ ^_^ napisał(a) w wiadomości: <7uniai$5dc$1...@sunsite.icm.edu.pl>...
Hi!

> [...]
>fer i zaczniemy rozprowadzac pogloski ze to amerykanskie kreskowki sa
>brutalne ( co jest zgodne z prawda ) jest duza szansa ze sie uda przeciez

Zauzmy ze sie uda... Co dalej? Myslisz, ze na tym sie skonczy? Wrecz
przeciwnie. Dziennikarze poczuja "sile" i pojda za ciosem. Beda sie starali
zniszczyc mange, a bedzie o tyle latwiej, ze nie bedzie juz wymowki "ale
amerykanskie kreskowki sa bardziej brutalne". To tylko bardziej wszystko
skomplikuje.
IMO powinnismy walczyc o rownouprawnienie, co wciaz robimy. Efekty sa...
male ale postepujemy do przodu. Nie powinnismy zmieniac taktyki, na taka
ktora latwo moze obrocic sie przeciw nam. "No USA, no Japan!" :P Do tego
moze dojsc.

>lamerykanszczyzny jest
>u nas wiecej niz mangi dlaczegooby nie obrocic przyslowiowego kota ogonem
>i zaczac robic rozglos wokol batmana w takiej sytuacji moze manga zejdzie

Bo nie bedziemy mieli do czego przyrownywac anime. A tak wystarczy postawic,
dajmy na to Krola Lwa i Nausica obok siebie i prosze wskazac, ktory film
lepiej porusza problemy ekologiczne. :)
Wyobrazcie sobie - Matrix i GITS jednego dnia w kinie. Kolejnego Miyazaki Vs
Disney... Ta wojne bysmy wygrali. ^_____^

>na dalszy plan i znudzi sie wypisywanie tych modnych glupot przez
>miernych dzienikarzy ktorzy jedyny sposob na zaciekawienie swoimi
>artykulami zapatruja w plotkach o sexie,sekcie i przemocy

Ale wtedy nasze hobby nie bylo by takie ciekawe. ;> (j/k of cors)
Nio ale to tyz ma swoje dobre strony. Oni pisza bzdury, my wystawiamy kogos
kto wszystko wyprostowuje i wciaz mowi sie o mandze. W ten sposob mozemy
zyskac wielu sprzymierzencow... wrogow tez, ale Ci zawsze beda istniec.

> [...]
>temat
>mangi a poczol sie obrarzony to fajnie bo taki byl zamiar tego postu ;PPPP

Jesli pisuje i wciaz siedzi na tej grupie... my sie juz z panem pozegnamy.
:P

>By
>wnerwiony

No nie przesadzajmy. ;)

Domeru

GotaQ ^_^ wrote:

> [...]
> miernych dzienikarzy ktorzy jedyny sposob na zaciekawienie swoimi
> artykulami zapatruja w plotkach o sexie,sekcie i przemocy

Ale wiekszosc ludzi nie odroznia lamerykanskich kreskowek od innych (co
najwyzej gdzies, kiedys slyszeli, ze chinskie sa najbardziej brutalne).
Moze dojsc do tego, ze wrzuci sie wszystko do jednego wora i wyjdzie na
to, ze wszystko co rysunkowe jest fuj. Z drugiej strony moze lepiej zeby
bylo tak, niz tak jak teraz, bo nic mnie tak nie denerwuje jak sluchanie
wywodow jakiegos Oswieconego na temat wartosci edukacyjnych Kaczora
Donalda i jednoczesnie krytykowania przepelnionej sexem i przemoca
Czarodziejki z Ksiezyca.
Swoja droga cos mi sie przypomnialo. Byl kiedys taki program, w ktorym
mowili jak i po co powstawaly postacie z lamerykanskich kreskowek. AFAIR
taki na przyklad Krolik Bugs (i nie tylko on) powstal w czasie wojny
jako film propagandowy majacy na celu osmieszenie japonskiej kultury i
tradycji (zeby narod amerykanski popieral naloty na japonskie miasta).
Mozna by to teraz wyciagnac i uzyc jako argumentu.

> [...]
> temat
> mangi a poczol sie obrarzony to fajnie bo taki byl zamiar tego postu ;PPPP

Domeru

Junta napisał(a) w wiadomości: <7upfua$k8i$1...@sunsite.icm.edu.pl>...
>Witam ^_^

Ja tez witam! :)

>O ile mi wiadomo Woody Woodpecker ma wieksza ogladalnosc od anime -_-'

Why? :( Przeciez to jest... IMO chore. :P

>wiec mysle ze jezeli mieliby juz cos wywalic to wiadomo co by
polecialo.....

