AnimEE rulez ;D

Arnie-san

Witam!

Qrdę, przez te ich "fajowe" akcentowanie (animEE - Word przy
sprawdzaniu sugeruje tutaj "anemie" ;) dzieciaki teraz na podwórku
wykrzykują to w ten sposób... O_o'
Nawet na PIT'a padło - przyszedł właśnie do mnie i zaciąga w ten
sposób... -_-' Ale przynajmniej obiecał, że będzie się leczył (pójdzie
na odwyk ;P). ^__~ Na szczęście mnie to (jeszcze) nie dopadło ale
możliwe, że wpadnie mi w ucho i będę miał problem... Przez RTL7 trzeba
teraz będzie uważać jak się potem człowiek wysławia... ^__~

A teraz coś od PIT'a:
Zgłasza propozycję wysłania do RTL7 prośby o zmianę pani Magdaleny
Nikodemskiej na innego tłumacza (bardziej kompetentnego :). Nawet
jeśli nie w tej serii, to chociaż w następnych niech tłumaczy ktoś
inny (lepszy). Przy okazji mogliby zmienić nazwę bloku programowego na
bardziej ludzką (i to animEE - ech co za ludzie :). Widać, że naszych
tam nie było (BUUUUU ;_;)...

Pozdrawiam!

PS. Mamy nadzieję, że tym razem C+ puści właściwy odcinek Lain
(zresztą teraz już chyba wyjścia nie mają ;P)...

--
<><><><><><><><><><><><><>
PIT&Arnie-san/CrazySOFT

Coach(R)

W okolicach 1996 roku rozbił się statek. Jedynym ocalałym był lektor RTL7.
Dopłynął on do bezludnej wyspy, na której zamieszkał, mając za towarzystwo
jedynie owce.
Po kilku latach odnalazła go przypadkiem ekipa dziennikarzy, którzy, jak to
mają w zwyczaju, zaczęli zadawać mu pytania:
- Jak długo już tu pan mieszka?
- Jakieś 3 lata
- I nie ma tu nikogo.
- Nie, tylko ja i te owce.
- I nie przeszkadzało to panu?
- Nie za bardzo...
- A jakpan właściwie ma na imię?
- Mieeeeeeeeeeeeeeeeeeetek.

Ina The Blue Sorceress

> A teraz coś od PIT'a:
> Zgłasza propozycję wysłania do RTL7 prośby o zmianę pani Magdaleny

> Nikodemskiej na innego tłumacza (bardziej kompetentnego :). ;_;)...

Popieram, ma ktos adres albo email ktory by raczej przeczytali i nie
wyrzucali do kosza? Zawsze jesli nie to mozna pisac na

infor...@rtl-7.com

Zabierajcie sie do roboty. Duzo inteligentnych maili pomoze. I piszcie na
grupe, jak kto wyslal, to bedzie wiadomo, ile tego jest.

Ina The Blue Sorceress
Sorceress no 1 on p.r.a
www.inatheblue.prv.pl
Wszystkie Kroliki Sa Niebieskie

ein

ciach

> [...]
> inny (lepszy). Przy okazji mogliby zmienić nazwę bloku programowego na
> bardziej ludzką (i to animEE - ech co za ludzie :). Widać, że naszych

popieram...jakas legutka perswazja?...moze tak jednobrzmiacy liscior -
zmiana tumacza..ee tlumacza plus nazwy bloku i jeszcze wiecej anime! ^_____^
niech ktos ladnie po polsku napisze i postem oglosi...a potem niech sie
dzieje co chce.

> PS. Mamy nadzieję, że tym razem C+ puści właściwy odcinek Lain
> (zresztą teraz już chyba wyjścia nie mają ;P)...

oj..ale z was niepoprawni optymisci...bedzie odcinek czwarty...teraz beda
puszczac w odwrotnej kolejnosci - dala mnie to oni od dawna sa C- !

pozdrawia
ein

Ina The Blue Sorceress

Chwile jednak zaczekajcie. Wlasnie dostalam odpowiedz od pana
Dorozinskiego - okazuje sie, ze byki zostaly zauwazone, a gotowosc do
sluchania fanow potwierdzona. Wkrotce wiecej info...

Gargoyle

>Chwile jednak zaczekajcie. Wlasnie dostalam odpowiedz od pana
>Dorozinskiego - okazuje sie, ze byki zostaly zauwazone, a gotowosc do
>sluchania fanow potwierdzona. Wkrotce wiecej info...

To naprawde bardzo milo z jego strony [bez zadnego sarkazmu].

Ashton

blehehehehe

Arnie-san

Witam!

Użytkownik "Coach(R)" <coa...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

LOL! ^___^ Sorka, ale nie mogłem się powstrzymać! Qrczę, znowuż
zaczynam spamować grupę - weszło mi w krew, czy jak... --'

Pozdrawiam!

Arnie-san

Witam!

Użytkownik "Ina The Blue Sorceress" <i...@mercury.ci.uw.edu.pl> napisał
w wiadomości news:9n2jvl$7m4$1...@h1.uw.edu.pl...

> Chwile jednak zaczekajcie. Wlasnie dostalam odpowiedz od pana
> Dorozinskiego - okazuje sie, ze byki zostaly zauwazone, a gotowosc
do
> sluchania fanow potwierdzona. Wkrotce wiecej info...

O w mordę!!! Telewizja, która wysłuchuje biadolenia fanów - ale się
porobiło... ^__~ Ja chyba coraz bardziej lubię RTL7! :D

Pozdrawiam!