DB GT

Jakub 'Ashton' Gołębicki

jakie wrazenia po obejrzeniu pierwshej czesci DB GT ? Jak zobaczylem intro
to mnie ciarki po mnie przeshly, czy to bedzie az tak beznadziejne jak mi
sie wydaje ? Pozatym ta jakosc filmu, nielubie tak narysowanych :( moze nie
zabardzo widac rzonice ale mnie to drazni, jednak po obejrzeniu filmu nawet
mi sie spodobalo, ciekawe co bedzie dalej

Ashton

konrador

cooo!? intro wymiata... nie chodzi o animacje ale o muzyke
ale to juz sprawa gustu
mi sie nie podobala muzyka 'w srodku'
nowy smok i takie rozne zmiany... nie zawsze na dobre
motyw z zakladnikiem policja pod bankiem i wielkim gosciem juz skads
znam... huh
no tak - teraz pan przejmuje role videl
nie widac vejity :'( piccolo... troche dennie
btw - smok taki wielki a gokuu go nie zauwazyl... myslenie nigdy nie bylo
jego mocna strona:) ale... slepy chyba nie jest

pierwszy odcinek dbgt troche mnie zniesmaczyl trzeba przyznac
za to ostatnie odcinki dbz byly swietne... moze oprocz motywow z dyskoteka
i przytupujacego w rytm muzyki piccolo (wtf?) oraz cala historia z
dinozaurami i pilnujacym ich gokuu
imo to troche na sile bylo wepchniete...

--
konrador // konr...@hot.pl // uin.8899390
-- visit my homepage @ www.konrador.net --

Jakub 'Ashton' Gołębicki

> cooo!? intro wymiata... nie chodzi o animacje ale o muzyke
> ale to juz sprawa gustu
> mi sie nie podobala muzyka 'w srodku'
> nowy smok i takie rozne zmiany... nie zawsze na dobre

tia np. glos kaito, brzmi raczej jak glos smoka, shibi goku ? moze byc, ale
te kolory bueee :(

> [...]
>
> pierwszy odcinek dbgt troche mnie zniesmaczyl trzeba przyznac
> za to ostatnie odcinki dbz byly swietne... moze oprocz motywow z dyskoteka

ja tam boje sie tych innych planet z tymi kolorkami buee, ale ostatnie byly
zeczywiscie swietne :)

> i przytupujacego w rytm muzyki piccolo (wtf?) oraz cala historia z
> dinozaurami i pilnujacym ich gokuu
> imo to troche na sile bylo wepchniete...

tia nudne bylo, a jak zobaczylem Videl i Gohana z tym ich popisem, to z
krzesla spadlem :)

konrador

On 01 gru 2000 "Jakub 'Ashton' Gołębicki" <so...@poczta.onet.pl> wrote:

>tia np. glos kaito, brzmi raczej jak glos smoka, shibi goku ? moze byc,
>ale te kolory bueee :(

co chcesz.. kolory byly takie jak pod koniec dbz
kewl wg mnie
mala odmiana od tego pomaranczu czy co tam...

>ja tam boje sie tych innych planet z tymi kolorkami buee, ale ostatnie
>byly zeczywiscie swietne :)

... nie boj sie

>tia nudne bylo, a jak zobaczylem Videl i Gohana z tym ich popisem, to z
>krzesla spadlem :)

nudne?... hmm raczej glupie
jakim popisem? :) mi sie nie podoba nowa fryzura videl... pod koniec dbz a
w gt jest jeszcze gorsza

Elwood

On Fri, 1 Dec 2000 16:25:42 +0100, "Jakub 'Ashton' Gołębicki"
<so...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
>zabardzo widac rzonice ale mnie to drazni, jednak po obejrzeniu filmu nawet
>mi sie spodobalo, ciekawe co bedzie dalej

produkcja DBGT byla dosyc pozniejsza ( 1996 ) niz DBZ ( 1989 )
wiec i animacja jest widocznie lepsza jakosciowo i na bank
wykorzystano troche informatyki do serialu
serial jest w deche ale szkoda ze tylko 65 odcinkow
potem najprawdopodobniej RTL7 ruszy wszystko od nowa od
starego DB potem DBZ a na koncu znowu DBGT .
DBGT bedzie sie sklaadal na 3 sagi :
1.Baby Saga
2.Super 17 Saga
3.Evil Shenlong Saga
chociaz mowia ze saga nr 2 i 3 to jedna wielka Super 17 and Evil
Shenlong Saga

P.S : jesli ktos potrzebuje info o DB ,DBZ lub DBGT to wyslijcie maila
pod :
doc...@yoyo.pl

bye

Pozdrawia was Elwood Blues
The Game Sorcerer

also known as the Super Saiyan-jin monk

doc...@yoyo.pl

ICQ #37413984

vog...@poczta.onet.pl

> nudne?... hmm raczej glupie
> jakim popisem?