Nieee! Niech zostawia se tego dzieciola, jakos przezyje. :P Niech tylko nie
ruszaja anime. Swoja droga byloby milo, gdyby rano jakies powtorki lecialy.
Nigdy nie wiadomo co sie zdazy. :(

>A z opinia sie zgadzam.... dzieciol sux ^__^

Tia. ^^ Widziales ten odcinek z pingwinem i psem alkoholikiem? ;D Takie
rzeczy pokazywac biednym, niewinnym dzieciom? ;D Ilez w tym przemocy. ;DD

>Junta
>43693426 - moj IQ

To i tak mam wyzsze. ;))))

Barret

GotaQ napisał>

> ten
> bo

Tak, mi sie mozg gotuje jak widze tego dzieciola, imho to jest obrzydliwe.

> [...]
> miernych dzienikarzy ktorzy jedyny sposob na zaciekawienie swoimi
> artykulami zapatruja w plotkach o sexie,sekcie i przemocy

Od batmana to sie odczep ^_^'
A co do przemocy w amerykanskich
"kreskowkach" to wystarczy obejrzec chocby Toma i Jerrego, kazdy
odcinek polega na tym samym - obic drugiego po lbie. W anime
jak sie nawalaja i zabijaja to przynajmniej wiadomo dlaczego i po co
(przewaznie ^_^')

Ale moze nie zaczynajmy wojny, ktorej jeszcze nie ma... Na razie
jeszcze nigdzie nic zlego nie napisali o Rtl7.
A jesli zaatakujemy
pierwsi to moze sie to odwrocic przeciwko nam.

gen. Barret ;)

Junta

Użytkownik || )uszeK <Paul_Zi...@bigfoot.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7uskad$inn$1...@korweta.task.gda.pl...

------||------- ^_____^

> Why? :( Przeciez to jest... IMO chore. :P

IMO tu.... bat mr. Dorozinski from RTL7 sed:
(version for
wiecznieniezadowolonychkrytykowwszystkiegoajuzszczegolnieortografii:
IMO too.... but Mr. Dorozinski from RTL7 said:)
"Na razie (wedlug badan!) Woody Woodpeckera oglada wiecej ludzi niz
anime. Moze po trosze dlatego, ze Woody to tak "kultowa" kreskowka jak Bugs
Bunny - przynajmniej za Oceanem..."

> Nieee! Niech zostawia se tego dzieciola, jakos przezyje. :P Niech tylko
nie
> ruszaja anime. Swoja droga byloby milo, gdyby rano jakies powtorki
lecialy.

Poprosimy, zobaczymy....

> Nigdy nie wiadomo co sie zdazy. :(

Naszczescie ^___^, co to by bylo za zycie....

> Tia. ^^ Widziales ten odcinek z pingwinem i psem alkoholikiem? ;D Takie
> rzeczy pokazywac biednym, niewinnym dzieciom? ;D Ilez w tym przemocy. ;DD

Wstyd sie przyznac ale ogladalem ten odcinek bo pies kiedy sie wstawil
zaczal przypominac mojego ojca ^____^

> To i tak mam wyzsze. ;))))

Nie badz taki pewny!!! Moje sie czyta od prawej do lewej ^_-

Junta

Lazy Person

On Sun, 24 Oct 1999 23:27:14 +0200, "Junta" wrote:

(...)
> [...]

> Moze po trosze dlatego, ze Woody to tak "kultowa" kreskowka jak
> Bugs Bunny - przynajmniej za Oceanem..."

Aaaa.... tzn. taka fura ludzi za oceanem oglada RTL7, ze az na sondaze
wplywa? ;>>>>>>

Pozdrawiam
Kompan.
--
pko...@priv.onet.pl/yahoo.com

Useless Invention: Ejector seats for helicopters.

Veilen

GotaQ ^_^ napisał(a) w wiadomości:
> [...]
[...]

> [...]
>miernych dzienikarzy ktorzy jedyny sposob na zaciekawienie swoimi
>artykulami zapatruja w plotkach o sexie,sekcie i przemocy
No nie... To bylaby totalna glupota... IMHO oczywiscie.
Przeciez jesli kreskowka jest brutalna, to nie jest przeznaczona dla
malych dzieci... To, ze w Polsce pozwala sie ogaldac malym dzieciom
kreskowki dla mlodziezy, jest oznaka glupoty Polakow, a nie
Amerykanow.
Tak samo jest z anime. Jest anime dla dzieci, mile, lagodne i
kolorowe, sa tez amerykanskie kreskowki dla dzieci. Wiekszosc tego co
znajduje sie w Polskiej telewizji jest niestety przeznaczone dla nieco
starszej widowni, tylko jakos nikt nie kwapi sie aby poinformowac o
tym spoleczenstwo, a tym bardziej rodzicow. Jesli chodzi o polska
kulture, to kreskowka w ktorej ogladamy ucinanie glowy poprzez pieknie
zadany cios scyzorykiem, nadal jest animacja dla dzieci z duza dawka
okrucienstwa. Pojawiaja sie opinie o barbazynstwie, zlym wychowywaniu
dzieci itp. Jakos nikt nie powie: 'Moze to nie jest dla dzieci?'.
Musimy pogodzic sie z tym, ze anime jest kreskowka tak samo jak
amerykanskie produkcje. Oczywiscie o niebo lepsze, ale jednak ulepione
z tej samej gliny. Jesli nauczymy nasze spoleczenstwo rozpoznawac
animacje przeznaczone dla dzieci, ktore sa niegrozne dla ich psychiki,
wsrod produkcji dla mlodziezy oraz doroslych, to zmieni sie opinia o
anime. Na razie wszystkie animacje sa wrzucane do jednego wora
'dzieciecych kreskowek'. Dlatego widzimy krwawa kreskowke dla 15,
17-latkow oraz mile misie dla 6-latkow w jednym bloku animacji.
Co do rozpowiadania o brutalnosci amerykanskich kreskowek. Kolega
GotaQ wypowiedzial sie o amerykanskich kreskowkach jak typowy
niez(zdez)orientowany Polak: 'Sama przemoc... i to oferowana
dzieciom...' Nie tedy droga. Jesli amerykanskie produkcje animatorow
zostana bez wyjatku okrzykniete brutalnymi, to co bedzie sie mowic o
anime? Wole nie myslec...

