Nowe anime w RTL7

Barret

Tak! Będą Slayersi! :)

Po kolei. Rtl7 zakupił 3 nowe tytuły:
- The Slayers (78 odc)
- Yaiba (52 odc)
- Soul Hunter (26 odc)
Trwają rozmowy nad następnymi. Jak wszystko dobrze pójdzie, Soul Hunter
poleci już w połowie czerwca, reszta - zaraz po wakacjach.

Barret.

Barret.
=> http://anime.jest-ok.pl
=> http://anime.jest-ok.pl/piv/ - Pivangelion cz.15
=> http://anime.jest-ok.pl/ency/ - Encyklopedia anime w Polsce

Takashi

Użytkownik "Barret" <an...@jest-ok.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Trwają rozmowy nad następnymi. Jak wszystko dobrze pójdzie, Soul Hunter
> poleci już w połowie czerwca, reszta - zaraz po wakacjach.

No i jeszcze w kawajcu piszę że do Slayersa będzie prawdopodobnie
anglojęzyczny dubbing

--
Pozdrawia Takashi
http://www.manga.gery.pl

Jakub Radzimiński

Barret wrote:
> Po kolei. Rtl7 zakupił 3 nowe tytuły:
> - The Slayers (78 odc)

Jeeee :)))

> - Yaiba (52 odc)
> - Soul Hunter (26 odc)

A to co? ;)

Devean
--
mount: /dev/brain0 not cleanly unmounted - check forced
"Nie ma innej drogi procz tej, ktora wskazuje mi serce"

johnkelly

Barret wrote:

> [...]
> Trwają rozmowy nad następnymi. Jak wszystko dobrze pójdzie, Soul
> Hunter poleci już w połowie czerwca, reszta - zaraz po wakacjach.

niezbyt sie orientuje w temacie - o czym sa te anime?

--
Maciej 'John Kelly' Rozalski mailto:john...@wp.pl

'Istota strategii jest zabicie czlowieka. Nie ma w tym nic wy-
szukanego.'
Miyamoto Musashi

Barret

Użytkownik "Jakub Radzimiński" <dev...@if.pw.edu.pl> napisał w wiadomości

> A to co? ;)

"Kenyu Densetsu Yaiba" (Legend of the Swordmaster, Yaiba):
Rok produkcji: 1993
Autor: Gosho Aoyama
Liczba odcinków: podobno jest więcej niż 52...

Mamy historię o dwóch małych samurajach, którzy walczą w obronie Ziemii.
Sporo sztuk walki i sporo humoru. Wygląda to trochę na klon Dragon Ball'a,
co chyba nikogo nie dziwi...

http://matak.hypermart.net/anime/yaiba/yaiba.htm
http://www.veranda.com.ph/jgalang/ybpage.html

Natomiast "Soul Hunter, The Battle Against an Evil Spirit" to rzecz bardzo
tajemnicza, o której cieżko znaleźć jakieś dane...
Być może jest to "Senkaiden Houshin Engi", bardzo ładne anime z
1999 roku: http://www.ex.org/5.2/16-anime_houshin.html

Barret.

--
Barret. Ultra-relaxed no.1 of p.r.a. Icq#94357002

FAQ grupy pl.rec.anime # http://kki.net.pl/~animefaq #

Andrzej Lawa

Użytkownik <kens...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Juppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Niech żyją niepozorne, ale potężne i zwariowane czarodziejki! A jak się jej
smoki bały! ;-)

> Hehe wreszcie pustynia (no moze step :) się ożywi ^_^
> Już kombinuje doooożą ilość kasetek :)))

A ja dokupię sobie płytek. Bo kaseta często oglądana się mocno zużywa, a
taka płytka jest niemalże wieczna (i w razie czego łatwo skopiować, żeby i
na następny wiek starczyło ;)

Misza

Użytkownik Barret <an...@jest-ok.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9f2vph$ss5$1...@news.tpi.pl...

> [...]
> Trwają rozmowy nad następnymi. Jak wszystko dobrze pójdzie, Soul Hunter
> poleci już w połowie czerwca, reszta - zaraz po wakacjach.

Dlaczego wcale mnie to nie cieszy...? Moze dlatego, ze znowu zrobia
tlumaczenia dla 2-latkow + cenzura + 100 letnia kopia i 80% przyjemnosci
odpadnie...?

Misza

Aga Bej

.

