używa ktoś nadal?

Coyote

używa ktoś nadal czy każdy zoomerek na fejsbuczku siedzi?

--
~coyote

Mark

Dnia 25.12.2020 o 21:15, Coyote napisał(a):
> używa ktoś nadal czy każdy zoomerek na fejsbuczku siedzi?

Same duchy tu siedzą.
--
Mark
kei...@pnet.pl

Coyote

On Sat, 26 Dec 2020 00:58:31 +0100, Mark wrote:

> Same duchy tu siedzą.

Zawsze to coś, senpai~

--
~coyote

Mark

Dnia 26.12.2020 o 09:43, Coyote napisał(a):

> Zawsze to coś, senpai~

Raczej stary zgred wspominający czasy gdy potrafiło przyjść na grupę
kilkadziesiąt postów.

--
Mark
kei...@pnet.pl

Coyote

On Sat, 26 Dec 2020 22:58:31 +0100, Mark wrote:

> Raczej stary zgred wspominający czasy gdy potrafiło przyjść na grupę
> kilkadziesiąt postów.
Masz rację, pierdoleni zoomerzy tylko fejsbuczki dzisiaj potrafią
obsłużyć. A stare fagasy jak my (pod 40tke podchodzę, a Ty?) nadal żyją
wspomnieniami z dial-upu lat 90-tych.

--
~coyote

dradenus

W dniu 27.12.2020 o 11:51, Coyote pisze:
Cóż, takie życie :P
Kiedyś pełno było forów tematycznych (specjalistycznych nie liczę), a teraz?
Każdy woli utworzyć grupę na fejsbuku.

Nawet studenci infy się rozleniwili i już przestali zakładać forum na
użytek roku, tak jak kiedyś to było.
A to, że to niewygodne - a kto by się tym przejmował xP

Mark

Dnia 27.12.2020 o 11:51, Coyote napisał(a):

> Masz rację, pierdoleni zoomerzy tylko fejsbuczki dzisiaj potrafią
> obsłużyć. A stare fagasy jak my (pod 40tke podchodzę, a Ty?) nadal żyją
> wspomnieniami z dial-upu lat 90-tych.
Ja podchodzę pod 50tke, ech dial-up to były czasy i czekanie na rachunek
telefoniczny by się przekonać ie się nabiło internetu mimo ograniczania
się tylko do poczty i newsgrup oraz zajrzeniu na parę stron na chwilkę.

--
Mark
kei...@pnet.pl

Neko

Użytkownik dradenus <drad...@gmail.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5fe8a829$0$525$6578...@news.neostrada.pl...
U mnie korzysta się też z Discorda, bo mniejszy syf niż na Facebooku. I
właśnie jesteśmy studentami informatyki, więc śmiesznie to wygląda. Ale
przynajmniej jest tam ktoś, kto ogląda anime (wcale nie tak, że anime
wchodzi do mainstreamu, wcale).

Mam nadzieję, że wam tu nie nabroję, haha.

Coyote

On Wed, 28 Sep 2022 15:43:39 +0200, Neko wrote:

> U¿ytkownik dradenus <drad...@gmail.com> w wiadomo¶ci do grup
> dyskusyjnych napisa³:5fe8a829$0$525$6578...@news.neostrada.pl...

> teraz?

> U mnie korzysta siê te¿ z Discorda, bo mniejszy syf ni¿ na Facebooku. I
> w³a¶nie jeste¶my studentami informatyki, wiêc ¶miesznie to wygl±da. Ale
> przynajmniej jest tam kto¶, kto ogl±da anime (wcale nie tak, ¿e anime
> wchodzi do mainstreamu, wcale).
>
> Mam nadziejê, ¿e wam tu nie nabrojê, haha.

Discord to honeypot. Każdy twój ruch monitoruje i chuj wie gdzie przesyła
dalej.
Nie popieram. Do rozmów na żywo tylko IRC panowie i panie.

--
~coyote

Coyote

O tak, albo jak ktoś w domu chciał zadzwonić gdzieś i przerywało Ci
połączenie. Gorzej jak wyjebało Cię ze ściągania pliku kilku kb który
ściągałeś od 15 minut.

--
~coyote

dradenus

W dniu 2023-01-13 o 08:56, Coyote pisze:
Jak to mówią: kiedyś to były czasy, ale teraz to nie ma czasów ;)

Czasy wdzwanianego neta znam tylko z opowieści.
Nie każdego było stać na taki luksus.

Btw. coś żywo ostatnio się tutaj zrobiło oO

dradenus

W dniu 2020-12-27 o 11:51, Coyote pisze:
Jak mnie wkurzają te grupy facebookowe :P
Jest to tak strasznie niewygodne, zwłaszcza jak korzysta z tego większa
grupa.
To już lepiej postawić jakiegoś discorda, jak im się nie chce forum
ogarniać.

Mateon1

A na jakich sieciach IRC siedzicie?

Ja jestem podłączony do dużej ilości sieci ale praktycznie siedzę tylko na
Slashnecie (po migracji xkcd) no i czasami #sdamarathon na Quakenecie jak
jest GDQ.

Właśnie trochę dziwi mnie że polski usenet jest taki żywy w porównaniu do
angielskiego, a polskie IRC praktycznie nie żyje, są kanały po max 20 osób
gdzie odbywają się 4 konwersacje rocznie.

Mateon1

Prawda, nie jestem w stanie korzystać z facebooka, wkurza mnie że wszyscy
tam siedzą na swoich grupach i już zamiast maila, SMSa, czy czegokolwiek
wszyscy chcą kontakt "na messengerze"...

Osobiście pozbyłem się wszystkich śladów facebooka ok 12 lat temu, więc z
duża ilością ludzi po prostu kontaktu nie ma. Twierdzą że jak
napiszą gdzieś "msg" i się podpiszą to wystarczające "dane kontaktowe".