Uff... :)

Pozdrawiam,
< + ><=[ Veilen ][ Robert Mordec ]=>< + >
< - >=>[ vei...@poczta.onet.pl ]<=< - >
"Sa rzeczy gorsze od samotnosci."
William Gibson "Wypalic Chrom"

Junta napisał(a) w wiadomości: <7v0pb5$br$1...@sunsite.icm.edu.pl>...

> ------||------- ^_____^

Cwaniaczek, co? ^__-

>IMO tu.... bat mr. Dorozinski from RTL7 sed:
>(version for
>wiecznieniezadowolonychkrytykowwszystkiegoajuzszczegolnieortografii:

To nie ja. ;)

>IMO too.... but Mr. Dorozinski from RTL7 said:)
>"Na razie (wedlug badan!) Woody Woodpeckera oglada wiecej ludzi niz

Jakich badan? Jak oni to licza? Jakas ankieta, czy cus? ?.?

>anime. Moze po trosze dlatego, ze Woody to tak "kultowa" kreskowka jak Bugs

Kultowa? _-_

>Bunny - przynajmniej za Oceanem..."

Bo tam wszystko ca am. jest kultowe i u nas tez zaczyna. :P

>Poprosimy, zobaczymy....

Yeee... Prooooosimy! ^___^

>Naszczescie ^___^, co to by bylo za zycie....

Mniej ciekawe? ;)

>Wstyd sie przyznac ale ogladalem ten odcinek bo pies kiedy sie wstawil

Co chwila pokazywali jego kregoslup. ;) To niby nie jest brutalne? ;)

>zaczal przypominac mojego ojca ^____^

Przykro mi...

>Nie badz taki pewny!!! Moje sie czyta od prawej do lewej ^_-

To nie fair! ;P

Junta

Użytkownik || )uszeK <Paul_Zi...@bigfoot.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7v57qe$ol8$6...@korweta.task.gda.pl...

> Cwaniaczek, co? ^__-

hai ^_^

> To nie ja. ;)

Naszczescie...

> Jakich badan? Jak oni to licza? Jakas ankieta, czy cus? ?.?

hehe.. tez tak myslalem.... ale jest troche innaczej
firma prowadzaca badania ogladalnosci ma zainstalowane w 1000 polskich
domach takie urzadzenia rejstrujace sygnaly z pilota telewizyjnego... wiec
wszystko robi maszyna....

Bugs
> Kultowa? _-_

Kto by pomyslal, nie? ^___^

> Bo tam wszystko ca am. jest kultowe i u nas tez zaczyna. :P

Mysle ze u "nas" juz przestaje..

> Yeee... Prooooosimy! ^___^

nie mnie -_-'

> Mniej ciekawe? ;)

A moze i by sie nawet nudno zrobilo!!! ^__^

;DD
> Co chwila pokazywali jego kregoslup. ;) To niby nie jest brutalne? ;)

Na tym wlasnie polega wyzszosc anime. W anime sex rekompensuje violence a w
amerykanowkach jest tylko to drugie ^___^

> Przykro mi...

Niewiem czy zauwazyles ale nie dlatego to pisalem zeby ci bylo przykro
^____^

> To nie fair! ;P

Czemu? ^_^

Junta

Junta napisał(a) w wiadomości: <7v7qli$qjf$1...@sunsite.icm.edu.pl>...
Nihao!

>hai ^_^

Wiseguy! ;)))

>Naszczescie...

Heh... czy ja wiem? ^^' Ortografia to niezly orzech do zgryzienia. ;)

>hehe.. tez tak myslalem.... ale jest troche innaczej
>firma prowadzaca badania ogladalnosci ma zainstalowane w 1000 polskich

Jaka firma? O.O To cos takiego istnieje?

