z jakiej bajki albo anime jest ta postac?

sirpaul

witam

jestem mocno zaintrygowany tym ze nie rozpoznaje tej postaci
i chce ustalic z jakiej bajki
a moze to nie bajka tylko film czy gra jest ta postac
nie mam zadnych podejrzen i pomyslow
moze komus sie z czyms skojarzy

http://img199.imageshack.us/i/obraz1109.jpg/
http://img41.imageshack.us/i/obraz1111l.jpg/

jesli Wam cos wpadnie do glowy dajcie znac :)

diekuje za uwage :)
sirpaul

--
Wys�ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

arizone

On Thu, 10 Feb 2011 22:19:14 +0100, sirpaul
<sirpaul...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
>
> http://img199.imageshack.us/i/obraz1109.jpg/
> http://img41.imageshack.us/i/obraz1111l.jpg/
>
> jesli Wam cos wpadnie do glowy dajcie znac :)

Goggles wypluł http://tinyurl.com/6ynnb6z
Może ktoś ze znajomością języka wyczyta co i jak.

Pzdr
Ari

sirpaul

Ari wrote:

> Goggles wypluł http://tinyurl.com/6ynnb6z

> Może ktoś ze znajomością języka wyczyta co i jak.

dziekuje Ari jestes wielka nie wiem jakim cudem to znalazlas
przetlumaczylem to w google ale jedynie co uzyskalem to to :
Czarno-białe zdjęcia cartoon kobiet w białych kołnierzykach Wektor [grafika
wektorowa, EPS]

niestety autor wrzutu nie podal czy sam to rysowal czy wzial wzor skądinąd :D
wiec jakbys mogla jeszcze cos ustalic to wszedzie bym Cie wychwalal :D :)

pozdrawiam
sirpaul

Mateusz Kuźma

On 12 Lut, 10:45, "sirpaul" <sirpaulWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> wiec jakbys mogla jeszcze cos ustalic to wszedzie bym Cie wychwalal :D :)

Hej wiem że to smutne, ale nie mogę znaleśc dobrego anime to
obejrzenia, ogladalem już całą klasykę i około 100 anime z "Topki"
oprocz Gundumaów (nieznosze ich) i poszukuje ciekawego anime bądź
mangi z fabułą typu psyren, death note, coś rozbudowanego i
zakreconego ogólnie, na rozkminę;p Pozdrawiam