> Dlaczego wcale mnie to nie cieszy...? Moze dlatego, ze znowu zrobia
> tlumaczenia dla 2-latkow + cenzura + 100 letnia kopia i 80% przyjemnosci
> odpadnie...?

jesli nie zrobia im powyszszej lobotomi to chyba zajrze na RTL 7 czasu
kiedy skoińczyli Sea Questa

--
Książe Stepów, Słońce Mongolii, Największy Chan na zachód od Koluszek
Aga Bej

Daniel Mróz

On Wed, 30 May 2001 22:06:40 +0200, Andrzej Lawa <alawa...@lechistan.com> wrote:
> A ja dokupię sobie płytek. Bo kaseta często oglądana się mocno zużywa, a
> taka płytka jest niemalże wieczna (i w razie czego łatwo skopiować, żeby i
> na następny wiek starczyło ;)
Juz probowalem. Byc moze plytka jest trwalsza i mniejsza od kasety
VHS, ale po wlozeniu do magnetowidu trudno ja potem wyjac. A poza tym
ten i tak jej nie widzi... ;>

BPPNMSP
Sayonara
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz <be...@alpha.pl> http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?

Tylda

A kiedy to dokładnie, lub mniej więcej, Slayersi pokażą się w TV???
Tyld

Użytkownik "Barret" <an...@jest-ok.pl> napisał w wiadomości

Tylda

Nauczyłabym się jeszcze dokładnie czytać....:P
Spoko...slayersi "zaraz po wakacjach" :)
Tylda

Użytkownik "Barret" <an...@jest-ok.pl> napisał w wiadomości

Grzesiek Cieslik

Pewnego pieknego dnia, czyli: Thu, 31 May 2001 08:27:45 +0200,
"Tylda" <ty...@wp.pl> napisal(a) takie cos:

>A kiedy to dokładnie, lub mniej więcej, Slayersi pokażą się w TV???

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Czyli pewnie, tak jak pokemon na Polsacie - po wakacjach :))

> Tylda

pozdrawaiam,

Takayuki
--
Murphy #3 "Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to
zepsujesz"

DC PAK

Daniel Mróz wrote:

> Juz probowalem. Byc moze plytka jest trwalsza i mniejsza od kasety
> VHS, ale po wlozeniu do magnetowidu trudno ja potem wyjac. A poza tym
> ten i tak jej nie widzi... ;>

Widzi, widzi. Tylko leniwa bestia udaje!

DC PAK

JulianSorel

Użytkownik Misza <dj_m...@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9f3mrh$1vb$3...@news.tpi.pl...

> tlumaczenia dla 2-latkow + cenzura + 100 letnia kopia i 80% przyjemnosci
> odpadnie...?

Czy to tylko moje wrażenie czy przypadkiem nie ocenzurowali DBZ?
Wydawało mi się, że kiedyś było pokazane jak Frieza zabił ojca Vegety?

--
Miejcie litość dla laików (takich jak ja), oni się dopiero uczą.
Julian Sorel Julia...@Poczta.fm

Jakub Radzimiński

Dziekuje za oswiecenie :)
Przerazilo mnie troche to stwierdzenie "wyglada to troche na klon Dragon
Ball'a" przy Yaibie, ale mam nadzieje, ze prognoza okaze sie mylna ;)

Paweł Patysiak

> [...]
> Trwają rozmowy nad następnymi. Jak wszystko dobrze pójdzie, Soul Hunter
> poleci już w połowie czerwca, reszta - zaraz po wakacjach.

hmmmm. do polowy czerwca nie skonczy sie dbz... czyzby dali dodatkowy czas
antenowy? :-))))

pozdrv
pawel

Barret

Użytkownik "Paweł Patysiak" <po...@zse.kalisz.pl> napisał w wiadomości

Nie. Już teraz pasmo "odjazdowych kreskówek" trwa ponad dwie godziny. Tak
jak podaje Kawaii - od września najprawdopodobniej będzie emitowanych po 6
odcinków anime dziennie, w tym 3 Dragon Balla.

Barret.

Misza

Użytkownik JulianSorel <Julia...@Poczta.fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9f51dj$9tf$1...@news.tpi.pl...

> Czy to tylko moje wrażenie czy przypadkiem nie ocenzurowali DBZ?
> Wydawało mi się, że kiedyś było pokazane jak Frieza zabił ojca Vegety?