>domach takie urzadzenia rejstrujace sygnaly z pilota telewizyjnego... wiec
>wszystko robi maszyna....

To znaczy, jak oni to instaluja? Za zgoda mieszkancow of cors?
Ja uwazam, iz ankieta to z kazdej strony lepszy pomysl. Po pierwsze, napewno
tansza niz ten dziwny sprzet i wiecej ludzi moze glosowac. Po drogie
(trzecie? ;)) nie musisz sie martwic, ze ktos Ci patrzy na pilota. ;)

>Kto by pomyslal, nie? ^___^

Ja nie. :P Pelno tam pomyslow pokradzionych z innych kreskowek. :P

>Mysle ze u "nas" juz przestaje..

Hmm... myslisz, ze teraz przezucimy sie na samouwielbienie wlasnych
produkcji? ;)
BTW wlasnie napisalem recenzje Pana Tadka... sorki, ale chiba film im nie
wyszedl. ;)

To Ty nie wiesz, ze Oni czytaja grupe? ^_______^

>A moze i by sie nawet nudno zrobilo!!! ^__^

Eee tam... zawsze mozesz znalezc sobie innego Matrixa. ;)

>Na tym wlasnie polega wyzszosc anime. W anime sex rekompensuje violence a w
>amerykanowkach jest tylko to drugie ^___^

Ty naprawde jestes po naszej stronie? O.o'
Ja w kazdym razie sie z toba nie zgadzam. Anime jest o wiele glebsze, niz
wedlug twego schematu. Chiba te zbyt duzo hentajow, zrobilo swoje. ;)

>Niewiem czy zauwazyles ale nie dlatego to pisalem zeby ci bylo przykro
>^____^

Coz. Po prostu zle mi sie skojarzylo... ^^'

>Czemu? ^_^

Wymyslasz zasady na poczekaniu! Tak nie mozna! ;P

Junta

Użytkownik || )uszeK <Paul_Zi...@bigfoot.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7vae2q$rin$1...@korweta.task.gda.pl...

> Wiseguy! ;)))

Co to wiseguj?

> Heh... czy ja wiem? ^^' Ortografia to niezly orzech do zgryzienia. ;)

Jest totalnie glupia bo calkowicie niepotrzebna.

> Jaka firma? O.O To cos takiego istnieje?

Firmy: AGB i OBOP.....

wiec
> To znaczy, jak oni to instaluja? Za zgoda mieszkancow of cors?

Chyba tak.... nobo jak?

> [...]
> tansza niz ten dziwny sprzet i wiecej ludzi moze glosowac. Po drogie
> (trzecie? ;)) nie musisz sie martwic, ze ktos Ci patrzy na pilota. ;)

Nie taki lepszy bo w ankiecie powiesz ze ogladales to co chcalbys ogladac a
taki sprzet jest obiektywny.....
A czy gdyby to co ogladasz mialo wplywac na program to nie zgodzil bys sie
na instalacje takiego czegos?

> Ja nie. :P Pelno tam pomyslow pokradzionych z innych kreskowek. :P

To sie wydaje takie stare ze byc moze to inne kreskowki z tego kradly....

> Hmm... myslisz, ze teraz przezucimy sie na samouwielbienie wlasnych
> produkcji? ;)

Nieee!!!!!
Teraz wszystko co JAPONSKIE zaczyna byc kultowe ^____^

> BTW wlasnie napisalem recenzje Pana Tadka... sorki, ale chiba film im nie
> wyszedl. ;)

Bleeee.... historia... nienawidze....

> To Ty nie wiesz, ze Oni czytaja grupe? ^_______^

Moze i czytaja tylko nie nasza ^_-

> Eee tam... zawsze mozesz znalezc sobie innego Matrixa. ;)

Nie mow do mnie po angielsku.... ^_-

> Ty naprawde jestes po naszej stronie? O.o'
> Ja w kazdym razie sie z toba nie zgadzam. Anime jest o wiele glebsze, niz
> wedlug twego schematu. Chiba te zbyt duzo hentajow, zrobilo swoje. ;)

Ech..... ogladalem Mononoke Hime wiec chyba nie musze mowic ze znam
"glebsze" wartosci anime...
Tylko jakos postawa manga=sex&violence wcale mi nie przeszkadza....
Bo niemam nic ani do "sex" ani do "voilence" o ile sie tego nie laczy w
jedna czynnosc.....
I to co laicy mysla o mandze/anime tez nie gra dla mnie wiekszej roli...
moze dlatego ze uwazam sie, przynajmniej czesciowo, za sataniste i wiekszosc
ludzi traktuje mnie przez to albo jak czlowieka zlego albo jak pozera... a
to zgodne z prawda niejest....
A tam u gory chodzilo mi o to ze nawet ograniczajac anime do s&v dalej
pozostaje lepsze od amerykanowek...