Jakm popisem? A numer Międzygalaktycznego Wojownika z Asystentką?? Toż za
takie jaja lubię DBZ :)

A swoją drogą to grafika zmieniła się - i to bardzo. Oczywiście, że trzeba sie
przyjrzeć, ale to widać.

Tła mają na niektórych ujęciach więcej szczegółów - szczególnie drzewka itp.
Natomiast jak zobaczyłem miasto to mi kopara opadła - i to bynajmniej nie z
zachwytu. TE BUDYNKI BYŁY BRZYDKIE I KRZYWE. Ale mam nadzieję, że to się
rozkręci - w filmach animowanych to reguła, że na początku rysunki są jakby
słabsze. MOże to kwestia przyzwyczajenia do serialu...

Ciekawe co RTL7 zrobi po DBGT... Może puści DB od początku? To by sie nieźle
skłądało bo ja zacząłem oglądać niedługo przed tym jak Songoku spotkał
Tenshinhana :)

--
pozdrawiam,
Marcin Wróbel

** vo...@jaggedalliance.prv.pl **
** vo...@komixx.prv.pl **
** **
** www.komixx.prv.pl **
** www.jaggedalliance.prv.pl **
** **
** GADU-GADU: 203760 **
** ICQ (nie używany) 46041101 **

konrador

On 02 gru 2000 <vog...@poczta.onet.pl> wrote:

> Jakm popisem? A numer Międzygalaktycznego Wojownika z Asystentką?? Toż
> za
>takie jaja lubię DBZ :)

a dla mnie to bylo calkiem normalne i sobie sprawy nie zdawalem ze to sa
wlasnie te wyglupy :]

>A swoją drogą to grafika zmieniła się - i to bardzo. Oczywiście, że
>trzeba sie przyjrzeć, ale to widać.

mozliwe

> [...]

>Ciekawe co RTL7 zrobi po DBGT... Może puści DB od początku? To by sie
>nieźle skłądało bo ja zacząłem oglądać niedługo przed tym jak Songoku

tia... to by bylo dobre
bo ja czytalem mange do cell saga... chociaz poczatku ani nie czytalem ani
nie ogladalem na rtl

Marcin Wróbel

> tia... to by bylo dobre
> bo ja czytalem mange do cell saga... chociaz poczatku ani nie czytalem ani
> [...]
Znając moje szczęście to mange masz pewnie w "papierowej" wersji. Gdybyś miał wersję
elektroniczną (jpg'i czy takie tam) to proszę (ślicznie :) o kontakt :))

Cinas NOne

Ave !

Jakub 'Ashton' Gołębicki pisze w te słowa:

> [...]
>zabardzo widac rzonice ale mnie to drazni, jednak po obejrzeniu filmu nawet
>mi sie spodobalo, ciekawe co bedzie dalej

No wreszcie jakaś normalna czołówka... czy to nasi zakupili osobno te
motywy, czy też francuzi poważnie zachorowali, bo to do nich zgoła nie
podobne :) Już myślałem, że puszczą jakieś urywki z filmu, a w tle
usłyszę jakiegoś wojennego marsza granego na syntezatorkach dla
dzieci...

Cinas NOne
--
NOne's home : http://cinas-none.bjn.pl _/..\_
Mononoke's page: http://cinas-none.bjn.pl/mononoke /\__/\

konrador

On 03 gru 2000 Marcin Wróbel <vog...@wp.pl> wrote:

>Znając moje szczęście to mange masz pewnie w "papierowej" wersji. Gdybyś
>miał wersję elektroniczną (jpg'i czy takie tam) to proszę (ślicznie :) o
>kontakt :))

tez bym chcial miec w papierowej:))
zajrzyj na www.planetnamek.com
tam jest manga
nie wszystko... ale jest

konrador

On 03 gru 2000 ci...@bjn.pl (Cinas NOne) wrote:

> [...]
>podobne :) Już myślałem, że puszczą jakieś urywki z filmu, a w tle
>usłyszę jakiegoś wojennego marsza granego na syntezatorkach dla

ta... czolowka moze i jest kewl ale theme'y w srodku sa nedzne
conajmniej...