Tak w ogole to jesli cenzuruja, to nie ci z RTL, tylko dostaja juz taka
wersje od francuzow... a co do DBZ to on jest pociety, tylko w mniejszym
stopniu niz na totalnie purytanskim CN, gdzie nie mozna bylo nawet pokazac
Goku wychodzacego z wody u Snake Princess, a Marron domalowali kostium
kapielowy na posladkach...

Nie moge o tym pisac, bo tak mnie to wk****a, ze zaraz oszaleje!!

Misza

DC PAK

Misza wrote:

> [...]
> stopniu niz na totalnie purytanskim CN, gdzie nie mozna bylo nawet pokazac
> Goku wychodzacego z wody u Snake Princess, a Marron domalowali kostium

Ale te wszystkie zabiegi to nic w porównaniu z amerykńską cenzurą w "SoulEdge"
o ile pamiętam.
Jest tam scenka kiedy dziewczę wychodzi z wody i jest topless (może i dupless,
ale jest w wodzie po pas).
No i w wersju gierku usa dziewczę jest w koszulce...
Niby nic, ale ona cały czas stoi do widza tyłem!!!!

DC PAK

Tyler

> [...]
> jak podaje Kawaii - od września najprawdopodobniej będzie emitowanych po 6
> odcinków anime dziennie, w tym 3 Dragon Balla.

miodzio !!!!! :)))))

Cashub

Hell Oh!

Wiecie co mnie ciekawi? Czemu tak nagle z tym wyskoczyli? Nie mówię, że to
źle, ale to trochę tak ni z tąd, ni z owąd wyskoczyli z tym, aż dziwne. Ja
po prostu zaczynam się robić podejrzliwy, gdy coś wokół mnie idzie zbyt
cukierkowo.

-Cashub

--
Cash it's always a good thing.
mos...@poczta.fm

Takashi

> Dlaczego wcale mnie to nie cieszy...? Moze dlatego, ze znowu zrobia
> tlumaczenia dla 2-latkow + cenzura + 100 letnia kopia i 80% przyjemnosci
> odpadnie...?
>
> Misza

Wydaje mi się że teraz będzie inaczej, gdyż moim zdaniem dragonballa kupili
nawet nie wiedząc że będzie takie zainteresowanie i się nie starali by
zrobić to porządnie a teraz będą wiedzieli że inne anime mogą mieć równie
dużą popularność co DB(Z)(GT) i postarają się wydać to porządnie.

Takashi

<ciach>

> [...]
> ale jest w wodzie po pas).
> No i w wersju gierku usa dziewczę jest w koszulce...
> Niby nic, ale ona cały czas stoi do widza tyłem!!!!

ZAwsze twierdziłem że amerykanie są popie....leni ale nie myślałem że do
tego stopnia.

diskape

Użytkownik Cashub <cas...@poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9f5nrl$iri$1...@news.tpi.pl...

> [...]
> po prostu zaczynam się robić podejrzliwy, gdy coś wokół mnie idzie zbyt

Jestem prawie w 100% pewien, ze maczala w ta sprawe swoje palce p. Ole(j
to)ch.
Mowie Wam - "teoria spisku" wg ape`a: wszystko przez Ole(j to)ch
> -Cashub
ape
p.s: - w najnowszym numerze Vivy (taka gazeta dla pan) znajduje sie ciekawy
artykul o Pokemonach (chociaz ja mysle, ze jest to cennik, a nie
artykul ;))

Grzesiek Cieslik

Pewnego pieknego dnia, czyli: Thu, 31 May 2001 17:03:22 +0200,
"Cashub" <cas...@poland.com> napisal(a) takie cos:

> [...]
>po prostu zaczynam się robić podejrzliwy, gdy coś wokół mnie idzie zbyt

Bo bedzie zbyt cukierkowo ... jak kupia CCS :)

A na powaznie ... pewnie RTL ma jakis ludzi od marketingu (czy czegos
takiego), ktorzy zauwazyli ogromna popularnosc DB, zauwazyli tez
gigantyczna popularnosc Pokemona - kupionego przez konkurencje, ktory
przynosi krociowe zyski konkurencji. Przy odrobinie szczescia zauwazyli,
ze jedno i drugie jest z Japonii, i ze cos w tych japonskich "Bajkach"
musi byc. No i pomysleli chwilke, i przypuscili zmasowany atak na widza,
kupujac serie przeznaczone dla _roznycyh_ odbiorcow. Pomysleli sobie
pewnie, ze przydalo by sie cos dla malych dzieci, glownie dziewczynek
(CCS - moze pamietaja czasy SM i jej ogladalnosc), przydaloby sie cos
podobnego do DB (skoro mial tez duza ogladalnosc), mogli tez zauwazyc ze
DB oglaly "wieksze" dzieci, i pomysleli o Slayers - czyms co
zainteresuje "duze" dzieci. I bardzo dobrze zrobili :>
I nie zrobili tego az tak nagle ... przecieki o kupnie anime slychac od
2 miesiecy, plus czas na rozwiniecie sie pomyslu w glowach
Panow_Od_Marketingu ... mozna by nawet rzec, ze zrobili to blyskawicznie
:)