> Coz. Po prostu zle mi sie skojarzylo... ^^'

Wybaczam ^___^

> Wymyslasz zasady na poczekaniu! Tak nie mozna! ;P

Ja moge - takie sa zasady ^___^

--
Junta
(43693426 - moj IQ)
http://anime.rubikon.pl/ rulezuje

Junta napisał(a) w wiadomości: <7vccv2$ldn$1...@sunsite.icm.edu.pl>...

Hej! :)

>Co to wiseguj?

To taki guy co jest bardzo wise. ;)

>Jest totalnie glupia bo calkowicie niepotrzebna.

Nie prawda, bo obcokrajowcy mieliby za dobrze. :) Teraz przynajmniej mozemy
sie zemscic za lata ponizej! Buahahah... eee... to nie ta bajka. ;)

>Firmy: AGB i OBOP.....

Pewnie sporo kasy zbijaja. Troszke dziwne, ze zauzmy taki Polsat sam sie tym
nie zajmie. Chiba byloby go stac, ne?

>Chyba tak.... nobo jak?

No wlasnie... ;)

;)
>Nie taki lepszy bo w ankiecie powiesz ze ogladales to co chcalbys ogladac a

No o to mi chodzi. :) Ja bym tak wolal. :)

>taki sprzet jest obiektywny.....
>A czy gdyby to co ogladasz mialo wplywac na program to nie zgodzil bys sie
>na instalacje takiego czegos?

Tu bym sie mocno zastanowil. ;) Widzisz ja ostatnio zadko kiedy ogladam TV. Z
reguly to siadam sobie przed kompem, a telewizor gra. ;)

>To sie wydaje takie stare ze byc moze to inne kreskowki z tego kradly....

Hmm... to nie wykluczone. W sumie to mozesz miec racje. ;)

>Nieee!!!!!

Zdecydowana odpowiedz. ;)

>Teraz wszystko co JAPONSKIE zaczyna byc kultowe ^____^

Niestety wciaz tylko w waskich gronach. :(

>Bleeee.... historia... nienawidze....

Historia? O.o
Moze masz na mysli historie literatury na przykladzie epopeji Mickiewicza? ;)

>Moze i czytaja tylko nie nasza ^_-

A zebys sie nie zdziwil. ^__^

>Nie mow do mnie po angielsku.... ^_-

Hmm... mam Ci przetlumaczyc? ;)

>Ech..... ogladalem Mononoke Hime wiec chyba nie musze mowic ze znam
>"glebsze" wartosci anime...

Nio i widzisz? To nie pasuje do tego schematu manga=s&v.

>Tylko jakos postawa manga=sex&violence wcale mi nie przeszkadza....

A mi tak. Jako fanom bardzo nam szkodzi.

>Bo niemam nic ani do "sex" ani do "voilence" o ile sie tego nie laczy w

A ja mam jesli _cale_ pojecie manga sie z nimi laczy. :P

>jedna czynnosc.....
>I to co laicy mysla o mandze/anime tez nie gra dla mnie wiekszej roli...

A to ze, za przeproszeniem "obrabiaja nam tylek", tez Ci nie przeszkadza?

>moze dlatego ze uwazam sie, przynajmniej czesciowo, za sataniste i wiekszosc

Nie skomentuje... :P

>ludzi traktuje mnie przez to albo jak czlowieka zlego albo jak pozera... a

Coz. Maja racje. W koncu szatan z zalozenia ma byc zly, tak tez jego nedzne
slugusy. :P

>to zgodne z prawda niejest....
>A tam u gory chodzilo mi o to ze nawet ograniczajac anime do s&v dalej
>pozostaje lepsze od amerykanowek...

To prawda, ale nie zmienia to faktu, iz mandze dzieki opini "s&v" wciaz sie
obrywa. Niestety to wcale nie pomaga raczkujacemu rynkowi a&m.

>Ja moge - takie sa zasady ^___^

Mistrz Gry sie znalazl. ;)

>Junta

Witold Grabowski

Ja wiem tylko tyle że interesowali się tym tematem od dawna... Parę razy
mieli już mnie wciągnąć do programu na ten temat, nestety zawsze się
wcześniej coś sypało... Choć może to i lepiej...

\X/ ! -|- 3 |<
--
Miyu no. I of p.r.a. | Proud Member of SWAT & Woosh Club
p.r.a official page: http://www.kki.net.pl/animefaq

Junta

Użytkownik || )uszeK <Paul_Zi...@bigfoot.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7vd3ll$drg$1...@korweta.task.gda.pl...

> Hej! :)

Jeh! ^_^

> Nie prawda, bo obcokrajowcy mieliby za dobrze. :) Teraz przynajmniej
mozemy
> sie zemscic za lata ponizej! Buahahah... eee... to nie ta bajka. ;)

Trudno nie uwazac anime za siedlisko seksu skoro pierwszy lepszy fan pisze
co mu lata ponizej ^___-

> Pewnie sporo kasy zbijaja. Troszke dziwne, ze zauzmy taki Polsat sam sie
tym
> nie zajmie. Chiba byloby go stac, ne?

