Twoje pierwsze anime

MrMjuKi

Cześć, może chcesz się podzielić jakie anime było tym pierwszym, które
oglądnąłeś i zachęciło cię do dalszego poznawania świata anime ?
Moim było Bleach :)

---

adam

On 2015-10-25, MrMjuKi <mrm...@gmail.com> wrote:
> Cześć, może chcesz się podzielić jakie anime było tym pierwszym, które
> oglądnąłeś i zachęciło cię do dalszego poznawania świata anime ?

Nie pamietam tego pierwszego ale jednymi z pierwszych na pewno byly ponizsze.

Yattaman
Tsubasa
Ksiega Dzungli
Gigi La Trottola
Legenda Zorro
Brygada RR
Generał Daimos

Z tych, ktore zachwycily:

Hellsing
Rurouni Kenshin
Ghost in the shell
Cowboy Bebob

Pozdrawiam,
A.

Wiktor S.

> Nie pamietam tego pierwszego ale jednymi z pierwszych na pewno byly
> ponizsze.
>
> Yattaman
> Tsubasa
> Ksiega Dzungli
> Gigi La Trottola
> Legenda Zorro
> Brygada RR
> Generał Daimos

Jeszcze wcześniej leciała "Mała księżniczka".

--
Wiktor S.

adam

On 2015-11-06, Wiktor S. <wswik...@Mpoczta.fm> wrote:
> Jeszcze wcześniej leciała "Mała księżniczka".
Zgadza sie ale ja nie czuje sie wystarczajaco komfortowo z kobieca strona mojej
osobowosci zeby o tym pisac. :D

MSZ

On 2015-10-25 09:25, MrMjuKi wrote:
> Cześć, może chcesz się podzielić jakie anime było tym pierwszym, które
> oglądnąłeś i zachęciło cię do dalszego poznawania świata anime ?
> Moim było Bleach :)

"Wojna planet" (w pociętej amerykańskiej wersji, którą u nas puszczali)
potem "Slayers" i "Neon Genesis Evangelion".

--
MSZ (de łan & ąly!) * But through eternal night
* The twinkling of starlight

Coyote

Serial Experiments Lain, kiedy było to nowością. Kurwa stary dziad jestem.

--
~coyote

Dominik 'Rathann' Mierzejewski

Date: Fri, 13 Jan 2023 09:06:54
From: Coyote

> Serial Experiments Lain, kiedy było to nowością. Kurwa stary dziad jestem.

A Yattaman na Polonia1? Oryginał z 1977. :)
Albo Kapitan Tsubasa? Oryginał z 1983. :)

SELain (1998) to w porównaniu z powyższymi nowość ;)

Pozdrawiam,
Dominik
--
Fedora https://getfedora.org | RPM Fusion http://rpmfusion.org
There should be a science of discontent. People need hard times and

IF

Przypominam wszystkim, że Pszczółka Maja to też anime (Mitsubachi Maaya
no bouken, みつばちマーヤの冒険)

--
IF

dradenus

W dniu 2015-10-25 o 09:25, MrMjuKi pisze:
Nie pamiętam, co było pierwsze, ale na pewno Muminki i Pszczółka Maja.
Wtedy nawet nie wiedziałem, że to anime xD
Lata '90 i zaczęło do nas spływać masa staroci, w tym i to.

A „świadomie”?
Pokemony i Dragon Ball.

Coyote

On Fri, 13 Jan 2023 10:50:58 +0000, Dominik 'Rathann' Mierzejewski wrote:

> [...]
>
> A Yattaman na Polonia1? Oryginał z 1977. :)
> Albo Kapitan Tsubasa? Oryginał z 1983. :)
>
> SELain (1998) to w porównaniu z powyższymi nowość ;)

No tak, dzięki za przypomnienie. Faktycznie za gżdyla oglądałem oba. Za
duzo alkoholu już i człowiek zapomina.

--
~coyote

Coyote

No to czas poszukać rule34. Aaaalbo może lepiej nie psuć sobie
wieczorynek z lat 90tych :D

--
~coyote

dradenus

W dniu 2023-01-22 o 19:13, Coyote pisze:
Lepiej nie x'D
Potem już się nie da odzobaczyć.