>-Cashub

pozdrawaiam,

Takayuki
--
Murphy #4 "Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne, albo powoduje
tycie"

Misza

Użytkownik Takashi <tak...@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9f5nuv$jc5$1...@news.tpi.pl...

> [...]
> zrobić to porządnie a teraz będą wiedzieli że inne anime mogą mieć równie
> dużą popularność co DB(Z)(GT) i postarają się wydać to porządnie.

Obys mial racje...

Ale jak sie okaze, ze Slayersi beda z dubbingiem ang, to bedzie znaczyc, ze
jacys anglosasi maczali w nich swoje paluszki... w sumie to Slayersow nie
znam prawie wcale... na jakims konwencie widzialem tylko 1 film i to dosc
dawno bylo, wiec nie kojarze jak tam z golizna - pamietam tylko, ze panienki
ubrane sa dosc skapo... A jak sie okaze, ze im dorysuja habity jakies, coby
niewygodne czesci ciala pozaslaniac?

... obys mial racje... (chociaz to chyba niemozliwe...)

Misza

Cinas NOne

kens...@poczta.onet.pl pisze w te słowa:

>Hehe wreszcie pustynia (no moze step :) się ożywi ^_^
>Już kombinuje doooożą ilość kasetek :)))

A ja znów dostałem ślinotoku... :)

Cinas NOne
--
NOne's Page: http://cinas-none.bjn.pl <22 years to go>
First Rule of History:

Radagajs

> Czy to tylko moje wrażenie czy przypadkiem nie ocenzurowali DBZ?
> Wydawało mi się, że kiedyś było pokazane jak Frieza zabił ojca Vegety?

To akurat nie jest kwestia cenzury (ktora w naszej wersji DBZ byla zreszta
minimalna). "Bardock Special" to odcinek specjalny , nie prezentowany
nigdzie w telewizji. MOZE wyda go Planet Manga , ale pewnie poczekamy...

Rad.

Jacek P.

<cut wstep>

<cut rozmyslania dlaczego kupili>
Ja bym raczej okreslil to (z punktu gosci od marketingu :)
Jest towar - chwycil - trzeba sprawdzic ktory podobny towar sie dobrze
sprzedaje, a nie ma go konkurencja :) , i dalej zalewac rynek :)))

Plus: BEDZIE ANIME
Minus: Przewaznie komercyjne sukcesy - ale moze przy okazji cos malo
znanego a fajnego sie trafi

Jaco vel Kage vel Shadow

doroz

Grzesiek Cieslik <taka...@pnet.pl> wrote in message news:<ebpcht0jcv1snjitn...@4ax.com>...

> [...]
> takiego), ktorzy zauwazyli ogromna popularnosc DB, zauwazyli tez
> gigantyczna popularnosc Pokemona - kupionego przez konkurencje, ktory

No coz - pierwszy odcinek Dragon Ball nadalismy... 1.X.1999. Tak naprawde to
przy jego pierwszej emisji liczylismy na wiecej widzow. Wybralismy DB ze wzgledu
na jego 'popularnosc telewizyjna' w innych krajach, no i kultowa pozycje wsrod
fanow. Balismy sie kilku rzeczy, m.in.:
- bezsensownych protestow 'obroncow czegokolwiek', dla ktorych DB mogl sie okazac
wdziecznym tematem;
- francuskiego dubbingu (Polscy widzowie sa przyzwyczajeni raczej do angielskiego),
a prawa do DB na Polske mial tylko ten francuski dystrybutor...

Po 'srednim starcie', seria jednak sie rozkrecala i od - powiedzmy - polowy DBZ
przybylo jej znacznie widzow przynajmniej w badaniach AGB: w najlepszych czasach miewala
srednio troche ponad 500,000 widzow - dla nas to duzo).