Ja

> ;)
> No o to mi chodzi. :) Ja bym tak wolal. :)

Ja tez ^____^
i chyba kazdy na tej grupie....

> Tu bym sie mocno zastanowil. ;) Widzisz ja ostatnio zadko kiedy ogladam
TV. Z
> reguly to siadam sobie przed kompem, a telewizor gra. ;)

Ja mam 2 w jednym ale jak by mi chcieli cosik takiego zainstalowac to bym
sobie telewizor kupil i przelaczal tylko z jednego anime na drugie.....

> Hmm... to nie wykluczone. W sumie to mozesz miec racje. ;)

To fajnie, lubie miec racje ^___^

> Niestety wciaz tylko w waskich gronach. :(

Waskich ale zato jakich!!!

> Historia? O.o
> Moze masz na mysli historie literatury na przykladzie epopeji Mickiewicza?
;)

Moze tak, ale niewiem co to znaczy ^___-. A tak wogole to historia nazywam
wszystko co dotyczy przeszlosci...

> A zebys sie nie zdziwil. ^__^

Chcialbym.....

> Hmm... mam Ci przetlumaczyc? ;)

Sproboj ^__^

> Nio i widzisz? To nie pasuje do tego schematu manga=s&v.

Nie pasuje... chociaz ta wilczyca.... taka naga byla..... i wogole.....
^____-

> A mi tak. Jako fanom bardzo nam szkodzi.

Mi szkodzi tylko posrednio - poprzez szkodzenie rozwojowi tego rynku. Ale
nie przeszkadza mi ze ktos uwaza mnie za pedofilnego sadyste ^___^

> A ja mam jesli _cale_ pojecie manga sie z nimi laczy. :P

Jakis uraz do seksu?
A moze do violence? (to jeszcze zrozumiem)

> [...]

Mi szkodzi tylko posrednio - poprzez szkodzenie rozwojowi tego rynku. Ale
nie przeszkadza mi ze ktos uwaza mnie za pedofilnego sadyste ^___^

Czemu?

> Coz. Maja racje. W koncu szatan z zalozenia ma byc zly, tak tez jego
nedzne
> slugusy. :P

Bogu sie sluzy, szatanem sie jest....

> To prawda, ale nie zmienia to faktu, iz mandze dzieki opini "s&v" wciaz
sie
> obrywa. Niestety to wcale nie pomaga raczkujacemu rynkowi a&m.

egzakli....

A co !!! ^____^

--
Junta - Wiseguj

GotaQ

(..)

> Co do rozpowiadania o brutalnosci amerykanskich kreskowek. Kolega
> GotaQ wypowiedzial sie o amerykanskich kreskowkach jak typowy

Kolega GotaQ tak sie wypowiedzial nie z braku wiedzy a umotywowany chwila
oraz
chaslem " najleprza obrona jest atak" co IMO jest szczera prawda mimo iz
jestem
pacyfista ;)))))))))PP

> [...]
> dzieciom...' Nie tedy droga. Jesli amerykanskie produkcje animatorow
> zostana bez wyjatku okrzykniete brutalnymi, to co bedzie sie mowic o

No coz masz racje ale jak do tej poru "my" sie tylko bronimy i nic z tego
nie ma (no prawie nic ) mysle ze trzeba sprobowac wszystkiego ale
as you wish ;))))))

> Uff... :)
meczace to pisanie co ;))))))))

Mirai Reynolds

> Ja wiem tylko tyle że interesowali się tym tematem od dawna... Parę razy
> mieli już mnie wciągnąć do programu na ten temat, nestety zawsze się
> wcześniej coś sypało... Choć może to i lepiej...

Nie wytrzymam...Witek w telewizji....heh.......

> \X/ ! -|- 3 |<

ps..Buhahahahaha...(sory...nie moglam sie powstzrymac...)

Mir

Junta napisał(a) w wiadomości: <7vok97$sm6$1...@sunsite.icm.edu.pl>...

>Jeh! ^_^

Jah! ;)

>Trudno nie uwazac anime za siedlisko seksu skoro pierwszy lepszy fan pisze
>co mu lata ponizej ^___-

Nie sadze bym to mial na mysli. ;) Ech te literowki. ;)

>Ja tez ^____^

To jest nas juz dwoch. To strasznie duzo. ;)

>i chyba kazdy na tej grupie....

Nio wlasnie. Kto ma takie dziwne urzadzonko rejestrujace w domu? Przyznac
sie! ;)

>Ja mam 2 w jednym ale jak by mi chcieli cosik takiego zainstalowac to bym
>sobie telewizor kupil i przelaczal tylko z jednego anime na drugie.....

