ALA MA KOTA KOT MA ALE

jan kowalski

Mam jednak wiecejlat niz 8 jednazke nie ja za to odpowiadam, ale sie bardzo
ciesze, gdyz iz poniewaz bo dlatego, ze skonczylem studia po przezczkolu I
DZIEKI MNIE MAmA MA NA PAMPERSY. Ale to ja zrobilem 1 zl i dto dzieki mnie
jestem MISZCZEM.

fer...@poczta.onet.pl

Jak to mawiają w moich stronach - "Kotka trzeba z młotka".

Fereby

Fereby

Jak to mawiają w moich stronach "Kotka trzeba z młotka".

armitage

On Tue, 30 Nov 2010 17:10:25 +0100 "Fereby"
<ferebyW...@poczta.onet.pl> wrote:

> Jak to mawiają w moich stronach "Kotka trzeba z młotka".

I to nie z byle jakiego młotka - tu przydałby się banhammer >:3

--
armitage

Drutek~

W dniu 9.11.10 11:29, jan kowalski pisze:
zal mi cie.

Neko

Użytkownik armitage <armi...@gfreedom.org> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:20101130175500.6...@gfreedom.org...
Tu jest mordplik, taki death note usenetowy x3

Mark

Dnia 28.09.2022 o 15:14, Neko napisał(a):

> Tu jest mordplik, taki death note usenetowy x3

Eeee, mordplik? A mi się wydawało że to jest pl.rec.anime.

--
Mark
kei...@pnet.pl

Neko

"Mark" <ten...@pnet.pl> wrote in message

> Eeee, mordplik? A mi sie wydawalo ze to jest pl.rec.anime.
>
> --
> Mark
> kei...@pnet.pl
> kei...@onet.pl

A, w tym sensie to tak. Bardziej mi chodzilo, ze sie uzywa mordpliku jako
banhammera, czy cos.

Coyote

On Wed, 28 Sep 2022 15:14:51 +0200, Neko wrote:

> U¿ytkownik armitage <armi...@gfreedom.org> w wiadomo¶ci do grup
> dyskusyjnych napisa³:20101130175500.6...@gfreedom.org...

> Tu jest mordplik, taki death note usenetowy x3

chuj wam wszystkim w dupę, cweluchy pierdolone

--
~coyote