Jakub 'Ashton' Gołębicki

> No wreszcie jakaś normalna czołówka... czy to nasi zakupili osobno te
> motywy, czy też francuzi poważnie zachorowali, bo to do nich zgoła nie

mi sie ona podobal, przynajmniej byla latwa do zapamietania i spiewnia ^_^

Jakub 'Ashton' Gołębicki

> ta... czolowka moze i jest kewl ale theme'y w srodku sa nedzne
> conajmniej...

w ogole ja nie lubie takich kolorkow, serial zostal zrobiony jak dla malych
dzieciaczkow co to jeszcze robia w pieluchy albo do nocnika,
ja tam nie lubie takich kolorow,
btw. bardzo podobal mi sie ten kawalek ja Pan nakopala dla Goku probojacego
pomoc policji :)

Jakub 'Ashton' Gołębicki

No dobra jak mania to mania, obejrzalem nastepne odcinki i co ?
Przeroslo moje oczekiwania, serial mi sie bardzo spodobal, tylko ciekaw
jestem w jakim jezyku jest theme, bo nic nie moge uzlyszec z tego
majaczenia,
ale nawet fajny byl. I jak zwykle nie moge sie doczekac nastepnego odcinka.

vog...@poczta.onet.pl

OK. Nie odwołuję wszystkiego co napisałem po obejrzeniu 1 odcinka DBGT, ale
dziś jestm pryrzjemnie rozczarowany. Co ja plotę. Przecież to DRAGONBALL. Musi
być swietny. Na razie klimat jakby z początku całej serii. :)
A mina kiedy Trunks najpierw zobaczył jak robocik zjada radar, a potem obcy
wywożą statek kosmiczny. Koleś nie wiedział za co się łapać :))))))))))))))

pozdrawiam,
Marcin "Vogel" Wróbel

konrador

On 04 gru 2000 <vog...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
>serii. :) A mina kiedy Trunks najpierw zobaczył jak robocik zjada radar,
>a potem obcy wywożą statek kosmiczny. Koleś nie wiedział za co się łapać

troche przesadzaja... przeciez moglby tak naprawde odzyskac jedno i drugie
w ulamku sekundy jesli brac pod uwage to co kiedys wyprawial...
chyba ze naprawde tak dawno nie cwiczyl

konrador

On 04 gru 2000 "Jakub 'Ashton' Gołębicki" <so...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
>majaczenia,
>ale nawet fajny byl. I jak zwykle nie moge sie doczekac nastepnego

ee mi chodzilo o ta muzyke w srodku
jesli chodzi o theme z poczatku i z konca to original intro/outro
naszczescie francuziki nic w tej kwestii nie mieszali i chwala im za to
mam tylko nadzieje ze zobaczymy reszte orginalnych wejsciowek

Shamot

Użytkownik Jakub 'Ashton' Gołębicki <so...@poczta.onet.pl> w wiadomości do

jezyku jest theme, bo nic nie moge uzlyszec z tego
> majaczenia,
> ale nawet fajny byl. I jak zwykle nie moge sie doczekac nastepnego
odcinka.

Jesli o mnie chodzi to jestem rozczarowany. Specjalnie wczesniej nie
szukalem zadnych info o tej serii, by nie psuc sobie niespodzianki.
Spodziewalem sie czegos wielkiego, a tu... IMO do "Z" to sie ni jak nie
umywa. Nie podoba mi sie formula jaka przyjal serial. Pomysl z odmlodzeniem
Son Gokuna jest malo trafiony. Przykro, ze ulubieni, sprawdzeni bohaterowie
odchodza w odstawke. Takie mam wlasnie wrazenie. Vegeta ledwie kilka slow
powiedzial. Gdzie jest Piccolo, Krillan i inni? Do glosu dochodzi nowe
pokolenie, ale ja wlasnie "starych" chcialbym ogladac w akcji. Mam cicha
nadzieje, ze zmienie zdanie za kilka, kilkanascie odcinkow, lecz na razie
nie jest dobrze.

S.M.

corvus5

A i tak pierwsza seria DB jest całkiem całkiem. GT jest bardzo podobne, ale
... mam wrażenie gorsze.

Jakub 'Ashton' Gołębicki

> [...]
> odchodza w odstawke. Takie mam wlasnie wrazenie. Vegeta ledwie kilka slow
> powiedzial. Gdzie jest Piccolo, Krillan i inni?

mam dla ciebie zla wiadomosc, ta seria jest w szczegolnosci poswiecona chibi
Goku, Trunks`owi i Pan

Cinas NOne

Ave !