I stwierdziliby ze Ciebie nic nie interesuje, bo nie mozesz sie skupic na
jednym filmie. ;D

>To fajnie, lubie miec racje ^___^

A kto nie. ;)

Nio naprzyklad takich jak p.r.a. ^____^

>Chcialbym.....

Przegapiles chiba kilka postow. ;)
Zapytaj np. Veilena. :)

>Sproboj ^__^

To wyzwanie? ;D

>Nie pasuje... chociaz ta wilczyca.... taka naga byla..... i wogole.....
>^____-

_-_ I co tu sie dziwic dziennikarzom? A wlasnie? Kim zamierzasz zostac w
przyszlosc? ^__-

>Mi szkodzi tylko posrednio - poprzez szkodzenie rozwojowi tego rynku. Ale

No to wlasnie mialem na mysli. ^^'

>nie przeszkadza mi ze ktos uwaza mnie za pedofilnego sadyste ^___^

Mi tez nie...

>Jakis uraz do seksu?
>A moze do violence? (to jeszcze zrozumiem)

_-_ Widze, ze sie nie rozumiemy...

>Mi szkodzi tylko posrednio - poprzez szkodzenie rozwojowi tego rynku. Ale
>nie przeszkadza mi ze ktos uwaza mnie za pedofilnego sadyste ^___^

Wiesz, ze sie powtarzasz? ;)

>Czemu?

Bo moja opinia moze byc bledna, ale chwilowo nie zamierzam jej zmieniac. :P

>Bogu sie sluzy, szatanem sie jest....

Wiec sam wywyzszyles sie na stopien Pana Piekiel? :P

>egzakli....

Nie moge sie jakos z Toba dogadac, wiesz? --' Co chwila zmieniasz pozycje.

>A co !!! ^____^

To ja rezygnuje! ;P

>Junta - Wiseguj
Heh. I po co ja to pisalem? ;)

Junta

Użytkownik || )uszeK <Paul_Zi...@bigfoot.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7vvm83$lp7$4...@korweta.task.gda.pl...

> Jah! ;)

(ale) Haj ^_^

> Nie sadze bym to mial na mysli. ;) Ech te literowki. ;)

Kombinujesz ^_-

> To jest nas juz dwoch. To strasznie duzo. ;)

Ale to zle bo niemamy sie o co klucic.. ups. znaczy oczywiscie dyskutowac
^___-

> Nio wlasnie. Kto ma takie dziwne urzadzonko rejestrujace w domu? Przyznac
> sie! ;)

Wlasnie!!! Przyznac sie bez bicia!!! (no chyba ze ktos chce ^__^)

> I stwierdziliby ze Ciebie nic nie interesuje, bo nie mozesz sie skupic na
> jednym filmie. ;D

Myslisz ze oni to sami analizuja?

Coraz czesciej mysle ze moja profesor od informy..... ^____-

eeeeeeegzakli ^____^

> Przegapiles chiba kilka postow. ;)
> Zapytaj np. Veilena. :)

Ups... dawno byly?
Mialem przez 2 tygodnie modem zje.. zepsuty, wiec troche opuscilem...

> To wyzwanie? ;D

Moze !?!

> _-_ I co tu sie dziwic dziennikarzom? A wlasnie? Kim zamierzasz zostac w
> przyszlosc? ^__-

"niewyzytym sadystycznym pedofilnym gwalcicielem polujacym na bezbronne
hentajowe mangowki/animowki cyfrowe/realowe..." ^___-

A tak naprawde to ide na matematyke i rownolegle fizyke.....

> No to wlasnie mialem na mysli. ^^'

Tak tez myslalem ^_^

> Mi tez nie...

O_o

A ja mysle ze tak.... ^____^

> Wiesz, ze sie powtarzasz? ;)

NIEMOZLIWE !!!! ^___^

> Bo moja opinia moze byc bledna, ale chwilowo nie zamierzam jej zmieniac.
:P

Asekurant!!!!
sory... moze masz racje... nie drazmy tematu....

> Wiec sam wywyzszyles sie na stopien Pana Piekiel? :P

Tak.

> Nie moge sie jakos z Toba dogadac, wiesz? --' Co chwila zmieniasz pozycje.

Czemu tak twierdzisz?
To ze zgadzam sie ze sie obrywa nie jest sprzeczne z tym ze mi nie
przeszkadza gww. opinia....
A z tym rynkiem to przeciez juz gdzies wyzej sie zgodzilem....

> To ja rezygnuje! ;P

Nie umiesz sie bawic! ^___-

> Heh. I po co ja to pisalem? ;)

Zeby mnie oswiecic !!! ^___^

--
Junta - Wiseguj

Junta napisał(a) w wiadomości: <802h93$hnn$1...@sunsite.icm.edu.pl>...

