Code Geass R3

Ashan

Witam, wszystkich jestem nowy jeśli chodzi o grupy dyskusyjne. Mam
nadzieję że będzie nam się miło pisało.
Moje pytanie dotyczy pogłosek o 3 sezonie Code Geass, fabuła miała by
dotyczyć nowego zagrożenia które pojawi się w Europie. Niestety, nie
jestem w stanie dać linka do żadnego konkretnego artykułu
gdziekolwiek. Ma ktoś może jakieś konkretne informacje lub wiadomości
na ten temat.

Pozdrawiam,
Ashan

Ammiszaddaj

Dnia Wed, 16 Nov 2011 02:52:55 -0800, Ashan napisał(a):

> Moje pytanie dotyczy pogłosek o
> 3 sezonie Code Geass, fabuła miała by dotyczyć nowego zagrożenia które
> pojawi się w Europie.

Szczerze mówiąc, to jeszcze oglądając 2 sezon dalej miałem nadzieję, że
anime skończy się po pierwszym... ;]
--
Paweł Szymczak

Żeglarstwo jest kształtowaniem charakterów...