Poza tym juz wtedy kupilismy rowniez Dr Slumpa i Saint Seiya, ktore jednak przegrywaly
z DB. Mamy prawo do jeszcze jednej ich emisji, wiec pewnie bedzie je mozna jeszcze
zobaczyc.

> [...]
> 2 miesiecy, plus czas na rozwiniecie sie pomyslu w glowach
> Panow_Od_Marketingu ... mozna by nawet rzec, ze zrobili to blyskawicznie

Zanim zaczelismy powaznie myslec o innych anime, postanowilismy raz jeszcze zagrac
DB liczac na to, ze Ci, ktorzy wlaczyli sie do ogladania w trakcie np. DBZ, zechca
zobaczyc serie od poczatku. No i 'przypchalismy' sie tym DB, bo w sumie jest do
wyemitowania 153 + 291 + 64 odcinkow. Dlatego postanowilismy poeksperymentowac
i przesunelismy emisje DB na pozniejsza pore: nie wiedzielismy, czy widzowie zostana
przy anime do godziny - powiedzmy - 17:30 i to w dodatku na rtl 7 (moze nas ogladac tylko
40% Polakow - kabel i satelita). Gdyby sie udalo, to moglibysmy wydluzyc pasmo anime
i kupic nowe tytuly. Na razie sie udaje: jest mniej widzow, ale i tak troche wiecej
niz minimum, jakie zalozylismy. Wlasnie dlatego po wakacjach bedziemy grali 6 odcinkow anime
dziennie. Tytuly beda roznorodne, z powodow o ktorych piszecie wyzej - to naturalna
kolej rzeczy.

pozdrawiam
doroz

> pozdrawaiam,
>
> Takayuki

Arek Olszewski

Użytkownik "doroz" <doroz...@yahoo.com> napisał
<cich>

> [...]
grali 6 odcinkow anime
> dziennie. Tytuly beda roznorodne, z powodow o ktorych piszecie wyzej - to

Byble by tylko część leciała tak gdzieś od 16:30, bo inaczej stracicie cześć
widowni która nie przepada za regularnym nagrywaniem filmów na widłach, a
obejżała by pewnie to i owo wracając do domu.

pozdrawiam,
--
/\ R E |<
cy...@poczta.onet.pl

TiS

PAK <dc...@go2.pl> napisał(a) w artykule <3B15FCA1...@go2.pl>...
A... to na pal z nim!!! Albo napuścić Gaciusia (tego z Dr Slumpa)!!!

| . \
--------------- TiS "szczawik"

Cashub

Hell Oh!

> [...]
> gigantyczna popularnosc Pokemona - kupionego przez konkurencje, ktory
> przynosi krociowe zyski konkurencji. Przy odrobinie szczescia zauwazyli,

Tylko czemu to zauważanie tak długo im zajęło?

> kupujac serie przeznaczone dla _roznycyh_ odbiorcow. Pomysleli sobie

Serie dla różnych odbiorców, tak, ale tłumaczenie pewnie dla dzieci. I
założę się że lektor będzie suck's.

> I nie zrobili tego az tak nagle ... przecieki o kupnie anime slychac od
> 2 miesiecy, plus czas na rozwiniecie sie pomyslu w glowach
> Panow_Od_Marketingu ... mozna by nawet rzec, ze zrobili to blyskawicznie

Rozs±dek nakazuje plotek nie słuchać, a co do tego błyskwicznego tempa, to
jest to kwestia baaaardzo dyskusjna. Chyba podejmę pracę w marketingu, ale
kto mnie tam zatrudni? ^-^

Cashub

Hell Oh!

> Jestem prawie w 100% pewien, ze maczala w ta sprawe swoje palce p. Ole(j
> to)ch.
> Mowie Wam - "teoria spisku" wg ape`a: wszystko przez Ole(j to)ch

Teoria spisku kontra nie miłe doświadczenia w tej dziedzinie. Guess...

Misza

Użytkownik Radagajs <rada...@manga.xcom.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9f7960$nhb$1...@news.tpi.pl...

> To akurat nie jest kwestia cenzury (ktora w naszej wersji DBZ byla zreszta
> minimalna). "Bardock Special" to odcinek specjalny , nie prezentowany
> nigdzie w telewizji. MOZE wyda go Planet Manga , ale pewnie poczekamy...