>mam dla ciebie zla wiadomosc, ta seria jest w szczegolnosci poswiecona chibi
>Goku, Trunks`owi i Pan

Pan RuuuuLeeeZZZ !!!!!!!!!

konrador

On 06 gru 2000 ci...@bjn.pl (Cinas NOne) wrote:

> [...]

chyba chciales powiedziec - saga

> Pan RuuuuLeeeZZZ !!!!!!!!!

ee tam
mnie troszki denerwuje
najpierw rozwalila statek a teraz im przeszkadza:)
wole burume

Jakub 'Ashton' Gołębicki

> chyba chciales powiedziec - saga

jezunki jaki dokladny, dobra przyznaje sie saga nie seria, klekam na kolana
i przeprashm wshystkich ktorych urazilem, prosze wybaczcie mi, nie wiem co
mna zawladnelo, napisalem seria zamiast saga, blagam nie bijcie, prosze o
litosc

> ee tam
> mnie troszki denerwuje
> najpierw rozwalila statek a teraz im przeszkadza:)
> wole burume

Bo jestes przestazaly :P

Ashton - na wieki potepiony user ktory powiedzial seria zamiast saga

konrador

On 06 gru 2000 "Jakub 'Ashton' Gołębicki" <so...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
>kolana i przeprashm wshystkich ktorych urazilem, prosze wybaczcie mi,
>nie wiem co mna zawladnelo, napisalem seria zamiast saga, blagam nie

postanowilem ze jednak ci wybacze... ale zeby mi to bylo ostatni raz:)

>Bo jestes przestazaly :P

eeee
ja wole burume jak jeszcze mloda byla:p
albo jak mam sie w miare aktualnie wyrazac to bra tez fajna jest:)

>Ashton - na wieki potepiony user ktory powiedzial seria zamiast saga

taa

Geist

>w ogole ja nie lubie takich kolorkow, serial zostal zrobiony jak dla malych
>dzieciaczkow co to jeszcze robia w pieluchy albo do nocnika,

Eee tam, nie znasz sie ^_^

--
/-------------------------\
|O M.D-00 Geist, Knurów |

Geist

>jestem w jakim jezyku jest theme, bo nic nie moge uzlyszec z tego
>majaczenia,

Eee... po japońsku??

Geist

>jesli chodzi o theme z poczatku i z konca to original intro/outro

Tylko szkoda ze juz ich nie puszczaja... (chodzi mi o piosenke).

konrador

On 06 gru 2000 Gei...@poczta.onet.pl (Geist) wrote:

>Tylko szkoda ze juz ich nie puszczaja... (chodzi mi o piosenke).

taa.. ale teraz masz podklad i mozesz sobie pospiewac :p

corvus5

>taa.. ale teraz masz podklad i mozesz sobie pospiewac :p

Zgadzam się. Codziennie śpiewam: "Dan dan ..."

Jakub 'Ashton' Gołębicki

> Zgadzam się. Codziennie śpiewam: "Dan dan ..."

a ni wiecie gdzie dorwe mp3 z tym ?

corvus5

>a ni wiecie gdzie dorwe mp3 z tym ?

Wkrótce ma moim FTP-ie

Mark

Użytkownik "corvus5" <cor...@kki.net.pl> napisał w wiadomości

> Wkrótce ma moim FTP-ie
Podaj adres tego serwera.
--
Mark
ten...@poczta.fm

konrador

On 07 gru 2000 "Jakub 'Ashton' Gołębicki" <so...@poczta.onet.pl> wrote:

>a ni wiecie gdzie dorwe mp3 z tym ?

daizenshuu ex >>
vegex.sreanime.net

Cinas NOne

Ave !

>Ashton - na wieki potepiony user ktory powiedzial seria zamiast saga

Nie ma już dla Ciebie ratunku... gotuj się na otchłań... :)

Mark

Użytkownik "phenomen" <thee-m...@space.pl> napisał w wiadomości

> ekhm... czy moze ktos podac l/p ? :)
drugi adres - 205.252.89.224 pierwszy nie istnieje.
--
Mark
ten...@poczta.fm

corvus5

>drugi adres - 205.252.89.224 pierwszy nie istnieje.

I znowu: jaki l/p?

fr...@poczta.onet.pl

> [...]
> i przytupujacego w rytm muzyki piccolo (wtf?) oraz cala historia z
> dinozaurami i pilnujacym ich gokuu
> imo to troche na sile bylo wepchniete...

tak!!!!!! popieram cie w 100000....% poirwszy odcinek cbgt nie był piękny!!!!!!!
wolałam ostatnie dbz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
masz jakieś wiadomości o trunksie???????
nara
3-maj się ciepło!!!!!
trycky!!!!!!

konrador

On 11 gru 2000 <fr...@poczta.onet.pl> wrote:

>tak!!!!!! popieram cie w 100000....% poirwszy odcinek cbgt nie był
>piękny!!!!!!! wolałam ostatnie dbz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hmmm nastepne tez nie sa zbyt fajne... no ale jednak ma toto db w tytule i
obejrze do konca aby sie zniesmaczyc:)

>masz jakieś wiadomości o trunksie???????

raczej tak
w glowce:)