używa ktoś nadal?

Coyote

używa ktoś nadal czy każdy zoomerek na fejsbuczku siedzi?

--
~coyote

Mark

Dnia 25.12.2020 o 21:15, Coyote napisał(a):
> używa ktoś nadal czy każdy zoomerek na fejsbuczku siedzi?

Same duchy tu siedzą.
--
Mark
kei...@pnet.pl

Coyote

On Sat, 26 Dec 2020 00:58:31 +0100, Mark wrote:

> Same duchy tu siedzą.

Zawsze to coś, senpai~

--
~coyote

Mark

Dnia 26.12.2020 o 09:43, Coyote napisał(a):

> Zawsze to coś, senpai~

Raczej stary zgred wspominający czasy gdy potrafiło przyjść na grupę
kilkadziesiąt postów.

--
Mark
kei...@pnet.pl

Coyote

On Sat, 26 Dec 2020 22:58:31 +0100, Mark wrote:

> Raczej stary zgred wspominający czasy gdy potrafiło przyjść na grupę
> kilkadziesiąt postów.
Masz rację, pierdoleni zoomerzy tylko fejsbuczki dzisiaj potrafią
obsłużyć. A stare fagasy jak my (pod 40tke podchodzę, a Ty?) nadal żyją
wspomnieniami z dial-upu lat 90-tych.

--
~coyote

dradenus

W dniu 27.12.2020 o 11:51, Coyote pisze:
Cóż, takie życie :P
Kiedyś pełno było forów tematycznych (specjalistycznych nie liczę), a teraz?
Każdy woli utworzyć grupę na fejsbuku.

Nawet studenci infy się rozleniwili i już przestali zakładać forum na
użytek roku, tak jak kiedyś to było.
A to, że to niewygodne - a kto by się tym przejmował xP

Mark

Dnia 27.12.2020 o 11:51, Coyote napisał(a):

> Masz rację, pierdoleni zoomerzy tylko fejsbuczki dzisiaj potrafią
> obsłużyć. A stare fagasy jak my (pod 40tke podchodzę, a Ty?) nadal żyją
> wspomnieniami z dial-upu lat 90-tych.
Ja podchodzę pod 50tke, ech dial-up to były czasy i czekanie na rachunek
telefoniczny by się przekonać ie się nabiło internetu mimo ograniczania
się tylko do poczty i newsgrup oraz zajrzeniu na parę stron na chwilkę.

--
Mark
kei...@pnet.pl

Neko

Sep 28, 2022, 9:43:44 AMSep 28

Użytkownik dradenus <drad...@gmail.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5fe8a829$0$525$6578...@news.neostrada.pl...
U mnie korzysta się też z Discorda, bo mniejszy syf niż na Facebooku. I
właśnie jesteśmy studentami informatyki, więc śmiesznie to wygląda. Ale
przynajmniej jest tam ktoś, kto ogląda anime (wcale nie tak, że anime
wchodzi do mainstreamu, wcale).

Mam nadzieję, że wam tu nie nabroję, haha.