Ale przeciez ten moment AFAIR jest rowniez pokazany w normalnej serii -

jak to King Vegeta z poddanymi atakuja Furiza w jego jakiejs stacji
orbitalnej czy innym space shipie i jest moment jak Furiza odpala swoja
"kuleczke" z palca, ktora zabija na pewno Bardocka, chyba King Vegete (jesli
jeszcze zyl wtedy) i lecac dalej niszczy Planet Vegeta...

Misza

Misza

Użytkownik doroz <doroz...@yahoo.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c499bdad.01060...@posting.google.com...

> [...]
czasach miewala
> srednio troche ponad 500,000 widzow - dla nas to duzo).

Jak na moj gust i polskie warunki to rzeczywiscie niezle :)

> [...]
widzowie zostana
> przy anime do godziny - powiedzmy - 17:30 i to w dodatku na rtl 7 (moze

Moim skromnym zdaniem - im pozniej tym lepiej... w koncu ile osob wychodzi
po poludniu do pracy, czy cos? A masa ludzi ma zajecia np. do 16:00...

> [...]
grali 6 odcinkow anime
> dziennie. Tytuly beda roznorodne, z powodow o ktorych piszecie wyzej - to

Tylko obiecaj, ze nie bedzie tak debilnych tlumaczen jak w DB...
pliiiizzzz... Bo "Szatan Serduszko" boli strasznie...

Jakby co to zawsze mozecie zapytac ekspertow ;))

Pozdrawiam i zycze skucesow co najmniej na miare SM i Poke...
Misza

Cinas NOne

Tylda pisze w te słowa:
>Nauczyłabym się jeszcze dokładnie czytać....:P

Proszę, niechaj szacowna pani cytuje jak przystało na człowieka :)

Cinas NOne

Takashi pisze w te słowa:

>ZAwsze twierdziłem że amerykanie są popie....leni ale nie myślałem że do
>tego stopnia.

Szkoda tylko, że cenzurują nie to co trzeba... Bo w istocie bronią się
przed tym co piękne, głosząc jednocześnie bezkrwawy kult przemocy -
bezkrwawy tylko na produkcjach dla niemowląt (De 'A' Team). Ech...
Czy tam w ogóle wydano Plastic Little, albo Chirality??? A jak tak, to
ciekawe co z nich zostało :)))

Cinas NOne
--
NOne's Page: http://cinas-none.bjn.pl <22 years to go>

"Of course it's the murder weapon. Who would frame someone with
a fake?"

Frohike

Użytkownik "Cinas NOne" napisał:
[cut]

> Szkoda tylko, że cenzurują nie to co trzeba... Bo w istocie bronią się
> przed tym co piękne, głosząc jednocześnie bezkrwawy kult przemocy -
> bezkrwawy tylko na produkcjach dla niemowląt (De 'A' Team). Ech...

Przemoc (np w NY) jest na porzadku dziennym wiec po co ciac cos co
mozesz zobaczyc na ulicy.
Seksu nie puszcza oczywiscie w TV bo maja takie zasady cenzurowania
dostepnych kanalow - moga je ogladac nieletni. Kanaly kodowane
czy kina dla doroslych da sie zabezpieczyc przed dostepem niepowolanych
(przynajmniej minimalnie) wiec tam moga sobie leciec....

--
Frohike
2nd vampire of p.r.a.

viq

> [...]
panienki
> ubrane sa dosc skapo... A jak sie okaze, ze im dorysuja habity jakies,

z tego co widzialem ( a nie bylo tego duzo :((((() to raczej to skape
ubranie okreslilbym jako niewygodne, a nie czesci ich ciala ;PPPP

pozdrowka
viq

Misza

Użytkownik viq <v...@interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9fd229$pv1$1...@news.tpi.pl...

> z tego co widzialem ( a nie bylo tego duzo :((((() to raczej to skape
> ubranie okreslilbym jako niewygodne, a nie czesci ich ciala ;PPPP

Ale tylko pod warunkiem, ze brak_ubrania = baaardzo_skape_ubranie... Bo w
przeciwnym wypadku skape ubranie by im przeszkadzalo, a jego calkowity brak

Misza

Krzysztof Gorzkowicz

> [...]

> --
> Miejcie litość dla laików (takich jak ja), oni się dopiero uczą.

Pewnie że ją ocenzurowali a na dodatek bardzo dużo fragmentów
ad. Śmierć Kuririn'a , albo kiedy Frez strzelił do Vejity to on juz nie żył.
Pozdrowienia dla fanów nieśmiertelnego DB
Kisiel-ku i Son Gohan