>(ale) Haj ^_^

Hej! ^__^
Tio teraz w druga strone? ;)

>Kombinujesz ^_-

Geez. O co Ty mnie podejrzewasz? ;)))
Czlowiek juz przezajeczyc sie nie moze? ;)

>Ale to zle bo niemamy sie o co klucic.. ups. znaczy oczywiscie dyskutowac
>^___-

Oczyyyyywiscie... ^____-
Spox. Zaraz cos wymysle. ;)

>Wlasnie!!! Przyznac sie bez bicia!!! (no chyba ze ktos chce ^__^)

Nio. Jak ktos chce to kolega zalatwi. ;)

>Myslisz ze oni to sami analizuja?

Kto? Co? ^^'
Czy wciaz mowimy o tym samym? O.o'

>Coraz czesciej mysle ze moja profesor od informy..... ^____-

To Ty nie wiesz? Tego ucza juz w przedszkolu: ^__-
I - Nauczyciel _zawsze_ ma racje
II - Jesli nauczyciel sie myli, patrz punkt I. ;)

>eeeeeeegzakli ^____^

Tio oczywiscie znaczy najlepszych. ;>

>Ups... dawno byly?

Nio dosc... ^^'

>Mialem przez 2 tygodnie modem zje.. zepsuty, wiec troche opuscilem...

To bylo wczesniej niz 2 tygodnie temu. :)

>Moze !?!

Eee... siorki, ale na pojedynek to musisz ustawic sie w kolejce. ;P

>"niewyzytym sadystycznym pedofilnym gwalcicielem polujacym na bezbronne
>hentajowe mangowki/animowki cyfrowe/realowe..." ^___-

Powodzenia w znalezieniu hentajowych realowych mangowek. ;D
BTW to czyj to cytat? :)

>A tak naprawde to ide na matematyke i rownolegle fizyke.....

Nio ale co zamierzasz robic? Zostaniesz nauczycielem mat./fiz.? To
niebezpieczne. ;)

>Tak tez myslalem ^_^

To dobrze. :) Ktos w koncu mnie zrozumial. ;)

>O_o

Hehe... czy naprawde musze tlumaczyc? ;)
Oki. A wiec nie zalezy mi na opini czlowieka, ktory ocenia mnie z perspektywy
moich zainteresowan, ktorych sam nie rozumie. To nie swiadczy dobrze o jego
blyskotliwosci. :P

>A ja mysle ze tak.... ^____^

To zle myslisz! ^^'

>NIEMOZLIWE !!!! ^___^

Wiesz, ze sie powtarzasz? ;)
Wiesz, ze sie powtarzasz? ;)
Wiesz, ze sie powtarzasz? ;)
Wiesz, ze sie powtarzasz? ;)
Wiesz, ze sie powtarzasz? ;)
Wiesz, ze sie powtarzasz? ;)

^______^

>Asekurant!!!!
>sory... moze masz racje... nie drazmy tematu....

Oki. Na Twoje szczescie... :>

>Tak.

Masz ambicje... :P
Pojdziesz za to do Piekla! ;D

>Czemu tak twierdzisz?

A od tak sobie. _-_'

>To ze zgadzam sie ze sie obrywa nie jest sprzeczne z tym ze mi nie
>przeszkadza gww. opinia....
>A z tym rynkiem to przeciez juz gdzies wyzej sie zgodzilem....

... whatever... --'

>Nie umiesz sie bawic! ^___-

I tam. Ide sobie pograc w pasjansa. ;)

>Zeby mnie oswiecic !!! ^___^

Hologenem po oczach! ^___-

>Junta - Wiseguj

Pozdr.

EOT bo juz nie ma sie o co klucic. ^__-

Witold Grabowski

On Wed, 3 Nov 1999 09:01:27 +0100, "Mirai Reynolds" <mi...@kki.net.pl>
wrote:

>Nie wytrzymam...Witek w telewizji....heh.......

no właśnie sam sobie tego nie wyobrzażam :)

\X/ ! -|- 3 |<

Mirai Reynolds

> no właśnie sam sobie tego nie wyobrzażam :)

Dlaczego nie? Znow ubierzesz te seksowne biale rajstopki :))))

--
Lady Sith Darth Jar Mir
Sith zawsze ma wszystko, a szczególnie racje.

Veilen

GotaQ napisał(a) w wiadomości: <7votkb$5v4$1...@sunsite.icm.edu.pl>...

> [...]
chwila
>oraz
>chaslem " najleprza obrona jest atak" co IMO jest szczera prawda
No coz, nie zgadzam sie z tym haslem. Nalezy dzialac, tak, ale czemu
atakowac niewinne (no, prawie ;), amerykanskie kreskowki?

>No coz masz racje ale jak do tej poru "my" sie tylko bronimy i nic z
tego
>nie ma (no prawie nic ) mysle ze trzeba sprobowac wszystkiego ale
>as you wish ;))))))

Ech i tak wiekszosc staran nie zostanie zauwazona... --

>meczace to pisanie co ;))))))))

He, he. Niestety, ostatnio jestem wiecznie zmeczony... --'